Da var jeg ferdig med ALL lakking på heile greien!
Eller..... speilkåpene og lyktelistene over lyskasterne(øyenbryn) venter jeg i posten, kansje får jeg de i morgen..... Så de må lakkes når jeg får de...
Jeg har jo gått over bilen dødsmange ganger å pusset og studert hver minste detajl, og vet om alle små hakk, buler, og rusk som er lagt seg oppå..... få HELT fornøyd kan jeg aldri bli, ikke med disse omstendighetene... Å stå å lakke i et telt, på en sånn vindfull dag som dette, med litt åpen duk for ventilasjon, er vell ikke helt ideelt... Men jeg har gjort det beste ut av det, og tror ikke jeg klarer å få det noe bedre om jeg hadde begynt å pusse mere heller!
Men se på dette her....
SÅNN skal det være!!! (En innbrett til å skru hjulbuen i)
IKKE sånn:
Det er HELT latterlig av BCB å gi meg noe sånt som dette. Man betaler tross alt mange, da mener jeg mange tusen kroner for å få tak i slike fangere, også gir de meg noe som ikke går ann å montere engang!!
Har jo fått orginale, helt nye grøftelys, og gummiringen som skal være rundt lykta passer ikke med hulet som er skjært ut i fangeren...!!! ER DET MULIG!!!!???
Her er alle produktene samlet
Dette som man ser på bildet koster vell omlag 5000 kroner. Og utenom dette har jeg jo lakket 2 strøk med en annen farge, som jeg ikke var helt fornøyd med, også brukte jeg det bare som trening, og slik at jeg fikk flikksparklet der jeg så det trengtes...! :P Så totalt e det blitt ca 8000 for lakkering + utstyr.
Tok 3 lag med den nye fargen i dag, og ca 7 lag med klarlakk ^^ B-) haha!
Hørte at klarlakken + av erfaring begynner å renne med EN gang, og derfor var jeg meeeget forsiktig i starten, og tok heller flere tynne lag... men i slutten fant jeg ut at jeg kunne spraye ganske mye uten at det gjorde noe, tvert imot ble det bedre og mer utfyllende når jeg tok tykkere lag.... og det begynnte ikke å renne en eneste plass. Så enten har jeg blandet klarlakket veldig bra, eller så er jeg bare et naturtalent i å sprøyte:P hehe
Så dette ble veldig bra. Tatt fri i morgen siden det er en inneklemt arbeidsdag, så da er det polish og wox, og montering av alt jeg får tid til...
Dørlister
Spoiler
Takvinge
Koble grøftelys med 3000K Halogen (gult)
Montere stylinglyktene med xenon ^^
Blått Neonlys under bilen
Montere XC grill
Ny soting av vinduer
Blålys i seednometer og brytere
30/30 senkesett
På med sommerdekka
Bytte skiver
Forhåpentligvis får jeg jo delene som skal lakkes i morgen, så de også kan kobles opp og monteres
Dette blir knallbra!![]()