Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 15 av 15

Tråd: Utfordringer med TDI !

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #5
    Registrerte brukere brynna sin avatar
    Medlem siden
    18. sep. 2010
    Sted
    Namdaling
    Innlegg
    597
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HAS Vis post
    Er det slik at bunnpanna må av for å få av oljepumpa? Er bunnpanna skrudd fast bak svinghjulet også?
    Tenkte å sjekke med vadis men får bare opp feilmelding om at "cant find id with value (tall og bokstaver), contact vadis administrator". Noen som har peil på hva som er feil?

    Takk for svar. God påske
    Er nok slik du tror ja. Drei svinghjul til en bestemt posisjon så kommer skruene frem. Lita skralle med forlenger er verktøyet.

    På VW må også kamrem og nederste remhjul demonteres
    .
    Når du først har demontert bør du skifte ut pakningen til oljepumpa. Den originale er sannsynlig av papir og har ofte gitt lekkasjer. Ny pakning er av metall og skal visst være evigvarende.

    Sleng med tettering i veivaksling registersiden også

    OBS. Info gitt over er fra VW caravelle T4. (tilnærmet identisk motor)
    Sist endret av brynna; 30/03/13 kl 06:48 Begrunnelse: Tillegg
    Volvo XC 70
    Volvo 850 GLT (Er beklageligvis solgt) :(
    VW Caravelle 2,5 TDI Har originalt 151 gamper +++ som hjelper til å ¨dra Hobby`n"
    VW Transporter 2,5 TDI Syncro (stillashengersliteren)
    Har egentlig alt for mye av det staten skal ha avgift på... men må ha det

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •