Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  31
Side 20 av 23 FørstFørst ... 10 18 19 20 21 22 ... SisteSiste
Viser resultater 476 til 500 av 562

Tråd: Berg Performance: Volvo 245 "Storfalevogna" | Oppgatering etter Høsttreff 2016 !

  1. #476
    Registrerte brukere kimove sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Saltdal
    Innlegg
    1.604
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Berg Performance Vis post
    Kjører ZF M3 kasse med 763 trykkplate og organisklamell med bmw slavecylinder og volvo 740 hovedcylinder.. Fremste del av mellomaksling fra 740 med M47 og bakre del fra nyere 240 (Grove utgaven) Heimsnekra spakstell og girkassetravers..

    Takk takk Zeeker ! Lurer bare på hva jeg blir plaget med denne gangen siden kassen er oppgradert.. Sikkert clutch eller stempler denne gang =D Nå er samtlige dekk kommet i bussen og ting begynner å falle på plass.. Breibåndslamdaen fra bruksbilen er kommet over og det eneste jeg kommer på som mangler er TPS fra bruksbilen og litt verktøy..

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    Hmm, er jo samme som meg det, hvorfor plages jeg så inni granskauen da får komme innom å ta en titt på bilen din i løpet av helgen da
    Teori e når man veit allt og ingenting funger.
    Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
    Å me dette så førenes teori og praksis.
    Ingenting funger og ingen veit kofør.

  2. #477
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Har ikke prøvekjørt bilen noe annet enn 10 meter for å flytte den enda, så håper det funker =P Har bare ca 70mm pinne på min slavecylinder så noe er annet på mitt oppsett enn andres.. Vet ikke hva.. =)

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  3. #478
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Bare å komme innom og hilse på forresten ! Bestandig kult å sette ansikt på nickene her inne !

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  4. #479
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Berg Performance Vis post
    Kjører ZF M3 kasse med 763 trykkplate og organisklamell med bmw slavecylinder og volvo 740 hovedcylinder.. Fremste del av mellomaksling fra 740 med M47 og bakre del fra nyere 240 (Grove utgaven) Heimsnekra spakstell og girkassetravers..

    Takk takk Zeeker ! Lurer bare på hva jeg blir plaget med denne gangen siden kassen er oppgradert.. Sikkert clutch eller stempler denne gang =D Nå er samtlige dekk kommet i bussen og ting begynner å falle på plass.. Breibåndslamdaen fra bruksbilen er kommet over og det eneste jeg kommer på som mangler er TPS fra bruksbilen og litt verktøy..

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    Hva slags mellomakslingenoppheng kjører du med?
    Det er sikkert greit å ta med seg en ekstra Hardy. Og evt opphengsgummien til mellomakslingen.
    Bremseklosser er det greit å ha med ett ekstra sett av, Sikringer, Kabelsko-sett.
    Har ei laaaang liste som jeg pakka etter når jeg skulle på treff på Rudskogen.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  5. #480
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Kjører 740 oppheng ! Spillerny M5 hardy, har garasjen 2 mil fra ACR da =P

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  6. #481
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Flashback fra gamle tider og til nå ! Med grovt oppsett, listet opp langt etter sengetid..

    Oppsett:
    B21A blokk og stempel
    F-innsug med precision 880cc dyser og Megasquirt 2 kun til bensinstyring med B21AT fordeler
    398 topp med A kam
    600x300x76 intercooler
    240 grenrør med T3\T4 kinaturbo @0.9 mener jeg å huske
    M45 Kasse

    Lesjøfors fjærer og originale dempere, 19mm stab i front og uten stabstag bak



    Oppsett:
    B230A blokk med FT stempel og råder
    F-innsug med precision 880cc dyser og Megasquirt 3X med sekvensiell innsprut og fordelerløs tenning
    398 topp, portet med originale ventiler og K-Kam
    600x300x76 intercooler
    Heimsnekra grenrør med Turbonetics E50 @ 0.5-1.4 alt etter hvor mye eksoslekkasje jeg hadde for øyeblikket.. Forhåpentligvis tett nå med planet grenrør!
    M45 Kasse

    600 lbs fjærer i front, 450 lbs fjærer bak i AVO Coilovere, 19mm stabstag i front og 25mm bak


