Oppstilling til fellesbilde til Bilsport bladet:
Noen få biler som ble plukket ut til singel bilde / repotasje, begge bilene mine ble plukket ut
Behind the camera bilde av meg og team kompis med 1jz RX7Vi kjørte også en drifting demo for de:
I verkstedet igjen. Fått tak i to reservehjul felger som jeg har lagt på dekk med lavere profil på:
Så gromt
Nå skal den gå på hengeren ihvertfall.
Hva slags leppe har du på z'en? Nettopp kjøpt meg 280z med l28 turbo, men sto på no hæslige stylingfangere når jeg kjøpte den... Tenkte å få på smale typen 240z fanger og den leppa du har
Jeg og speedhunters kjører nesten like gromme trekkvogner på september treffetlitt forskjell på budsjettene tror jeg kanskje...
Men jeg har jo med alt jeg trenger da
Bilen kommet inn på plassen sin
Fått inn 6 biler fra Atlantic Drifters i en dobbel pitgarasje
Brukt opp endel dekk allerede etter fredagen![]()
Bilen fungerte feilfritt hele helga! Men fikk en skikkelig dekksmell på turtallssperra i 4gir ut av karusellen..
Det resulterte med at det ligger igjen en stor bit med metall av bilen min på Rudskogenog et speil:
To lag med Volvo stål som bare forsvant:
Fikk slipet, punktsveist inner og ytterskjermen så jeg fikk kjørt resten av helga
Screenshot:
![]()
Haha, blinkskudd det der.![]()
liker at du har bygd for å virkelig bruke det redskapen er god for! å ikke minst beviser det
Dette er vel eneste 360n jeg overhode har sansen forVirker som en veldig morsom bil nå
![]()
Må ha vært ein bra smell når dekket faktisk river med seg orginalskjermen![]()
Funker bilen bra syns du?
Planar om noken oppgraderingar i vinter?![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Deler verksted med Steffen, og kan ihvertfall si at det skjer noe!Han driver og tilpasser noen rørbiter ut ifra toppen
![]()
Skal brukes jaTakk for det! Da er jeg på riktig vei
![]()
Kjentes ut som hele bilen lettet jaBilen fungerer over all forventing! Får håpe føreren får litt mer trening i året som kommer
![]()
Har ikke så mye planer for vintern i år, litt oppgraderinger for å bli helt "ferdig" med motoren som var ny i vår. Også ny benking, litt forbedring av kjøling. Og sveise hjulbue da![]()
Kabeltv-internett selskapet her har gått konkurs, derfor har det vært så lite oppdateringer i høstHåper Get blir ferdig med å legge inn fiber til oss over nyttår engang!
På vei for å flytte inn i nytt verksted! 8timers kjøring lengre sør enn det gamle
Fått inn bilen og ett lass med verktøy, ved gardermoen raceway :
Enda en tur til Kristiansund, full bil og henger med deler og verktøy
Eu godkjent 200sx med trim og senk, og solgt på samme dag uten annonseringMåtte selge den når jeg var i Kr.sund og hentet mer verktøy. Har ikke fått stort nok verksted på Jessheim..
Også en kveldstur til Larvik for å kjøpe Sicam Falco AL 520 IT
Til slutt et bilde fra Gatebil bladet, stemmer all info her eller ?
![]()
Har vel aldri vært stø på tekstinga døm! Haha! Grattis med nytt verksted:-)
Mye jobb å flytte verksted
Oppe i kristiansund igjen, nesten alt ute fra verkstedet der
Kjørt ett lass til verkstedet mitt på Averøya, bil og henger full:
På vei sørover til Jessheim igjen, med Datsun full av datsun deler og Rexton full av utstyr og verktøy![]()
Vasket av Datsun etter turen og levert den rett på vinterlagring :
Reserve 1031 aksel bakerst på hengeren her![]()
Du har litt å flytte på ja
Var noe kjent med den 240en som står i verkstedet der![]()
Sent from my iPad using Tapatalk
Noen som har sjekket ut siste nummer av bilsport da ?(nr4) Tror det var ca tre bilder av 360n og tre av 240z'n
![]()
Da blei det en tur på bensern da:-P
På tide med updates igjen!
Lys må man ha når man skal jobbe6stk doble lysarmatur.
Prøvemontering av 16x9" felg
Kunne funket det, litt for ukurant å få tak i 16" dekk i lavprofil kanskje.. Og ja, må ha ny hjulbuer uansettSiden den på andre siden mangler..
Montering av baktrykk måler:
Service på diffenPå tide kanskje. Den holder vell en sesong til, det er jo volvo diff
![]()
Kjøpt meg en 30kW varmer også, det er digg!
Også har jeg kjøpt meg puslespill
Presset fem rørbiter til å matche flensen 100%
Kan lage fler om noen andre trenger også
![]()
Du får gratulere med reportasje i bilsport da! ;D Med begge bila å greier^^ Arti å se "kjentfolk" der da![]()
Volvo 850 2.0 T5. http://forum.vccn.no/showthread.php?...)-V70-lister-)
Eks biler.
1985 VW Golf 2. (Solgt)
1986 Volvo 240 B230A. (Solgt)
1974 Volvo 142 B20A. (Solgt)
1987 Volvo 240 B230K. (Hugget)
1987 Volvo 740 Turbo Intercooler. B230ET/B23ET. 250HK (Solgt)
1986 Volvo 740 Turbo Intercooler. (Hugget)
1985 Volvo 740 Turbo intercooler. (Hugget)
1995 Volvo 850 stv 2.0 126HK. (Hugget)
Takk for det jaIkke værst det nei.
Prøver å finne plassering til turboen:
Må kappe bort 7-8cm av tårnet, så jeg får turboen lengre ut. Så jeg får plass til å bygge grenrør med bra flow
Fjernet lykta og satt inn oljekjøleren med med noen plankebiter og tape for å se om det går
Blinklyset også er helt løst, det er festet i hovedlykta originalt så.. Men det blir akkurat plass til kjøleren
Mer grenrør jobbing:
![]()
Strøkent arbeid med det grenrøret hvertfall, må få tid til å lese gjennom tråden kjenner jeg.
Var jo faktisk litt kult med oljekjølaren derPassa såpass bra i lyktehuset at eg syns det blei kult
![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn