Hehe, er ein pakke fra Summit på veg og

Ebay har eg faktisk ikkje satt meg inni, syns det er så vanskeleg og finne ting der blant anna..Men må vel lære meg det og etterkvert
Slenger inn eit par bilder av litt deler eg har tegna opp..
Den nye plata til instrumentet er klar

Speedo og turtellar i midten, eit blinklys signal oppe på kver side og oljelampa i midten oppe

Diverse andre varsellamper nede og dei resterande målerane på høgre sida..Skrur den med dei fire skruane speedometeret er skrudd med orginalt og brukar orginal lysbrytar og lysdimmar knott..Skulle kansje hatt ein skrue heilt på høgre sida og men har ikkje heilt funne ut ka eg skal skru i der
Så har eg laga til flens og lokk til bensintanken som skal sveisast inn

Stort hol(360mm bredt) så eg kan få skum i tanken + at det kan like godt være stort når eg først lagar til

Flensen som er tegna opp på lokket er til nivåmålaran eg får fra summit, berre tegna opp ca for og sjå kordan det blir..Tanken er og ha lokket i 10mm alu og skru den rett i lokket

Lurer og på og lage til for forpumpe i tanken som eg kan ha i armatur atmed nivåmalaren i lokket..Eventuelt berre eit feste til pumpa nedi tanken som den henger på..Skruane på lokket/flensen M6
Nåken som veit om AN koblingar og bensinslangar tåler og ligge i bensin, altså inni tanken?Rekner med koblingane tåler det, tenker mest på dei stålomspunne bensinslangane