  7. Takk Volvo-Lars takket for denne posten
  8. #482
    Registrerte brukere chbre sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2011
    Sted
    Harøy, Møre og Romsdal
    Innlegg
    395
    Antall takk

    Standard

    Hva kom coiloverene bak på?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1988 Volvo 240 2,8 16V Comp Billett 6067, Peterson tørrsump, custom plenum, Maxxecu

    1990 Mercedes 190 Evo III
    1989 Ford Sierra Cosworth

    Chris Breivik - 41643790
    https://www.facebook.com/chris.breivik.5

    Sjekk ut Mjøsfab, mye gromme deler til gode priser!
    Nettbutikken er stadig under oppdatering å nye deler kommer inn i fleng!
    Om du ikke finner det du leter etter, ta kontakt.

    http://www.shop-mjosfab.no/

  9. #483
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Berg Performance Vis post
    Kjører 740 oppheng ! Spillerny M5 hardy, har garasjen 2 mil fra ACR da =P

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    Da er det bare å pakke med luft og kjærlighet
    Digg med bana så nærme

    Hadde du putta inn bøttestoler nå?

    Hvordan styrer du turbotrykket?
    Pakket med slanger til den styringa? Jeg var det eneste jeg hadde problemer med på Rudskogen sist. Mistet mottrykket på WG'n og kjørte med 0.8 i trykk på slutten av dagen. Da var alt så varmt i motorrommet at det var umulig å gjøre noe nedi der på lang lang tid

    Jeg må nok få dratt ræva mi nordover en gang.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  10. #484
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Digger denne bilen
    Håper det blir en film til
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  11. #485
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Da er sommertreffet overstått (For en stund siden) Kan med en gang avsløre at det ble endel problemer på ferden denne gangen.. Men ble vel rundt 20 runder på banen og mye hygge med en fantastisk kompisgjeng som stilte opp med en gang det ble trøbbel! Takk til dere, det hadde ikke blitt mange rundene om jeg hadde måttet hente alle delene selv, og gjort all skruinga selv !

    Fredric Aasbø fikk hårene på hele kroppen til å stå i giv akt med Drifteoppvisning på Start/Mål langsletta og breisladden besto av mye god kjøring og ble til slutt vunnet av Robin Alsaker, og Fredric bommet litt på girvalg i finalen og måtte satse på nytt i svingen og rotet bort en potensiell seier.. Er sinnsykt imponert over Fredric og teamet, de er seriøse og har gjort det meget godt uten å miste bakkekontakten. Han hadde ett motorhavari på fredagen, som endte i nybygg av motor over natten med deler tilsendt direkte fra toyota.
    Hilset også på noen forumgjengere her, og fikk tilogmed Icekream til å ta noen bilder av Storfalevogna på banen under "siste reis" på lørdag som ligger lengre ned i posten !

    Monterte MaxSport RB5 rallyslicks i front for å bli kvitt det værste av understyring og for å få litt mere respons i styringa, dette fungerte i grunn meget godt og anbefales spesielt til dere som kjører med sveiset bakende! Kjørte kun 1 bar ladetrykk denne helga, da det ble lite tid til justering og finpuss på andre områder da det hele tiden var enten kjøring eller skruing. Ble litt mangel på effekt i forhold til normalen, men M3 kassen har sine fordeler på ACR med mindre sprang mellom gira og ikke minst muligheten til å bruke både 3'a og 4'a til skrensing. Selv på 1 bar trykk.. Kjølinga ble helt sjef ! 90 grader makstemperatur etter 7-8 runder med seriøs gassing på hver rettstrekke!!

