Hadde ett grenrør liggans. Kasta på det i natt
Topp kontroll, serdeles lite sot :P
Så grunnen til att den har gått så trasi i det siste..
Kåsta på meg Veband flens nede ogsåNesten litt servicvennlig
Blei mye tøffere lyd+ turbo fikk ADHDBlir morro på isen te vintern
Merka forskjell på spoolup ja?
Bilde av bare grenrøret?
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Gjøre som i formel1 på 80 tallet, da, ha et spjeld før turboen og
Sendt fra min Thaifon
Det er det minste problemet.
Husk at man får fullt vakum inn på turboen og trekker olje forbi tettningen med mindre turboen bygges om. Denne ombyggingen gjør turboen tregere.
Alle slanger mellom turbo og intercooler må byttes ut med rør og intercooleren må kunne tåle fullt vakum også.
Fått kobla opp tableswitchOg bytta til luft temp sensor som er open.
Nå Morro jeg kan bruke den nye bryteren til :P ? Tenkte kansje å ha den til å velge imellom 2 Boost map etterhvert.
Kan det lønne seg å ha ett AFR map som er feitere på bunn også, kjøle turbo etc, kan skru seg på sammtidig med 1.5 bars ladetrykksmap "for racing" :P ?
Eventuelt kan man skru av over run fuelcut med map switch?
Hvis du kan velge mellom to map så lager du til ett gatemap med mager og fin blanding (over 15:1 i AFR) og høy tenning på cruise slik at forbruket blir minimalt og motoren har det godt.
Så lager du til ett "respons map" hvor motoren får det som motoren vil ha, nemlig en AFR på ca. 13:1 fra fullt vakum og opp til 0,5 BAR ladetrykk.
Du retarderer så tenningsmappet 5 grader fra ca. 0,3 BAR vakum og opp til ca. 0,5 BAR ladetrykk i forhold til gatemappet. Du skal få en utfordring. Prøv å la vær å smile når du slipper gassen etter de første testene.![]()
Fått stilla tomgang skikkelig![]()
Tableswitchen funker også nå. Har to AFR table nå, har også to tenningsmap. Vært like til nå, lasta inn tenninga til zeeker på "sports-modusen"
Ve table har blitt litt mer komplett. Finere AFR tall på tomgang, stilla litt manuelt
Ellers venter jeg på dyser. Etter det skal den til løberg tuning.
Sliter fortsatt med att den dauer ut når jeg trykker inn klutsjen etter å ha bremsa på gire, før kryss etc.
Snakka med han og avtalt tid da? Trur ikke han har så lang ventetid
Sendt fra min Thaifon
Kom gjerne med tilbake melding på hvilket forbruk bilen fårLeser så alt for mye av prosjekter, og prøver å få med meg alt men hvilke deka dyser har du fått og hvilket ladetrykk skal du kjøre på?