Hei
Monterte nye bærebroer med polyforinger ferdig bolt on, etter 2 mnd bruk så kjennes det ut som om hele forstillinga er på vei av.
Er det flere som har prøvd disse og har dårlig erfaring ?
Helt sinnsvakt og kjøre med.
Bilen er en S60R
Hei
Monterte nye bærebroer med polyforinger ferdig bolt on, etter 2 mnd bruk så kjennes det ut som om hele forstillinga er på vei av.
Er det flere som har prøvd disse og har dårlig erfaring ?
Helt sinnsvakt og kjøre med.
Bilen er en S60R
Bleieexpressen- 2004 S60R black atacama K-Pax
Storprosjekt 1 -1974 164 turbo.
Storprosjekt 2 -1974 142 T5 vizualtech edition
Kose bil 1972 164E
Hvilke type bærebruer var det du kjøpte, og hvor?
V70 2.4D aut. 2002 mod.
Syns det virkar som alle har desse erfaringane med desse billige polyforingane.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Hvem har skikkelige polyforinger da Gaupe?
Bleieexpressen- 2004 S60R black atacama K-Pax
Storprosjekt 1 -1974 164 turbo.
Storprosjekt 2 -1974 142 T5 vizualtech edition
Kose bil 1972 164E
Bleieexpressen- 2004 S60R black atacama K-Pax
Storprosjekt 1 -1974 164 turbo.
Storprosjekt 2 -1974 142 T5 vizualtech edition
Kose bil 1972 164E
PowerFlex er kvalitet, søk på Ebay suspensjonbushes uk, gratis frakt
Sendt med talatut fra bondelandet
Jeg leste en som mente det viktig å ikke skru foringene hardt til med bilen i lufta.
Han mente at hvis man jekker opp bilen, setter på bærebru med nye foringer og skrur disse til alt man kan vil man teoretisk sette "null-punktet" for foringen sånn den er når bilen er jekket opp.
Det kan resultere i at man konstant belaster foringene.
Man burde sette boltene i uten å stramme de, slippe ned bilen (evt på en kloss av et eller annet slag), gygne litt på bilen, for så å skru til boltene.
Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men jeg syntes det hørtes ganske fornuftig ut.
Hva slags foringer er d snakk om? "No name"? Eller noe som er kjent?
Sendt med talatut fra bondelandet
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Lurer på om det er desse som skal halde mål:
http://www.powerflex.co.uk/black-series/
Texascom har vel desse på sin bil, og dei fungerar like bra etter mykje juling.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
De blå/lilla er ikke noe dårligere enn de svarte.. de svarte er ment for racing.
Har foresten polyforinger på skruvad på den ene bilen min å de har jeg kjørt med i 7 mnd nå og de er like fine. sammt jeg har de blå/lilla Powerflex på den andre..Powerflex foringene ser ut til å være bedre laget men somsagt ikke noe problem med de fra skruvad heller.
Sendt med talatut fra bondelandet
Sist endret av Sotengel; 26/06/14 kl 12:36
har kjørt med mine i fler mnd og kjente etter slark i forstilling på tirsdag, ingen slark. Monterte slike powerflex som sotengel skaffet fra ebay.
Funker bra, men mistenker at foringa på motor ramme byner å bli dårlig da bilen drar litt i sporer nå og jeg ikke finner slark i bærebru eller styreinnretning...
Og har du montert foringer framme på bærebru som er med løse hylser innvendig?
tidligere navn: Greenshadow
Volvo og kun volvo.
Hvordan er det å montere powerflex i bærebrua? Trange og vanskelige å få på?
Litt trange men ikke umulig, plutselig så smetter de på plass.. får med kobber fett som man gnir på. lettest er det med ei presse. mer jobb å få de gammle ut en å sette de nye inn.
Sist endret av Sotengel; 27/06/14 kl 13:18
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
X Volvo 240 B230F manuell 1989
X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
X Volvo V70 2.0T 2004
X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019
Er ikke sikker på OM det er kobberfett men så slik ut i farge og konsistens.. fulgte med pakka med foringene.
Skjedd to ganger med meg. Holdt på å kjøre av motorveien andre gang de røyk. Livsfarlig. Da var det slutt.
Rett på nærmeste verksted og bytte i nye vanlige. Blei dyrt, men nå har det vært fint siden den gang i fjor sommer.
Sist endret av Sjakalen; 02/07/14 kl 07:41
2017 V60 T4 Savile grey R-Design (--- Link
2003 V70 D5 - Ruby red pearl (--- Link
X 2000 V70 2,4 (--- Link
X 1988 740 GLE B230E (--- Link
X 1985 245 B200K, X 1977 240 B19 --) B23
Hvilket merke polyuretan foringer var det Sjakalen? Veit om mange som har satt polyuretan foringer i Chevrolet Tahoe , silverado og suburban og har ikke hørt noe om at de detter i fra hverandre
Ferdige bruer fra Scstyling. Fikk retur første gang selv om man måtte gjennomgå et lite forhør først om man hadde for store hjul osv. Andre gang ga jeg blaffen. De er kastet.
2017 V60 T4 Savile grey R-Design (--- Link
2003 V70 D5 - Ruby red pearl (--- Link
X 2000 V70 2,4 (--- Link
X 1988 740 GLE B230E (--- Link
X 1985 245 B200K, X 1977 240 B19 --) B23
Har kjørt med de lilla powerflexforingene på min bil fremme en go del km uten problemer.
Men har byttet over til black typen nå i år, og er fornøyd med dem så langt.
S60 D5 2002
Det er deres feil om de selger møkk. Mine varte 4000km: http://forum.vccn.no/showthread.php?...727#post785727
har kjørt 4000 km+ på mine skruvad polyforinger, var under å titta på dem i dag... like fine som da jeg satte dem på for 7 mnd siden, ikke antydning til slark/vandring i det hele tatt.har kjørt med 225/45/18 siden seint i Mars. Ser på bildet du har lagt ut GLTOslo så er jo den bakre foringa di helt kaputt.. så da har den fremre foringa gjort all jobben.. det er den ikke designet for. (spørs hva som røk først btw)