Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  12
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 25 av 35

Tråd: Xenon til fjernlys.

  1. #1
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. okt. 2013
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    97
    Antall takk

    Standard Xenon til fjernlys.

    Er det noen som kan tipse om xenon fjernlys som takler canbus, slik at en ikke får feilmelding.....

  2. #2
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    22. okt. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    766
    Antall takk

    Standard

    Det er ikke feilmelding på fjernlys

  3. #3
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. okt. 2013
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    97
    Antall takk

    Standard

    Ja da er det jo bare å velge. takk for svar.

  4. #4
    Registrerte brukere Jimmen sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2013
    Sted
    Rørvik , Trøndelag
    Innlegg
    1.095
    Antall takk

    Standard

    Ett lite tips, ikke kjøp de kittene til 150 - 200kr på Ebay.
    Noe så dårlig skal du lete lenge etter.

    Kjøpte ett 55w xenonkit til 170kr der, prøvde for morro skyld med en 35w "vanlig" ballast og lyset ble MYE bedre.
    Kjøp ett til 500kr eller dyrere vil jeg anbefale
    09mod Ford S-Max 2.2TDCI Tit-S Individual Familiebil
    10mod Audi A6 Allroad 3.0TDIQ Konebil
    95mod Volvo 940 Turbo Banebil

  5. #5
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. okt. 2013
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    97
    Antall takk

    Standard

    Vet det ikke er lov, men har lyst på til nærlyset også. Har dere noen kit å anbefale?

  6. #6
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    ebaykitet mitt til 200kr,- funker utmerket på fjerde året det.
    Aldri hatt noe som helst problem med noen xenonkit JEG har montert.
    Har litt med hvordan man monterer vil jeg tro.
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  7. #7
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Før xenonpolitiet kommer, så har www.vvme.com mye greie sett til gode priser.
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  8. #8
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.050
    Antall takk

    Standard

    Anbefaler å kjøpe kit med originale xenon-lykter for Volvo istedenfor jalla-pærer fra en nettbutikk som er ekspert på tatoveringsutstyr.
    Det koster litt mer, og er fortsatt ikke lovlig uten automatisk nivåjustering og spyling, men du får best lys fremover på veien og blender ikke andre trafikanter like mye.

    Velger du lovlige 4300K D2R-pærer får du mest lys (lumen) og en farge som ikke ødelegger nattesynet like mye som de blå 6000K-pærene. Som en bonus er det mindre sjanse til å bli stoppet av politiet eller Vegvesenet for kontroll av lyset.
    Sist endret av FroBe; 28/01/14 kl 14:34
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  9. Takk Aagejr takket for denne posten
  10. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    07. okt. 2013
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    97
    Antall takk

    Standard

    Selger Volvo det selv?, Hvis ikke har du en link ?

  11. #10
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.050
    Antall takk

    Standard

    Volvo selger nye lykter (dyre), men mange kjøper brukt fra bilopphoggere.

    Det er forskjell på koblingene alt etter om du har facelift eller ikke, men de går an å bygge om.
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  12. #11
    Registrerte brukere Jimmen sin avatar
    Medlem siden
    07. jan. 2013
    Sted
    Rørvik , Trøndelag
    Innlegg
    1.095
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av skurk Vis post
    ebaykitet mitt til 200kr,- funker utmerket på fjerde året det.
    Aldri hatt noe som helst problem med noen xenonkit JEG har montert.
    Har litt med hvordan man monterer vil jeg tro.
    har 3 tusinger på v70en med xenonkit jeg og, de billige.
    De funker, men prøv å bytt ut ballastene til noen litt dyrere så kan jeg love deg forskjell..

    Jeg prøvde med VVME ballaster, VVME sine kit er knall ivertfall.
    09mod Ford S-Max 2.2TDCI Tit-S Individual Familiebil
    10mod Audi A6 Allroad 3.0TDIQ Konebil
    95mod Volvo 940 Turbo Banebil

  13. #12
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    Har vvme-kit på den ene v70`n og can-bus ballaster med vvme-pærer på den andre.
    4300k på fjern(55w) og nærlys(35w) på V70N og det ser faktisk originalt ut og blender meget lite.
    På p80`n har jeg 6000k(55w) i fjærnlys.
    Tørr påstå at det er en tanke bedre lys med 6000k kontra 4300k.
    Har hatt xenon på alt av kjøretøy jeg har hatt siden 2006,så jeg vil påstå at dyrere kit ikke nødvendigvis er bedre enn de billige.
    Og ettermontert xenon ER bedre enn originalmontert!
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  14. #13
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.050
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av skurk Vis post
    Og ettermontert xenon ER bedre enn originalmontert!
    Ettermontert xenon i halogenlykter gir nok "mer" lys, det er derfor det kom nye strengere regler for avblending for å hindre blending i forbindelse med innføringen av xenon.
    Et godt nærlys er en balansegang mellom lys fremover uten å blende andre trafikanter slik at det er trafikkfarlig.
    Med feil pære i en halogenlykt blir balansen for nærlys feil...
    Driter man i blending kan man like godt bruke fjernlys.
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  15. Takk mrstfu takket for denne posten
  16. #14
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    Er ikke verdens største reflektorer på v70N og mine blender ikke noe mer enn en hvilken som hels annen bil med originalmontert xenon.
    Hadde jeg derimot hatt høyere fargetemperatur og ikke beholdt den originale blendekåpa inni lykta ville ting blitt helt annerledes.
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  17. #15
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.050
    Antall takk

    Standard

    Jeg har ennå tilgode å høre en hobbymekaniker innrømme at hans hjemmemodifiserte halogenlykter med feil fokus og svak avblending blender mer enn spesialtilpassede xenon-lykter fra fabrikk.
    Å bruke reflektorstørrelsen som mål på blending blir som å tro at man kan bruke felgbredden som mål på toppfart på bilen.
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  18. Takk mrstfu takket for denne posten
  19. #16
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    Var ikke helt det jeg ville frem til men ok.
    Hadde dem vært til sjenanse for noen ville jeg montert halogenpærene igjen.
    Og jeg har faktisk møtt min egen bil i mørket,så jeg veit dem ikke blender mer enn de som har xenon originalt.
    Lyset er en million ganger bedre og det trenger man når halve verden tydeligvis kjører med tåkelys sammen med nærlys.
    Det er noe av grunnen til at jeg har ettermontert xenon på nærlyset mitt,for her oppe gjør tydeligvis 80% det og med unger i bilen så foretrekker jeg å se hvor jeg kjører og ikke bare det lille statens veivesen mener det står i boka at jeg burde se.
    Fresa rundt i 2009 audi a4 fullstappa av både LED og xenon her og der for en tid tilbake.
    Var helt usansynlig dårlig lys på`n.
    Det samma gjaldt 2011 mærce E-klassen og 2008 VW passaten.
    Nei takker høyere makter for gammel volvo gitt...den nymotens tyskersøpla skal dem få ha for seg selv.
    Nyere V70 skal jeg ikke ha,for det er en Mord Fondeo...så da blir det V70N med ettermontert xenon gitt.
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  20. #17
    Registrerte brukere Jakke sin avatar
    Medlem siden
    31. mars 2013
    Sted
    Svolvær
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Om du ikke blir blenda av din, men har mye bedre lys enn en 09 A4 med original LED, da lyver du enten om at du blir blenda av din, eller så lyver du om hvor dårlig lysa på A4en var...

    Jeg har møtt mange V70er med xenon i halogenlykter, det er helt jævlig. Ingen vet om høydejusteringshjulet, og de som vet om det justerer lyktene helt opp. Og selv helt nede blender de siden strølyset har en evne til å finne motkommende sjåførers øyne.

