Bsbildeler får skrive "produktet trenger kraftig modifisering og 10 timer med symaskin for å passe bilen".
Sendt fra min Note II
Ja, passformen var ikke helt det store. Skal se litt nå hva jeg får gjort med den. Fikk klarsignal til å modfisere litt på den, så det blir nok gjort i løpet av helgen![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Fett! Jeg har trua, liten runde med symaskinen til mor så er den strøken!
Du aner ikke hvor pro symaskin mamma har! Touchscreen med fargeskjerm og greier! Kan ikke bli annet enn bra!Satser på å få modifisert den litt på søndag!
Nå tar jeg HELG!
![]()
Jeg skal ikke ha det på permanent! Kun når jeg kjører til treff osv for å slippe steinsprut.
Det skal du ikke. Ikke hør på de. La den være på. På tide at noe tørr![]()
enig med Martin her. blir fett om du får perfekt passform på den å fjerner det foran grillen![]()
Volvo 850 2.0 Turbo X= 745 GLE
ødla hele stuket! hvorfor ikke heller dippe det da?
panser bh passer overhode ikke på volvo syns jeg. helt greit på hitlerbrakker, men volvo nei..
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
Du kjørte ikke tilfeldighvis gjennom Gol i dag? Så en bil som var mistenkelig lik din litt øst for gol sentrum..
"How hard can it actually be?" Jeremy Clarkson
Gjorde ikke det neiDenne har ikke vært utenfor garasjeporten på 2 uker i dag den
![]()
Skal innrømme at lysten på nye hjul også er i tankefasenHar lyst på noe som ingen andre har, evnt. 18"
Hmm....
Må uansett ha bilen på hjulstillingskontroll, samt få på den noen nye dekk.
Nå stemmer det ikke helt foran der
Har enda ikke fått sargene mine som jeg bestilte i april....
Nå som du har tatt steget til panser BH, så er det vel ikke stort annet enn BBS eller andre klassiske felger som gjelder. Samt å slippe den så langt ned den går!
Jada, det er greie hjul det, men det er mye annet som jeg også tror kunne kledd denne bilenNoe litt utenom det vanlige er aldri feil
Tenkte tanken av noen 19" Lenso BSX også, men vet ikke helt enda. Liker R-felgene mine også, men forandring fryder. Felger gjør liksom så utrolig mye med en bil!
Samtidig liker jeg det "sportslige" stuket den har nå. Så det blir litt av en avveining det der.
Heldigvis er alt sånt reverserbart
![]()
Ser Parts&Retards selger noen som er helt like, som lagerføres i helt opp til 19"Det frister! Litt mer senk, samt blankpolerte BBS-RS! Det tror jeg den hadde kledd
![]()
18" ekte BBS RS blir du lovlig blakk av ihvertfall! Hva med Fifteen52 Tarmac? Evt BBS Ch med overgangsspacere, ligger for det meste noen sett på blocket.se til OK pris. Har alltid hatt det for meg at 850 kler BBS Ch.
BBS RS på en 850 er ihvertfall helt bak mål. Da kan du like gjerne kjøre på stålfelger.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Tror det er en lyst på tysk bil som skinner gjennom her, Daniel?BBS RS og panser-bh?
![]()
Ikke noen lyst på noen tysk bilDet hadde jeg 2 uker i fjor våres, så var det over
Men er vel mest det at jeg er lei av å ha det samme som alle andre
Det hagler inn i innboksen angående hvite R-felger: Hvor får man kjøpt? Hvor mye gav du? Sånne vil jeg ha osv osv. Er liksom ikke like kult lenger når folk sender meg bilde på Facebook og sier "Hei, jeg kopierte bilen din!
Hva synes du?
![]()
Ikke det at de er helt like, men R-felger er jo ikke akkurat sjeldentDa gjelder det å åpne øynene, å se hva en kan få til med enkle grep, for å få noe som få andre har!
Finnes jo ufattelig mye tøft der ute av hjul, og blir jeg missfornøyd er det jo bare å slenge på R-felgene igjen!
![]()
Da må en tenke nytt![]()
Sist endret av Daniel V; 25/06/13 kl 15:16