Tøff detalj :-)
veit ikkje om den kjøleren du skal bruke til servo er noko bra.. har hørt de blir for stor motstand i den :P
Volvo 740 2JZ GTE-VVTI
Takk Til:
Bcb og L-m-r
Er det ikke noe av det samme folk bruker til motoroljekjøler? Servooljen er jo tynnere da, så jeg kan ikke helt se problemet med det.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Liker 360 GL merket på bakluka
Ser bra ut som alltid!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Rått!
1978 chrysler lebaron 360
1982 volvo 244 gle
Feiteste 360n ever. :-D
Sendt fra min Note II
Hadde det ikke vært driftebil så burde du hatt noe camber bak =)
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
En morsom historie fra VolvotreffetHadde gått gjennom alle bilene som var på treffet etter 30 min.. Var ca 14 andre biler der, mest kjipe stasjonsvogner uten noe ekstra. Mange som sto å studerte bilen min, starta den opp og greier da. Så de fikk høre golyden
Mange som stod å maste om at jeg måtte ta en burn out, og en kompis som gikk i kiosken å hørte om vi fikk lov. De sa at det sikkert gikk fint
![]()
Dro på noen runder i 2 giret et stykke bortom utstillingen. Alle ble glad å var enig om at det ikke kunne være biltreff uten lukten av svidd gummi!
Bilde:
Så var det premieutdeling, jeg vant den største pokalen. People's choice. Meen så sa de på anlegget at jeg ikke fikk den pga. spøling.
Alle begynte å le av deBle ingen pokal, men ble masse fliring og gode minner
![]()
Reportasje i Gatebil i dag jo!Denne lille rakkeren er så utrolig rå!
burde nesten vært omvendt. du hadde ikke fått pokalen for å vise fram noe så rått uten å spoleså med spolinga du gjorde burde du nesten fått en enda større pokal
hadde vært morro å fått kikket nøye på denne bilen i real life igrunn
står kanskje tidligere her, men hva slags bensinpompe kjører du med?