    Sorry mac, tror ikke på deg.
    -X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
    -X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
    -X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
    2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3

  21. #18
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.050
    Antall takk

    Standard

    Brukerne av dette forumet er over 18 år gamle, og har gått minst 11 år på skole.
    Da forventer man en viss innsikt i hvordan ting fungerer, og hvis noen skriver noe som er feil eller sprøyt så vil folk reagere.

    Det er ikke min oppgave å stoppe folk fra å modernisere lys på bilen, det er politiet, Vegvesenets og bilverksteders oppgave, men jeg vil ikke se på at sprøyt og fantasi om xenon (eller andre ting) blir stående uimotsagt her på forumet.

    Gir man blaffen i om man blender andre for å se bedre selv bør man være ærlig om det, og ikke skrive tull og fantasi for å forsvare det, da ender det bare opp med at andre skjønner at man ikke er skarpeste kniven i skuffen...
    Sist endret av FroBe; 29/01/14 kl 18:01
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  22. Takk mrstfu, Vatnehol takket for denne posten
  23. #19
    mrstfu sin avatar
    Medlem siden
    13. feb. 2010
    Sted
    Rotnes, Norway
    VCCN medlemsnummer
    273
    Innlegg
    12.590
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av FroBe Vis post
    Brukerne av dette forumet er over 18 år gamle, og har gått minst 11 år på skole.
    Da forventer man en viss innsikt i hvordan ting fungerer, og hvis noen skriver noe som er feil eller løgn så vil folk reagere.

    Det er ikke min oppgave å stoppe folk fra å modernisere lys på bilen, det er politiet, Vegvesenets og bilverksteders oppgave, men jeg vil ikke se på at løgn og fantasi om xenon (eller andre ting) blir stående uimotsagt her på forumet.

    Gir man blaffen i om man blender andre for å se bedre selv bør man være ærlig om det, og ikke skrive tull og fantasi for å forsvare det, da ender det bare opp med at man blir sett på som evneveik.
    For å ta det helt saklige, det er jo forskjell på reflektorer og lykteglass, så selv om en xenonpære, med et annet lyspunkt enn tilsvarende halogenpære, blender i en bil, må den ikke nødvendigvis gjøre det i en annen. Variasjoner finnes over alt, blant annet i pærelengder og plassering av gasskula i xenonpæra, både mellom produsenter og wattstyrke. Sånnsett er det et visst hold i det som blir sagt her, at xenonpærene ikke blender. Det at dere andre har sett V70N med xenon i nærlys blende som bare faen er jo i og for seg greit nok, men det er forskjell mellom de forskjellige reflektorene som var tilgjengelige på de bilene og. Forsvarer eller angriper ingen her, misforstå meg rett.

    I bykjøring og på godt opplyst vei kjører jeg som regel med tåkelys og park uansett, halogen i begge. Spesielt i kø, det å lyse opp bakluka til tullingen foran er bare slitsomt. Er generelt altfor mye strølys på norske veier.
    Raymond Lysaker
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Styremedlem

    ---
    2016 D-max AT35 / 2019 Yamaha MT07

    Dunfrid - '07 V70 D5 AWD #becauseracediesel - SOLGT -

    Vera - '99 V70 2.5T AWD - solgt
    FunkyMonkey.no
    VCCN på Instagram <-- trykke

  24. #20
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av FroBe Vis post
    Det er ikke min oppgave å stoppe folk fra å modernisere lys på bilen, det er politiet, Vegvesenets og bilverksteders oppgave, ...
    Men alikevel er du inne i samtlige tråder som omhandler emnet, for å vise frem diagrammer og tegninger som viser reflektoroppbygning osv...? Snakk om selvmotsigelse.

