Bjørn; Mike Parry, ikke Perry

Ang. seminaret, mye interessant Hadde ikke vært så dumt å få den gjengen hit til berget, sannsynligvis en del som kunne fått seg noen aha-øyeblikk.

Og Batland, du hadde nok digga David Vizard... Jordnær realistisk type, som har holdt på med motorer og tilbrakt tid i Dyno-rom, sannsynligvis like lenge som du har levd med mindre du har en alder på over 50... En mann som knapt har noen penger å snakke om, som lager det aller meste på lavbudsjett. Helst bygger han motorene sine for å gå på 91 RON /US regular 87 både som turbo og sugis.

Gubben begynner å dra på åra, og helsa skranta allerede når han var i Swansea, så for folk som kunne tenke seg å ta seg en prat med ham her på berget så får man bare krysse fingra for at han har helse til det, om det blir aktuelt med et seminar her. Født i 1943, og fikkla med motorer og eksperimentert siden han var 15, med både 2v som har værre utgangspunkt enn B230, og high end 4v motorer

Selv om det høres "teit ut", så måtte både Bjørn, jeg og de andre deltagerne skrive under på taushetserklæring før vi fikk tre inn på seminaret.

Blandt arrangørene, var Dave Mountain (Mountune), Mike Parry (Race Techniques) og verten David Vizard. Det var også representant fra K&N der som kunne fortelle hvorfor filtrene demmes funker bra på sugiser, men ikke er ideelle til bruk på turbo (ikke bundet under taushetsplikten).

http://www.davidvizardseminar.com/

Står litt om hva seminaret handler om, for de som er interessert. Hvis det blir aktuelt med Seminar i Norge vil jeg tippe det blir lagt til en lokasjon, helst med et universitet eller annen organisasjon som har tilgang til utstyr for å måle sylindertrykk pr. veivgrad