Sitat Opprinnelig postet av volvobrage Vis post
Det eg er mest redd for er at eg ikkje får smelta enden skikkeleg så det begynner og gå i oppløysning..Men tenkte den mest kontrollerte måten må være og varme ett jern rødglødande og dra det over kanten?
Er egentleg einig med Dan at eg MÅ henge dei i buret Ser mykje bedre ut..
Har ikkje tenkt på og sveise krokane i buret, men er litt skeptisk til og begynne og bore og styre på med buret?Ikkje blir det fint heller viss beltene av ein eller anna grunn ikkje blir godkjente, så henger det to krokar der bak heile tida når eg kjører med 3 punktsbeltene..
Skal sjekke i bilsportboka ka som er godkjente festemåterKa meiner du med rallystroppen Zeeker?
Tror selen vil holde seg fin selv om du kutter den med en skarp kniv og brenner den med en gang.
Et partytricks på alt av sånne ting og tau er å brenne med lighter også bruke ene siden på lighteren til å klemme der du har brent. Da får man en fin kant. Det er bare å prøve seg frem

Hvor lang er denne? Er det meningen av den skal gå helt ned i gulven eller til hatthylla?
Hvis det er det og du kapper den og trer den rundt buret så er den enden du brenner litt langt unna den låseplata som du må tre selen igjennom. Så den enden har ingen innvirkning på selen sånn sett.
Og så lenge du brenner med en lighter så tror jeg ikke selen fliser seg opp.

Rallystroppen er bare ett uttrykk for sikkerhetselen
Må alltid ha på rallystroppen når man er ute å kjører bil. Uansett om det er 3/4/6-punkt