    Og med å kalle folk evneveike får du jo virkelig deg selv til å virke så mye smartere....
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  25. #21
    FroBe sin avatar
    Medlem siden
    18. aug. 2011
    Sted
    Rogaland (Ryfylke)
    VCCN medlemsnummer
    1544
    Innlegg
    2.050
    Antall takk

    Standard

    V70N har ikke gammeldagse paraboliske reflektorer, men avanserte CAD-konstruerte reflektorer for å få godt lys med små reflektorer. Etter facelift var Free-form reflektorene blitt gode nok til å droppe linsestripene i glasset ("briller" som korrigerer lysbildet fra reflektoren).
    Stadig mer avanserte reflektorer stiller større krav til nøyaktigheten i pærene, og kravet til plassering av glødetråden spesifiseres med tidels-millimeter nøyaktighet.
    Jeg har ikke funnet gode tegninger av lysrefleksjonen i moderne reflektorer nå i farten, men ser man på denne får man en viss oversikt om hvor viktig rett fokusering er. Dessverre mangler skjoldet under nærlys-pæren på tegningen, og det viser ikke hvordan lyset ofte reflekteres flere ganger før det går ut som strølys:


    Nærlyset skal ikke bare frem, det skal også ha en spesifik lysfordeling sideveis og i høyden.


    Kravene for Cutoff i høyden er like strenge for reflektorlykter for xenon som for linselykter, dermed kan man ta en kjapp test av xenon-modifikasjoner ved å lyse på en vegg:


    Skaffer man seg (eller låner) et luxmeter kan man sjekke om lysene tilfredstiller de offisielle kravene for xenon-lykter:
    http://www.unece.org/fileadmin/DAM/t...gs/R098r3e.pdf

    Sist, men ikke minst: Ved å sette inn xenon-pære i halogenlykt dobler eller tredobler man lysstyrken (fra 1000-1200 lumen til 3000 lumen, det er som å montere en 150W halogenpære i hver lykt). Dette gjelder både lyset som går ned på veien, og strølyset som lyser i øynene på andre trafikanter.
    Sist endret av FroBe; 29/01/14 kl 18:05
    X Volvo 240 B230F manuell 1989
    X Volvo 850 2.5i 10V manuell 1995
    X Volvo V70 2.0T 2004
    X Volvo XC70 2.4T (US) 2001
    X V70 2.5T AWD 4-C Polestar 240hk 2006 - solgt
    XC70 D5 4-C Inscription 230hk 2012, Leaf Tekna 40kWh 2019

  26. #22
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Jakke Vis post
    Om du ikke blir blenda av din, men har mye bedre lys enn en 09 A4 med original LED, da lyver du enten om at du blir blenda av din, eller så lyver du om hvor dårlig lysa på A4en var...

    Jeg har møtt mange V70er med xenon i halogenlykter, det er helt jævlig. Ingen vet om høydejusteringshjulet, og de som vet om det justerer lyktene helt opp. Og selv helt nede blender de siden strølyset har en evne til å finne motkommende sjåførers øyne.

    Sorry mac, tror ikke på deg.
    Dickface!
    Lysa på A4`n var katastrofalt dårlig i forhold til V70`n jeg har nå med ettermontert xenon.
    Jeg forventer mer av en bil til 400k.
    Det at du stakkar har møtt bare tapere med V70N som ikke veit hva dem driver med når dem monterer og justerer inn lysa sine er jo i og for seg ditt problem.
    Jeg veit jævli godt hva jeg faktisk driver med og blir irritert når det kommer maggoter som deg og beskylder meg for ljug.
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  27. #23
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av FroBe Vis post
    Brukerne av dette forumet er over 18 år gamle, og har gått minst 11 år på skole.
    Da forventer man en viss innsikt i hvordan ting fungerer, og hvis noen skriver noe som er feil eller løgn så vil folk reagere.

    Det er ikke min oppgave å stoppe folk fra å modernisere lys på bilen, det er politiet, Vegvesenets og bilverksteders oppgave, men jeg vil ikke se på at løgn og fantasi om xenon (eller andre ting) blir stående uimotsagt her på forumet.

