Skal bytte fra gammeltypen baklykter (79 mod) til nytypen (86 mod).
passer kontakten overens? eventuelt mye ledningsmodifiseringer?
Skal bytte fra gammeltypen baklykter (79 mod) til nytypen (86 mod).
passer kontakten overens? eventuelt mye ledningsmodifiseringer?
de passer overens, ingen modifiseringer
men man må jo kappe\skjære ut litt i blekket for å få plass til pæreholderne og alt det
må gjøre det selv og snart når jeg får tak i nytypen hvitblinkers refleksplata kommer i helga så det haster...
hva bruker du når du skal kappe ut for å få et fint snitt i blekket?
nei tenkte på noe baufil eller stikksag med jernblad jeg også men det skal jo selvfølgelig pusses fint i kantene lakkes og grunnes så det ikke ruster selvfølgelig
Dremmel/drill med lita kappskive er supert til sånt
Evt en drill og vinkelsliper.
Bor et hull i hvert hjørne, kapp så med vinkelsliperen så får du en fin avslutning.
Ellers som nevnt over, viktig å få behandlet stålet etterpå mot rust.
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Det har jo egentli ikke noe å si da, det vises jo ikke alikevell bak lyktene... Har jortd dette tidligere, det ble jort på bilen vi pussa opp til lars, oddwar ingen problem
-2010, Volvo C30 - Bruksbil
-1995, Ford Transit "Martini Racing" - Sommerbrukis
-1974, Massey Ferguson, Perkins 2.5L - Brøyteutstyret
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic