Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  1.571
Side 125 av 176 FørstFørst ... 25 75 115 123 124 125 126 127 135 175 ... SisteSiste
Viser resultater 3.101 til 3.125 av 4398

Tråd: Zeeker's Volvo 242 -76 B230FT - Megasquirt 3 X - ZF girkasse - Coilover - GTX3071R

  1. #3101
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    24. aug. 2011
    Innlegg
    713
    Antall takk

    Standard

    Ja

    Sent fra min D5503 via Tapatalk
    OakhearT RacinG

    OakHeart Racing

  2. #3102
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Det svarte E-innsuget så nice ut
    Er det sånn mitt blir?
    Ja, har sveist på alubendet. Venter bare på aluflens til gasspjeldet
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  3. #3103

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Blir det 3 tom inn ?

  4. #3104
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Holck Vis post
    Blir det 3 tom inn ?
    Ja
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  5. Takk Holck takket for denne posten
  6. #3105

    Medlem siden
    14. juni 2011
    Sted
    Skjetten
    Innlegg
    3.370
    Antall takk

    Standard

    Ingen som sitter på et eksoshus som Zeeker trenger a? Må jo bare få kjørt maskinisten hans i benk igjen nå

  7. #3106
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Har ett hus til gt3071r som ikke jeg trenger med det første.
    T3 single entry, ar 0,82, GT style intern wastegate.

    Sent fra min LT25i via Tapatalk
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  8. #3107
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Takker for det mangler bare twin entry

    Også mangler hele bensinsystemet hehe

    Høres ut som innsuget snart er ferdig og da er sikkert toppen ferdig tuklet snart også.
    Det er meg det står på

    Men ja. Hadde vært morro å fått den i benken.
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  9. Takk Holck takket for denne posten
  10. #3108
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Har 2stk som skal lage alu flens til spjeldet, men går ikke akkurat unna nå vi skal betale minst mulig
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  11. #3109
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Jeg har det ikke travelt
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  12. #3110
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Meland - Frekhaug
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Jeg har det ikke travelt
    Den som ikke har hastverk pleier å bli mest fornøyd for da blir ting gjort skikkelig Vet aldri når vi finner ut en bedre løsning som gir bedre resultat men krever mer modifisering :P
    Mine kjøretøy:
    - 1984 Volvo 740 Turbo (Prosjekt)
    - 1996 Volvo 960 (Prosjekt)
    - 1979 Volvo 242 (Prosjekt)
    - 2004 BMW E61 (Bruksbil)
    - 2007 Ford Ranger XLT (Trekkbil)

  13. #3111
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Blir spennende å se hvordan den nye turboen fungerer, var nok lurt å ikke gå for gtx3076.

    Men angående turbinhus så har jeg sendt noen mailer frem og tilbake med en importør med lang erfaring i bransjen.

    I mitt tilfelle så har jeg en gt3076r som ligger og støver ned med 1.06ar single entry,så jeg sendte mail om evt. å få byttet huset mitt i ett twin entry.
    Men ble anbefalt å beholde det jeg hadde da et 1.06ar twin entry kun tilsvarte 0.54ar på et single entry og dermed ble veldig restriktivt og lager endel baktrykk som ikke er spesielt heldig når man kjører med en litt mer aggressiv kam.
    Så et twin entry hus ville gi 200-300rpm tidligere spool men sabotere for mellomregister og toppeffekt.

    Nå var dette mer problematisk på en 3076 enn en 3071 siden 3076 sitt større komp. hjul skaper mere baktrykk.
    Men ville bare dele hva de som jobber med disse turboene sier og at det ikke nødvendigvis er så ille med litt ar på et twin entry hus i forhold til til et single entry som fort kan bli litt for stort på noen turboer.
    Sist endret av Knallert; 26/04/14 kl 17:28

  14. #3112
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Bare bra med flere meninger.
    Det med eksoshus har blitt diskutert men det ble vel ikke noen kjempeenighet om hverken det ene eller det andre.
    Det er "lettere" å gå fra 0.82 til 1.06 hvis man ikke er fornøyd enn å gå å lure på om ett mindre hadde vært bedre.
    Jeg er alltid åpen for forslag og meninger
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

  15. #3113
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Det er bra og det er jo bare å skifte hvis det ikke skulle fungere noe særlig.

    Prøver hvertfall ikke å legge føringer å neineinei absolutt ikke.

    Tenkte bare å dele hva jeg ble fortalt.
    Var ikke klar over at det skilte så mye i fløde mellom single flow og twin entry på gt30 så syns det var relevant å nevne det.

    Har jo fulgt med i tråden og fått med meg diskusjoner men syns dette var såpass intr. at jeg våget meg å nevne det

  16. #3114
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.631
    Antall takk

    Standard

    Jeg her helt uenig i påstandene her og lurer derfor på hvem det er du har snakket med.

    Ta en titt:

    Divided 64 mm:


    Single flow 60 mm.
    Sist endret av Batland; 26/04/14 kl 21:10

  17. #3115
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Der var du ja, syns det tok så lang tid.

    Jeg regner med du vil vite hvem jeg har snakket med for å korrigere vedkommende med en kraftig reprimande!!
    Neida,bare fleiper med deg

    Jeg mailet med GIK, men akkurat hvem der er vel uvesentlig.
    Gidder ikke å navngi folk,siden det kan jo hende han har rett fordi om du Batland er uenig...

    Syns det hørtes litt drøyt ut jeg også, men regner med og håper han ikke tar ting fra løse luften.

    Og en 3271 har større turbin så kanskje ikke helt korrekt å matche den mot gt30 turbin.

    Hadde vært mer interessant å se flowdiagram på gt30 turbinene med single vs twin entry.
    Eneste jeg har sett er single entry flowdiagrammene og blitt fortalt av Atp at twin entry og de nye ni-resist husene fløder det samme.

  18. #3116
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Her anbefaler de porting og modding av gt30 twin entry turbinhus også etter anbefaling fra Garrett.

    Se under High power/High flow

    http://www.full-race.com/store/turbo...oll-turbo.html

  19. #3117
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Knallert Vis post
    Der var du ja, syns det tok så lang tid.

    Jeg regner med du vil vite hvem jeg har snakket med for å korrigere vedkommende med en kraftig reprimande!!
    Neida,bare fleiper med deg

    Jeg mailet med GIK, men akkurat hvem der er vel uvesentlig.
    Gidder ikke å navngi folk,siden det kan jo hende han har rett fordi om du Batland er uenig...

    Syns det hørtes litt drøyt ut jeg også, men regner med og håper han ikke tar ting fra løse luften.

    Og en 3271 har større turbin så kanskje ikke helt korrekt å matche den mot gt30 turbin.

    Hadde vært mer interessant å se flowdiagram på gt30 turbinene med single vs twin entry.
    Eneste jeg har sett er single entry flowdiagrammene og blitt fortalt av Atp at twin entry og de nye ni-resist husene fløder det samme.
    Hehe, såpass?

    Bra du spøker for jeg synes at folk må få mene akkurat det de vil.

    At det er GIK er svar nok for meg. Så vidt jeg husker heter resurspersonen der Marcel.

    Håp og tro er kraftige saker.

    Det blir ikke en 100% korrekt sammenligning nei, men slik jeg ser det - godt nok.
    Eks.
    Ble kontaktet av en kar med nybygget 2,0 L motor. Spesial custom spec kam og en 6 bladet GT3076R A/R0,82 turbo. Han var IKKE fornøyd. Han monterte A/R0,63 og da ble det selvsagt bedre spool up, men han fikk andre problemer som bl.a. kraftig surge. Etter en noe krevende og pågående uke kom sannheten frem - customkammen var ikke slik kunden hadde spec. -leverandøren hadde levert noe som de mente var "bedre" - festlig.

    Nå var vedkommende lei og ville ha skikkelig sprut i bilen og spurte om råd så jeg sa hva jeg ville gjort. Det ble en custom GT3071R med T3 A/R0,78 og nye milde kammer.

    Fikk tilbakemelding forrige uke - "Helvete hvor det rykker ut!" 2,5 BAR på 4000 o/min. og ingen surging. Steinhard spool up.

    En annen med samme motor og tilsvarende turbo har divided T4 0,92 og han er ikke i nærheten av dette. Det leveres ikke mindre hus enn dette til hans turbo, men planen er å forsøke å få tak i og tilpasse ett single A/R0,64 turbinhus da han har kjørt med dette på en annen turbo tidligere med strålende resultat. Forskjellen på 3200 o/min ble hele 1,5 BAR! 1,7 før - 0,2 etter så A/R0,92 er helt klart for stort på 1998 ccm motor i dette tilfellet.

    Ja, man trenger større A/R når man velger divided, men det må da være måte på synes jeg.

    Full-race sier det så enkelt:
    "It is wise to size the turbine housing A/R larger than the single scroll turbine A/R typically used!"

    Og 0,78 divided T3 vs 0,63 single T3 er ett godt eksempel på dette slik jeg ser det.
    Sist endret av Batland; 27/04/14 kl 10:28

  20. #3118
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Knallert Vis post
    Her anbefaler de porting og modding av gt30 twin entry turbinhus også etter anbefaling fra Garrett.

    Se under High power/High flow

    http://www.full-race.com/store/turbo...oll-turbo.html
    Helt klart fornuftig.

    Morsomt å lese om alle "flødekongene" som står på hovve å driter i vinkel for å lure ut en cfm eller to ekstra på 16 mm løft, men kjører kammer som løfter 13 mm og driter i den serieproduserte turboen som må takle flødet fra alle sylindrene både inn og ut.

    Det sykeste jeg har sett her lokalt er en orginal bruksbilsCosworth som kjørte 8,0 sek og 145 km/t gjentatte ganger på 201M med en Cosworth T3 turbo som var foredlet som beskrvet på begge sider.

    Turboen betyr ALT for resultatet på en turbomotor. Det er derfor motorprosjekter med billige turboer med tilfeldige egeskaper er så lite interessante. Man VET på forhånd at resultatet blir både dårlig og kortvarig. Sånn har det alltid vært og sånn vil det alltid være.
    Sist endret av Batland; 27/04/14 kl 10:17

  21. #3119
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
    Her skjer det ikke så mye.
    Det ser litt stygt ut mtp på eksoshuset til den turboen jeg har bestilt. Det er ingen som klarer å skaffe det. Så i værste fall må jeg vente til Garret starter opp igjen produksjonen til sommeren.
    Er det dette du MÅ ha?
    http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...egory_Code=NGH
    Hva med alternativer da:
    http://www.atpturbo.com/mm5/merchant...egory_Code=GRT
    Sist endret av Batland; 27/04/14 kl 10:15

  22. #3120
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Hehe, såpass?

    Bra du spøker for jeg synes at folk må få mene akkurat det de vil.

    At det er GIK er svar nok for meg. Så vidt jeg husker heter resurspersonen der Marcel.

    Håp og tro er kraftige saker.

    Det blir ikke en 100% korrekt sammenligning nei, men slik jeg ser det - godt nok.
    Eks.
    Ble kontaktet av en kar med nybygget 2,0 L motor. Spesial custom spec kam og en GT3076R A/R0,82 turbo. Han var IKKE fornøyd. Han monterte A/R0,63 og da ble det selvsagt bedre spool up, men han fikk andre problemer som bl.a. kraftig surge. Etter en noe krevende og pågående uke kom sannheten frem - customkammen var ikke slik kunden hadde spec. -leverandøren hadde levert noe som de mente var "bedre" - festlig.

    Nå var vedkommende lei og ville ha skikkelig sprut i bilen og spurte om råd så jeg sa hva jeg ville gjort. Det ble en custom GT3071R med T3 A/R0,78 og nye milde kammer.

    Fikk tilbakemelding forrige uke - "Helvete hvor det rykker ut!" 2,5 BAR på 4000 o/min. og ingen surging. Steinhard spool up.

