Hei.. Kom over en bil stående i skauen her, og det så ut som den hadde bredda stålfelger.. Litt bredda ihvertfall..
Noen som klarer å se om det virkelig er bredda felger?
Hei.. Kom over en bil stående i skauen her, og det så ut som den hadde bredda stålfelger.. Litt bredda ihvertfall..
Noen som klarer å se om det virkelig er bredda felger?
Flytter denne til amazon...
Ser ut som standardfelger herfra.. Men amazon har vel også hatt originale 5,5" stålfelger som alternativ..
Volvo 242 L 77 B19A
Vært litt fraværende det siste året, går med planer om å kjøpe bil igjen
Disse er nok bredere enn standardfelgene ja, men som Anders sier så var det vel mulig å få bredere felger som originaltilbehør.
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Hmm.. Hvilken dekk-dim er det normalt på dersom det er 5.5" bredde på felgene?
fann du denna bilen her i skauen?eller var det ett uttrykk?:P
Er vel igrunn i skauen jeg fant den ja.. Men den står ved et hus, så regner med folk bor der.. :P
den står i kværfjord å han som eier bilen jobber på Nordic last og buss
1989 Volvo 245 turbo Intercooler
1977 Opel Acscona B
Jepp.. Veit det jeg også, roger.. :P
Er 5,5 felger og det er vel ikke orginaltibehør men kunne vel kjøpe de som orginale felger (ikke breddet i etterkant) De er ikke godkjente av volvo.
Felgene er orginale. Atså ikke breddet/sveiset i. Hvor de kunnne bli kjøpt husker jeg ikke.
er 5,5 felger som står på den bilen
1989 Volvo 245 turbo Intercooler
1977 Opel Acscona B
Om det er originale Volvo Kronprinz 5,5 tommers felger, så står det stemplet i felgen, enkelt å se om du tar bort navkapselen.
Det står altså 5,5 x 15.
Der står det også året de ble laget, og en breddet Amazonfelg, har som regel et spor i felgbanen, etter breddingen, så det er enkelt å se.
Dessuten står det 4 toms, eller 4,5 om felgene er fra en HGV.