Årsaken til at jeg selger den er at jeg nå tar meg selv i å polere skruer og smått, eg leiter etter arbeid, min største glede er å bygge.

Jeg har vært med på en drøss av Volvo prosjekter i Bergen, jeg har alltid vært glad i Racing, og denne gangen vil jeg prøve noe annet enn en Volvo.

Det blir en italiener, men for guds skyld, det er jo ikke for å svikte Volvo, hadde jeg hatt mulighet, så hadde jeg tatt vare på 740ien, men jeg har ikke plass til alt, og ikke har jeg råd heller. Denne 740ien er den første bilen jeg har eid, jeg har hatt den i 12 år, og den eier for meg en gigantisk historie, jeg er 3 eier av bilen. Og for den som vurderer å kjøpe den, så er det bedre for deg å kjøpe den av meg, enn fra neste eier, jeg kjenner vær skrue, vært hjørne, jeg vet om vær eneste lille minste bit som er gjort. Denne uken her kjører jeg den på veien, fordi den andre bilen min er til lakkering, men personlig liker jeg best at den står i ro, det er ubeskrivelig å forklare responsen jeg får fra alle når jeg f.eks vasker bilen på en bensinstasjon, eller viss jeg er å henter eller leverer deler til lakk, eller besøker kjente ved verksteder, resultatet slår aldri feil, hele verkstedet kommer ut og slår av en prat.

Prisen er høy, men bilen er også en smule unik, sammenligner man den med en M3 E30 fra samme år i tilsvarende stand, så vil en M3 ligge nesten 100 000 kr over. M3 er en cult bil, det er ikke 740, men jeg kan heller ikke selge bilen billig for at alle skal få råd til den, her ligger 4 år med hardt arbeid, og jeg kommer til å tape en masse penger på dette, igjen så er dette et veldig unikt bygge av den grunn av at den er Norsk bygd og ikke bygd i sverige. Den ble EU godkjent sist uke, med null mangler.