pneumatikkslanger![]()
pneumatikkslanger![]()
Volvo 940 TIC
Jaja, tok en tennmodul i dag, godt det ikke var så langt hjem. Bare 5km. Men holdt det på 2 syl
Skjedd lite her for tida, har fått flytta tennmodulene fram, kjørt litt. Røyk en gassvaier i Bø, som er 6mil fra meg, litt ekkelt å kjøre med en kabelsko kila under stoppern på spjeldet, fått ei oljelekkasje på motor... Bensinpumpe er mottatt, og Sachs Performance trykkplate er bestilt
EDIT: Noen som veit om Ford Cosworth innsug har samme boltsirkel som 16v min?
Har du 60/40 senk? eller er det bosch? :P
Der den er lav er det bosch med bilstein clubsport til 240
Få tak i 60/40 til våren, blir vel greit med de demperne trur jeg
Har ordna litt i dag, fått TESS til å lage slange mellom bensinpumpe og filter, henta trykkplate på Hellanor, og vært på Volvo og henta veivhusventilasjonssak, den jeg laga holdt ikke mål.
Sendt fra min Thaifon
Jaja, holdt meg hardt i armen i dag, drøya fest og sosiale tilstelninger, så fikk på ny bosch 044 pumpe, ny 763 trykkplate og org veivhusventilasjonsboks, må vel ha en i tillegg til den. Prøvd bilen, orkar rundinger på 2. Gir uten at clutchen slurra nå
Sendt fra min Thaifon
Jaja, fikk i girkasse og clutch om fredagen++, gikk fint clutchen hoder. Men M47 har ikke helt sansen for det de bir utsatt for, dro den ut på 3'e gir, pang sa det og hørtes ut som en gammel Dronningborg på full gass! Så blei taua hjem, reiv av girkassa i dag, tok av lokket og der var det kanskje 4 tenner igjen påp 3'egir drevetSlang på ei reservetur og tok en liten tur på snøen, hører den synger litt... såååe, noen som har ei omsveisa ZF kasse fra Bmw? Til skråstilt rødblokk?
![]()
Hehe, blir vel å kjøpe ei ferdig sveisa fra Sverige regner jeg med
Sendt fra min Thaifon
Tøft prosjekt! Har du tenkt å bremse den?
[O]2009 Toyota Hilux SR5 4x4 | Hverdagsbil
[O]1969 Volvo 144 | Sommercruuuuisebil
[O]1988 Volvo 245 | Kommandobil Sugis
[X] 1995 Volvo 940 Turbo 300 oppsett | Står med skakk nasa
[X] Volvo 740 1988 | Vraket - Team Low Cost Motorsport -
TakkJa, må jo det, bare få tak i ei bedre kasse og fikse no småtteri
Sendt fra min Thaifon
Blir å få laga et bedre innsug i løpet av vinteren
Hint: gsxr1000
Vil herved meddele at M47 ikke holder lenger selvom man fyller på 80-90 girolje
hahaM47 er jo dødfødt da Ola
Det kunne alle her inne fortalt deg
![]()
du må lære på den harde måten altså :P ikke bra! blir så mye banning av sånt vettu![]()
TomX95 takket for denne posten
uuh, caandy
Ja trur du ska prioritere kasse først ja :P
OlaBoy takket for denne posten