    Problemene startet tidlig på fredag med reimhjulet på veiva som tok ferie midt i en sving, det forlot åstedet helt uten å være borti radiator og livsviktige deler.. Registerreima hang halveis av alle drevene når jeg stoppet opp i pitlane og ingenting hadde hoppet over, så da ble det tur ned i garasjen for å hente nytt reimhjul og plata som holder regreima på plass og dette ble montert i aller høyeste hastighet med 4cm bred stripe med locktite rundt hele bolten og dratt til 165nm.. Den bolten skal F@&n ikke komme løs igjen

    Når lørdagen kom ble det endel kjøring, men min uovervinnelige uflaks denne helga kom ganske kjapt på plass.. Ble en spontan ombygging til screamerpipe (Noe som høres utrolig awesome ut på rødblokk) ganske tidlig på dagen, men hadde med nye bolter og fikk satt på settmutter på bolten så denne holdt seg på plass resten av helgen.. Men ikke nok med det, så ble det hull i AN-Slangen til oljetur som endte i en turbo som gikk så godt som uten olje noen runder før dette ble oppdaget.. Slangen sprakk trolig på grunn av varmen fra grenrøret, selv om dette har fått seg eksosbandasje..

    Ble to timer leiting etter AN slange på Sommertreffet før jeg ga opp og resignerte til å dra ned til garasjen. Der fant jeg en stålforsterket hydraulikkslange som var oppgitt til godt over 400 bar, som ble frisert av ytterste gummilaget på og dette resulterte i en stålomspunnet slange som hadde identiske dimensjoner som AN slangen og tåler MYE mere trykk.. Slangen ble montert og i kampens hete ble det avgjort at her skulle det kjøres, uansett følger..
    Motor ble varmkjørt og turboen fikk god tid til å smøres opp på nytt og eventuelt havarere i lav hastighet. Slangen ble så surret inn i varmebeskyttelse som tåler 1300grader og egentlig er beregnet til å syes inn i industritelt, fantastisk hvor mange bruksområder dette stoffet har..!

    Turboen slapp endel olje på tomgang så bilen ble dyttet til utkjøringa av gode kompiser (Og gjennom 1 time kø) før det som skulle bli siste reis for turboen skulle utføres på aller helligste vis.. Det ble satsing fra utkjøringa og helt til bakdekka ble ansett som ubrukelige, noe som tok 4-5 runder med vill gassing, mye vinkel og enda mere ratting.. Det merkelige her er at turboen sluttet å ryke blått etter andre runde og ryker kun på lav belastning, men når turboen blir skikkelig varm er den tett!

    Dette ble selvfølgelig ansett som ett mirakel fra oven og det ble en seiersdram utover lørdagskvelden og natta med mye prat og hygge med Volvointereserte, og endel seriøs forsking på andres problemer. Alle løsningene ble naturlig nok glemt til Søndagen, men intensjonen var god..

    På søndagen sto alt klart til kjøring og nok en ny passasjer tok plass i passasjersetet, for så å få en oppvisning som varte i rundt 1 runde før kjøleslangen inn til varmeapparatet tok kveld og tømte ut all kjøleveska på no-time.. Ny slange var ikke mulig å få fatt i og det var bare 1 time igjen av kjøringa, så dette ble slutten på sommertreffhelga for min del. Slangen ble plugget og bilen ble kjørt hjem for egen maskin, med 1,5km blårøyk etter.. :(

    Nå er overhalingssett til turboen bestilt, og nye kjøleslanger i silikon blir innkjøpt før Høsttreffet. Fikk pristilbud på 6000kr for overhaling av turboen, men føler pengene er mye bedre brukt på en litt mer moderne turbo senere enn å bruke halvparten av nypris på gammel teknologi.. Håper bare ikke innmaten er FUBAR, da blir det DYRT..

    Nok tekst for denne gang.. Nå noen bilder ! Ble filmet stort sett alle rundene med Goproen, skal sette sammen klippene som er verdt å ta vare på i en film snart!

    Bilde fra B.E Photo, har ikke motatt fullversionen enda så er dårlig kvalitet her:



    Publikumssvingen, bilder tatt av Jonathan Pedersen!




    Starten på langsletta, alle bildene nedenfor er tatt av Icekream :



    Fornøyd frue i passasjersetet:



    Fornøyd fører og frue etter å ha tatt livet av noen uskyldige 185 dekk, da vi trodde turboen skulle ta kveld.

    Sist endret av Berg Performance; 10/07/14 kl 00:09

  12. Takk Agrostar, Volvo-Lars takket for denne posten
  13. #486
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Chbre: De kom på ca 6000-6500 mener jeg å huske, verd hver ei krone !