    Gir man blaffen i om man blender andre for å se bedre selv bør man være ærlig om det, og ikke skrive tull og fantasi for å forsvare det, da ender det bare opp med at man blir sett på som evneveik.
    Evneveik fordi jeg har ettermontert xenon?
    Ta å rull inn apekjeften din litteranne da,så kan du se på hva jeg skriver.
    Dem BLENDER IKKE!
    Og hvis du ser lengre uti samme posten så ser du også at jeg hadde tatt dem bort hvis dem hadde blendet,men fortsatt så er jeg evneveik da eller?
    Så når noen veit hva dem driver med og greier å installere noe bedre enn vanlig mann i gata så er man evneveik?
    Stakkars sinnsforvilla tulling!
    Makan til grandiose tanker du har om deg selv!
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  28. Takk ovlov86 takket for denne posten
  29. #24
    Registrerte brukere skurk sin avatar
    Medlem siden
    23. feb. 2011
    Sted
    Trøndelag-Akershus/Gjerdrum
    Innlegg
    584
    Antall takk

    Standard

    Kan også legge til at jeg kjørte gjennom teknisk kontroll i mørket her en kveld uten å bli stoppa.
    Jeg vet fra sikre kilder at dem hadde fokus på lysbruk og 3stk.ble stoppet i den kontrollen pga.ettermontert xenon.
    Så hvis strølyset mitt var så jævlig og grusom blendende som dere sirkusklovner skal ha det til,hvorfor i all verdens navn og rike ble ikke jeg stoppa i samma kontrollen da?
    Dem vinka inn to biler forran meg og et ukjent antall av bakenforkjørende.
    Jeg ble vinka ut av trafikkstasjonen igjen og ble observert av en del kontrollører på tur gjennom.
    Har du tenningsbank? Slå tilbake!

    Skal du opp og fram i verden, må du værra som oss!!

  30. #25
    Registrerte brukere Jakke sin avatar
    Medlem siden
    31. mars 2013
    Sted
    Svolvær
    Innlegg
    644
    Antall takk

    Standard

    Oi, noen som har fått BCGen sin, og har vondt og er lei seg?

    På den seriøse sida, så blenda ikke xenonen din deg DEN GANGEN. Det er ikke noe bevis for at det ikke blender. Sleng i en kompis i baksetet, oi det blender. Sleng i et par ski baki, oi det blender.

    Såfremst du ikke har utstyr for å justere høyden på lysa hjemme, så blender du hver gang du slenger noe i bagasjen, eller så lyser lysa dine alt for kort fordi du justerte for mye.

    Det er en grunn til at man bruker en diger boks for å justere lys, og ikke bare skjønn!
    -X- 1997 VW Passat 1.8T 220hk - Audi S4 coiler, Audi S4 dyser, steg 1 tuning
    -X- 1996 Peugeot 605 2.0T 150hk
    -X- 1988 Mazda RX7 FC Cab 270hk - RacingBeat turboback eksos, DT Rtek7 steg 1.5
    2003 Volvo S60 2.5T AWD 300hk+ - Ferrita downpipe, BSR cat-back, Bosch EV14 550cc, TD04HL-19T, Snabb innsugsrør, Hilton Tuning steg 3

  31. Takk Tom K takket for denne posten
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

  1. Xenon i fjernlys Volvo v70II 2009 mod
    By Trygve_johnsen in forum x60 / V70II / XC70II / S80II
    Svar: 17
    Siste post: 28/01/14, 20:35
  2. 940 96 mod fjernlys forsvant... *LØST*
    By TomX95 in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 19/08/13, 20:33
  3. Pære type i fjernlys v70n 06 med bi xenon? xenon konvertering
    By ole1 in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 10
    Siste post: 05/03/13, 14:57
  4. Fjernlys på V70 05 er H7?
    By jensen in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 6
    Siste post: 08/12/12, 20:24
  5. Xenon i fjernlys
    By Liland in forum Elektronikk og Strøm
    Svar: 5
    Siste post: 11/07/11, 00:07

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •