grunnet en forkjølelse begynte jeg å lese tråden til anders (om den nydelige 945'n) igår, deretter leste jeg om 245'n hans, så fant jeg plutselig ut at du hadde en blank og fin 945, å da måtte jeg bare registrere meg her for å følge med på disse nydelige traktorene... ble riktig nok litt skuffa når jeg fullførte tråden å fant ut at du solgte 945'n, men denna ser faen meg grom ut

skal definitivt følge med både her og alle andre eventuelle tråder dere har gående, må bare bli litt kjent med forumet....

dere har forsåvidt gitt meg en del inspirasjon for 745'n min også, må bare tilegne meg litt mer kunnskap og finansielle midler, så blir den kanskje grom den å

er i tillegg forbanna misunnelig for både verkstedet (heldige dere som slipper å stå ute i -20 å skru...) og det at dere alle har råd til "sommerbiler", alt blir så mye lettere og morsommere når man ikke er avhengig av å bli ferdig på dagen så man kommer seg på jobb neste dag...
ble kanskje litt unødvendig langt dette, men måtte bare uttrykke hvor imponert jeg er etter å se hva dere har gjort med disse gamle bilene

stå på videre, jeg skal følge med