    Zeeker: Har bøttestol på førersia, passasjerene holder seg fast i alt som er fastsittende for tia.. Dørhåndtaket ble revet rett av døra i fjor
    Du får ta med deg PPP og bilen og komme oppover til høsttreffet ! Absolutt det treffet med mest kjøring, og de fleste barnesykdommer er ute av verden til da !

    Skulle styre turbotrykket med mottrykk og elektronisk boostcontroller men ble langt fra nok fikling med greiene til å kjøre ladetrykket opp, var mer enn nok fornøyd med å komme meg ut på banen med alle havariene..
    Sist endret av Berg Performance; 09/07/14 kl 23:27

  14. #487
    Registrerte brukere chbre sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2011
    Sted
    Harøy, Møre og Romsdal
    Innlegg
    395
    Antall takk

    Standard

    Såppas ja pedersen selger vell til rundt 3? Om jeg ikke husker feil


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1988 Volvo 240 2,8 16V Comp Billett 6067, Peterson tørrsump, custom plenum, Maxxecu

    1990 Mercedes 190 Evo III
    1989 Ford Sierra Cosworth

    Chris Breivik - 41643790
    https://www.facebook.com/chris.breivik.5

    Sjekk ut Mjøsfab, mye gromme deler til gode priser!
    Nettbutikken er stadig under oppdatering å nye deler kommer inn i fleng!
    Om du ikke finner det du leter etter, ta kontakt.

    http://www.shop-mjosfab.no/

  15. #488
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Det er for justerbare fjærskåler med fjær.. Dette er en dobbelt justerbar (Bump/Rebound) racing demper med fjær med justerbart forspenn på.. Kan ikke sammenlignes =) Ligner mere på de pedersen har til ca 4800kr per stk.. Men den er ikke justerbar såvidt jeg vet..
    Sist endret av Berg Performance; 10/07/14 kl 00:10

  16. #489
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Nice bilder

    Du får putte i en bøttestol på passasjersiden også så får de en litt mere behagelig tur hehe
    Får jo ikke noe mindre lyst til å dra oppover når jeg ser sånne bilder :/ Kjenner skrufølelsen kommer litt snikende.
    Jeg skal prøve å få tatt turen oppover til neste år. (Jeg lovde Filtis det i år også haha) Vet ikke om jeg rekker VCCN-treffet på Rudskogen en gang.
    Det her blir vel bra til neste treff når du får fikset de problemene du hadde nå
    Hvordan syns du opplevelsen med ZF'n var? Jeg syns den er en drøm å gire med på alle turtall og man banke den skikkelig
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  17. #490
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Hehe, ja det har vært foreslått kan man si.. Er jo enda leenge til høsttreffet !! Blir vel greit når jeg får alt stabilt igjen ja ! ZF kassa er helt rå, passer sykt godt til 4,10 utvekslinga mi og har ca 200km/t på kutt i femte.. Kan gire kjapt og presist når det faller meg inn og å bytte gir midt i skrens er ingen problem, det var litt mere risky med M45 kassa.. Etterhvert som jeg får lura ut litt mere effekt blir det nok nødvendig med litt lavere utveksling men til oppsettet nå er 4.10 perfekt på ACR !

  18. #491
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Berg Performance Vis post
    Hehe, ja det har vært foreslått kan man si.. Er jo enda leenge til høsttreffet !! Blir vel greit når jeg får alt stabilt igjen ja ! ZF kassa er helt rå, passer sykt godt til 4,10 utvekslinga mi og har ca 200km/t på kutt i femte.. Kan gire kjapt og presist når det faller meg inn og å bytte gir midt i skrens er ingen problem, det var litt mere risky med M45 kassa.. Etterhvert som jeg får lura ut litt mere effekt blir det nok nødvendig med litt lavere utveksling men til oppsettet nå er 4.10 perfekt på ACR !
    Ingenting er bedre enn at sjåføren er fornøyd
    Jeg kjører med 3.54 og syns at det er passe på de banene rundt her. Og hadde jeg hatt den kassa i en vanlig bil hadde jeg nok hatt enda lavere igjen.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  19. #492
    Registrerte brukere Icekream sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Rognan/saltdal
    Innlegg
    18
    Antall takk

    Standard

    Hvordan går det med storfalevogna? Fått gjort noe med den? så det røyk godt av den på tur ned ifra ACR :-P
    Og hvor blir det av filmen? :-)

  20. #493
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Den rauk fælt ned fra ACR ja ! Den har skilt lag med en sliten Netics og nye lager osv blir plukket opp i morgen, hadde nok vært komplett om posten ikke hadde stengt en time før jeg trodde på lørdag.. Hjulene er uskadd, men den har lekt olje gjennom både kompressor og turbin.. Litt for mye klaring vertikalt og horisontalt men ikke noe inn og ut.. Mistenker at tetningene ga seg når temperaturen steg, men har bestandig vært litt slakke i turboen.. Ikke noe tegn til blå aksling heller..

    Filmen er nå ferdigredigert (Tror jeg) og blir moviemaker Blir vel min første film som er redigert med noe annet enn youtube så det bør taes like useriøst som det er når det kommer ut..
    Sist endret av Berg Performance; 28/07/14 kl 00:03

  21. #494
    Registrerte brukere Icekream sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Rognan/saltdal
    Innlegg
    18
    Antall takk

    Standard

    Er det ikke typisk.. at man bommer med en liten time :P
    Ja det kan jo godt hende at temperaturen tok knekken på dem.. Men skal det ikke være litt slakk i dem?

    Å rediger filmer er en kunst, like stor kunst som å skru bil Gleda meg til å se den

  22. #495
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Gleder meg til filmen jeg og
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

  23. #496
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Icekream Vis post
    Er det ikke typisk.. at man bommer med en liten time :P
    Ja det kan jo godt hende at temperaturen tok knekken på dem.. Men skal det ikke være litt slakk i dem?

    Å rediger filmer er en kunst, like stor kunst som å skru bil Gleda meg til å se den
    Fikk jo ikke mere prestasjonsangst etter denne uttalelsen da.. Litt slakk skal det jo være, men har vært litt mere enn optimalt hele tiden.. Har som sagt ikke tatt i husene enda, men anser turboen som slitt.. Varmen har sikkert tatt spennet ut av tetningsringene, som dermed ender i mye blårøyk.. Ble en liten finpuss på filmen nå, blir f"¤% meg nesten 15 minutter.. Håper ikke folk kjeder seg i hjel

  24. #497
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Storfalevogna på Sommertreff 2014:



    Konstruktiv kritikk mottas med takk.. Noe ivrig sjofør! Fikk ikke helt bort all rattrust heller, da det ble lite kjøring om ett par forskjellige dekkdimensjoner bak i løpet av treffet..
    Sist endret av Berg Performance; 30/07/14 kl 23:48

  25. Takk kimove, Volvo-Lars, Karl takket for denne posten
  26. #498
    Registrerte brukere Volvo-Lars sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Horten, Vestfold
    Innlegg
    997
    Antall takk

    Standard

    Det er noe med den bilen din som bare gjør den møkkakul. Mye effekt ligger du på sånn ca?



    Jeg kjenner jeg må en tur på ACR med bil iløpet av livet.
    Sist endret av Volvo-Lars; 30/07/14 kl 12:53

  27. #499
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Takk takk Volvo-Lars! På 1,5 bar har jeg vel 350+ (Tror jeg, ikke benket) så på 1 bar burde det være rundt 280hk.. Kjentes godt at det mangla litt pulver på treffet.

    Det anbefales !!

  28. #500
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Bra film Ja, det er noe med den bilen der, digger den
    Får håpe du får orden på turboen da
    Mine prosjekt - Linker under:
    90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
    88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
    92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd

    Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.

Side 20 av 23 FørstFørst ... 10 18 19 20 21 22 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Erik Berg: 1971 Volvo 142 DL " Rullende Langtidsprosjekt "
    By Erik Berg in forum PV / Duett/ Amazon / 1800 / 140 / 160
    Svar: 12
    Siste post: 20/04/15, 21:37
  2. Svar: 6
    Siste post: 22/08/13, 20:01
  3. Sommertreff høsttreff på ACR 2012
    By Truckdriver in forum Arkiv
    Svar: 2
    Siste post: 20/08/12, 23:17

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •