gjennomført! hvordan blir det med rutet iom at den er taksenka?
har vært snakk om sideskjørt ja, så kan hende det kommer..
brukte standar frontrute.. den bare går lenger ned mot vinduspusseren, kan nok hende må til noe modifisering med vinduspusseren for å få den til.
ellers er det brukt 3mm plexi på sidene og 4mm i bakruten.
[Tråd - 740 turbo '86] 245DL, 850 97', V70 Classic 08, 240GL 90' [Tråd - 945 96' bruksbil]
[X -v70R awd '98] [X - Xc70 D5 '04][X -Tråd - V70II 2,0D '08] X - S60 2.0T '02, X - S80 00' 2,0T, [X -Tråd - V70 2,5TDI '99]
porno!
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Bilen er fantastisk rå!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Vannvitig feit den 242n! Kommi nå lenger på 962n?
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171
må bare spørre...
Er det 962n... eller 242n... som er "Gullprosjekt" her...?
Er luftsenkinga så bra at det er verdt alt bryet å penga for å få det til på en 240. Lysten på det samma sjøl men veldig usikker på om det faktisker verdt det. hva syntes du?
for min del og på denne bilen så syns jeg det var verdt det. ja det koster penger og en go del tid på å få det sammen det gjør det, men når hadde lagt så mye tid og penger i den fra før så ble det ikke så veldig synlig på totalen.
Hadde jo en plan med bilen fra starten og der var et punkt at den skulle være LAV og kjørbar (vansklig kombo men), hadde ønsket høyde på den med vanlige fjærer (kappet) men da var jo klaringen så liten overalt at å kjøre med den var begrenset. Når hadde den med til ACR i 2012 så ble den jo hevet for å kjøre ditt, da var den ALT for høy for min del, men for å kjøre å ha en "normal" kjøretur så måtte man nesten ha den høyden på den da.
slik var høyden ACR 2012
dette var jeg da ikke helt fornøyd med for den skulle være LAV, så for å oppfylle det å samtidig ha mulighet til å kjøre med den som normalt uten at man setter seg fast på 2 småstener som ligger i veien så ble det luftfjæring. Så når er ute å kjører med nå så brukes hev og senk aktivt.
men så kan si det igjen at hvis skulle hatt det på en bruksbil eller en bil du bruker mye så har jeg nok ikke valgt luftfjæring.. for det er jo en del med pris, montering og bruk, sitter jo med kontroll som justerer ventilen bare, har ikke noe elektronisk nivåhøyder. såklart kan man skaffe seg det, men når ikke bruker den mer så blir det ikke koster på det. Er ikke billig de eller hvis man skal ha noe skikkelig.
så konklusjon min vil være at på bruksbiler så har jeg ikke valgt det, men på en bil som du vil ha spesiell og ikke som resten av bilene i gata og ønsker å ha en lav bil så er det bare å kjøre på :P men det koster og er ikke det kjappeste å montere da
Å ha muligheten til lå kunne senke/ heve så mye du vil, når du vil må vere fantastisk. Spesielt når en bor slike plasser som meg selv bor. Svære hull å høye humper overalt så blir det nesten som en ekstremsport å kjøre lav bil her. Og lave biler liker vi jo Har en bmw e46 (ikke drep meg nå plis) som er noe lav, å gruer meg like mye hver gang eg skal ut å kjøre den siden den subber nedi 100 ganger på 5 km :( Men blir å kappe fjæra på 240 først å se hvordan den blir å kjøre her.
Hvor mye måtte du ut med totalt for baggsa forresten?
høres ut som kjent problem med veiene ja :P skal ikke ta noe liv for at kjører annet enn volvo, kjører selv mercedes cls (godt senket den og) :P
mener betalte 14 for kitet i første omgang, men så ble det oppgradering av kompressoren på 4 lapper, åså ble det noen kroner i dreiing av ny toppbolter til fjærbeina fram.
skulle bodd i tyskland uten bakker og strøkne veier ja har sett på air lift company sine universal sett. mener de var litt rimeligere og virker som kvaliteten er god der og. får se hva lommeboka sier iløpet av sommeren
Nydelig!
Stilig, håper du stikker av med ein premie eller to!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Skal nok godt gjøres i det Amcar miljøet der :P sinnsykt mye bra biler der, så konkurransen er hard om de pokalene.
Drit kult med orginal klistremerker på denna bilen!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Strøkent! Har blitt helt rå den biln her
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171
Gratulere å velfortjent
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171
Gratulere med pris til deg åja Lars R, pen bil
Se der ja, nå blir det klistermerker