Ser ut som det er 17" felg du har med den dimen på dekket![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
dobble blir det uansettaltså 1 på hver side
blir da 16V så motorn står nok i "stil" med stussene til slutt skal dere se. er jo lekkert med twinpipen på 945n å. så enkel stuss på 200n blir det nok Ikke!
dumt jeg ikke har fått rævva i gir å fiksa fargen på c70 setene å montert disse... kunne jeg tatt med meg bilen her å til treffet i morgen :(
Når blir det no ny farge på denna bila?
når jeg har spart opp 5-10 000 kr tilå funnet en verdig plass til å utføre forarbeid og lakking. er ikke bare bare når det skal ordnes ALT og det skal Vare i 10-20 år til med denne omlakkeringen
håper nå det i alle fall!!!
så får se om jeg finner noen som tar på seg en hellakkeringsjobb med ut og innvendig lakkering i synlige plasser for rundt 20-30 000 kr i lazerblå\sonicblå\rs blå eller noe slikt
noen proffe lakkerer som leser her bare rop uthehe
har da vært på storlien og hentet meg org. R-Sport ratt fra Kilroy min venn
må vell shine det å tenker jeg for å få det strøkent
fin tur det gitt!
Selge Palm Beach rattet til meg da![]()
Takker for trivelig besøk Kodja, ble ingen kaffe da men.....
Må bli tørr bak øra først!![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
kjøp sjalusi da øystein? pm isåfall![]()
haha, hadde du ikke rad til en bil med 2 dører til du da !
Volvo fantast?
nei men ønskerer vell eneste originalsportsrattet jeg mangler nå i samlinga som jeg kunne tenkt meg å had
![]()
nye viskere, sånne uten fjæring på. Biltema. ble plutselig en helt ny verden for meg å se noe som helst. de gamle var tydeligvis totalt utslitt... + det her ble 10 ganger finere å se på!
16"\405mm er de for de som lurer. 89kr pr stk på biltema.
jajamennsan fin å ha i samlinga si
spiller ramme.
ny 3rader mottatt fra statene...
Hei Gutten, har et Roma ratt liggende her, undres hva jeg skal gjøre med det ???
Har jo ingen bil å ha det i.......
Kast det!Eller så kan jeg kjøpe det
Fin sprekk du har i dasjen ØysteinEllers litt misunnelig på bilen din
![]()
Ja, det blir vel så jeg kaster det, er vel ikke noe å samle på![]()
hoooooiii!!! det rattet henter jeg når jeg rekker det gitt!!!hehe
send meg en pm hva du vil ha eller hvordan vi fikser deter det i god stand så måååå jeg bare ha det i samlingen min så de 2 andre ikke føler seg ensom. 1 er bra, 2 er kos, 3 er selskap vettu
hehe
har 2 stk sprekkfrie dashbord liggende men gidder ikke ta jobben med å skifte før jeg skal skifte alt under til LH motornett samtidig. bortkasta å gjøre dobbelt arbeid synes jeg når jeg vet jeg skal av med det uansett etter hvertvurderer å bygge egen 3er målerholder oppå lik originale om ingen har å selge eller skaffer kopistøper... for jeg har Null sjangs til å bli happy med bare de få målerne der gitt... har jo enda et par til som må monteres en plass enda.
i dag har jeg vært på en liten interessant runde
var innom 2 møbelfirmaer som driver med møbeltrekking. skulle sjekke pris på skinn i metervare...
"jaha, skal do ha en 2meter KO eller en 4meter KO?" "Ko'a kommer nemlig ikke som metervare min venn, men...blablabla"
(KO er da det samme som KU på norsk, spanske tror jeg... møbeltrekkere snakker ikke flytende norsk gitt)
ble litt forskrekka av prisen på ekte skinn gitt... men sånn er det. ca 3-5000 kr for ekte skinn å da snakka vi vanlig ku\bøffel whatever liksom
tenkte å høre på skinn av forhud til kanin men tippa det ble en dryyygen meterpris å trekke bilen med innvendig... tåler noe hinsides slittasje og menge bruk sikkert, men men...
blir til at jeg trekker det meste i skikkelig skai. fant en type med litt ekstra demping på baksiden så det føles litt mykt når man tar på dørsider og slikt. som kosta ca 4-600 kvm
og da er det snakk om sort og ATACAMA opptrekking all over. sort på dørsider og sidepaneler med innlegg i atacama. samt sort på dashbordet med synlig orange søm rundt dashbordet og kanskje atacama på undersiden der instrumenter og slikt er for å ramme inn den biten. må se ann hvordan det blir seende ut først.
hva tror allmenheten om den plana??