Rota litt idag
Klokka opp kammen:
Måtte se litt ossen det blir:
![]()
Følger med her! blir knall oppsett også ser jeg![]()
¤ 1998 Grønn Volvo V70 2,3 Turbo
¤ 1991 Sølv Volvo 945 D24TIC * Solgt
¤ 1991 Rød Volvo 245 B230F GL * Solgt
¤ 1995 Blå Volvo 945 Turbo Ombygg * Solgt | ¤ 1991 Hvit Volvo 745 230F
¤ 1989 Rød Volvo 245 230F GLE * Solgt | ¤ 1987 Hvit Volvo 744 230K GL *Solgt
Godt jobbet.
Ett billig, enkelt, solid, pålitelig og holdbart innsugsystem med optimal dyseplassering, som tilsynelatende ser helt orginalt ut, og som rekker til 600 + hk.![]()
Uten navn.jpg
Hva er den slangen som går inn på trykkrøre der til egentlig?
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Den må jo ha målt luft. Altså luft på innsiden av lmm.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Man trenger en tilbakeslagsventil slik at man ikke blåser ladetrykk fra manifolden ut i friluft.
Fått utnyttet sprutet litt mer
Har 4 bryteringanger nå, og 4 utganger som jorder på min komando inne i bilen nå.
Tenkte å ha motorfeil lampe, Shiftlight, Lys for "sports" modus, den siste har jeg kobla opp en Bzzer på. Kan kansje bruke den på for høy temp ellerno.
Vurdere også å ha den ene til å mute radioen når ladetrykket overstiger 1 bar :P Får se hva jeg gjør
Fått nytt svinghjulOrg fra 240 med LH 2.4. God stand. Målte for morro. Veier i underkant 2 kilo mindre enn dobbeltmasse-svinghulet. Lamell og trykkplate er også mindre, merker nokk forskjell.
Ellers studerer jeg på hvordan jeg skal få speedometer signal til sprutet. Har veldig lyst på flatshift og analog økonomimåler![]()
Var på håggarn etter arbe i dag jeg og, både Araz og skjelsvik, sto en 16v i skjelsvik foresten! Men ingen hadde det jeg skulle ha
Sendt fra min Thaifon
Pella opp 16V en ikveld. Var fortsatt honeriper i sylinderen, har jo bare gått 180 000 ifølge uret, kan nokk stemmemen den hadde hatt no fuktighet i sylinderene, så var noen rustpartier. Men skakke ha blokka uansett :P toppen ser fin ut
lite sot, brune plugger. Ska ha morro med den
Kjøpe ei FK blokk tenker jeg, smidd bunndel. Hadde vært morro å kosta på seg sylinderforiner :P Men får bli litt seinere. Ska i så fall lempas ned i ett 740 karosseri tenker jeg.
Ola B replica ?Men skulle hatt sort.
Få igang det du holder på med du nå
Sendt fra min Thaifon
Vært på huggern å henta den store radiatoren, var vesentlig forskjell..
Fekk endelig ei pakke da
Ny rotor, fordeler og plugg-kabler.
Så min lille søte kløtsj:
Lagret jeg fekk var dårlig.. så ska hente ett hoss olaboy imorra
Noen som har en enkel plass å hente ut ekstra veivhus ventilasjon utenom toppdeksel? vurderer å bruke fordelerhullet på blokka.