    En annen med samme motor og tilsvarende turbo har divided T4 0,92 og han er ikke i nærheten av dette. Det leveres ikke mindre hus enn dette til hans turbo, men planen er å forsøke å få tak i og tilpasse ett single A/R0,64 turbinhus da han har kjørt med dette på en annen turbo tidligere med strålende resultat. Forskjellen på 3200 o/min ble hele 1,5 BAR! 1,7 før - 0,2 etter.

    Ja, man trenger større A/R når man velger divided, men det må da være måte på synes jeg.
    Ja ikke vet jeg hvorfor han skriver som han gjør.
    Jeg lurte på om 0.82ar t3 divided ville funke til min turbo/oppsett men fikk til svar at det ble for trangt, også t3 1.06 ville bli for trangt.
    Så det kommer jo an på hvilke preferanser han har på spool vs toppeffekt.
    Jeg ville ment at pulse split veide opp for endel med en litt villere kam,bedre med litt kjørbarhet enn bare effekt på topp.

    Man regner jo med at de som driver profesjonelt vet hva de selger som regel da,spesielt siden de har vært med en stund i gamet.
    Så ikke vet jeg.
    sorry for o.t til zeeker

  23. #3121
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    GIK er hvertfall tomme for t3 divided 0.82 med v-band ut og ville ikke få inn før til utpå sommeren.
    t3 1.06 hadde de inne men det var heller ikke å anbefale i mitt tilfelle

    Kjøpte jo den 3076 jeg har for endel år siden og ble anbefalt 1.06 single entry den gangen.
    Uten praktiske erfaringer selv så vil man jo gjerne høre på anbefalinger fra profesjonelle aktører,men tror det finnes like mange oppfatninger om hva som funker som det finnes utsalgssteder og trimmere.

    Den har uansett blitt liggende og støve og har etterhvert blitt mer og mer skeptisk til hele turboen. 3071 virker jo mye mer fornuftig med den turbinen.

  24. #3122
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Knallert Vis post
    Ja ikke vet jeg hvorfor han skriver som han gjør.
    Jeg lurte på om 0.82ar t3 divided ville funke til min turbo/oppsett men fikk til svar at det ble for trangt, også t3 1.06 ville bli for trangt.
    Så det kommer jo an på hvilke preferanser han har på spool vs toppeffekt.
    Jeg ville ment at pulse split veide opp for endel med en litt villere kam,bedre med litt kjørbarhet enn bare effekt på topp.

    Man regner jo med at de som driver profesjonelt vet hva de selger som regel da,spesielt siden de har vært med en stund i gamet.
    Så ikke vet jeg.
    sorry for o.t til zeeker
    Det VET ikke jeg heller, men jeg har en mistanke.
    Tenk deg hvor mange vanvittige henvendelser disse karene får hver eneste dag. Jeg har hørt noen eksempler og må innrømme at jeg hadde ikke klart å ha en slik jobb.

    Med økende størrelse på turbinhuset reduseres baktrykket. Dette tilgir helt vanlige feil i oppsettet som for høyt kompresjonsforhold og for vill kam. Jeg tror pinadø jeg såg en test hvor man vant godt over 100 hk på å bytte til grenrør og pulsplitt turbo på en rødmotor med vill svenskekam. Dette gir flotte tall som vi får inntrykk av betyr mye mer for den gjennomsnittlige hjemmetrimmeren enn hvordan bilen faktisk går.

    Det viktigste for en proff. selger er at kundene sitter igjen med ett inntrykk av at de er fornøyd.

    Jeg mener at pusplitt tillater bruk av villere kammer, det veier ikke opp og grensene er veldig flytende så dette er langt fra enkelt.
    Sist endret av Batland; 27/04/14 kl 11:45

  25. #3123
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.631
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Knallert Vis post
    GIK er hvertfall tomme for t3 divided 0.82 med v-band ut og ville ikke få inn før til utpå sommeren.
    t3 1.06 hadde de inne men det var heller ikke å anbefale i mitt tilfelle

    Kjøpte jo den 3076 jeg har for endel år siden og ble anbefalt 1.06 single entry den gangen.
    Uten praktiske erfaringer selv så vil man jo gjerne høre på anbefalinger fra profesjonelle aktører,men tror det finnes like mange oppfatninger om hva som funker som det finnes utsalgssteder og trimmere.

    Den har uansett blitt liggende og støve og har etterhvert blitt mer og mer skeptisk til hele turboen. 3071 virker jo mye mer fornuftig med den turbinen.
    Da kan jeg komme med beroligende informasjon.
    6 bladet GT3076RA/R0,82 på lavbudsjett 100% norskbygget 2,0L Capri.
    Jeg er helt sikker på at samme turboen VIL levere godt resultat på en rødmotor.
    Ta en titt og legg merke til ladetrykksmåleren.

    http://www.youtube.com/watch?v=GY7mpTfnbpU

  26. #3124
    Registrerte brukere Knallert sin avatar
    Medlem siden
    07. juni 2011
    Sted
    Oppland
    Innlegg
    282
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det VET ikke jeg heller, men jeg har en mistanke.
    Tenk deg hvor mange vanvittige henvendelser disse karene får hver eneste dag. Jeg har hørt noen eksempler og må innrømme at jeg hadde ikke klart å ha en slik jobb.

    Med økende størrelse på turbinhuset reduseres baktrykket. Dette tilgir helt vanlige feil i oppsettet som for høyt kompresjonsforhold og for vill kam. Jeg tror pinadø jeg såg en test hvor man vant godt over 100 hk på å bytte til grenrør og pulsplitt turbo på en rødmotor med vill svenskekam. Dette gir flotte tall som vi får inntrykk av betyr mye mer for den gjennomsnittlige hjemmetrimmeren enn hvordan bilen faktisk går.

    Det viktigste for en proff. selger er at kundene sitter igjen med ett inntrykk av at de er fornøyd.

    Jeg mener at pusplitt tillater bruk av villere kammer, det veier ikke opp og grensene er veldig flytende så dette er langt fra enkelt.
    Veier opp endel var mine ord.
    poenget er at med litt villere kam så blir nødvendiheten for pulse split større hvertfall.

    nå kjører ikke jeg versting hverken kam eller komp heller da.

  27. #3125
    Registrerte brukere Zeeker sin avatar
    Medlem siden
    06. juli 2010
    Sted
    Hedmark
    Innlegg
    3.143
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Knallert Vis post
    sorry for o.t til zeeker
    Det går bra.
    Finner det interessant jeg.

    Angående å bestille eksoshus fra annet sted, så er det en mulighet, men blir det med ett rundt hull som flens så må jeg gjøre om grenrøret og det er sikkert ikke bare bare.
    Kunne kanskje ha fått tak i eksoshus en annen stand i verden med T3 PS. Det jeg syns blir kjett da er opp mot BCB. At jeg gjør endringer flere ganger på ei bestilling og blir aldri ferdig.
    Det er fristende, men samtidig så føler jeg det er litt frekt selv om jeg handler en del der. Kan ikke være lett å ha meg som kunde av og til
    VW Transporter - 02 - Trekkbil/Arbeidsbil

    Volvo 242 - 76 - Lekebil

    Videos:
    Peite @ facebook
    Peite @ youtube

    simpel engineering is easy to maintain, and it works

    BCB.no
    Realcar.no

Side 125 av 176 FørstFørst ... 25 75 115 123 124 125 126 127 135 175 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Girkasse og bakskjermer. Volvo 242
    By 745tic in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 12/12/14, 22:34
  2. Svar: 5
    Siste post: 13/09/13, 15:35
  3. Zeeker's Volvo 945 -97 mod - 3" eksos, M90 :)
    By Zeeker in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 195
    Siste post: 28/06/13, 05:54
  4. Volvo 242 1980 med B230ft 280 hk.
    By Snooze1992 in forum 100 / 200 -serien
    Svar: 2
    Siste post: 03/10/12, 12:31
  5. H.Ihle - Volvo 242 -80 B230FT
    By H.Ihle in forum 200 -serien
    Svar: 38
    Siste post: 18/06/12, 20:08

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •