Sitat Opprinnelig postet av hgnubel Vis post
Men da bør det jo være greit. Hadde vært litt skeptisk til bare én slik tilbakemelding siden jeg har sett fagpersoner mene mye rart fra tid til annen, men når ipd og volvo er så enige så virker det overbevisende nok selv for en skeptiker som meg
Hehe, er helt enig. Kjedelig om noe man har lest på nettet, selv fra troverdige kilder, skulle vise seg å ikke stemme.

Nå har jeg flusha min kasse, og uten at jeg har kjørt den skikkelig varm, så virker det som det gjorde seg med ny olje. Ingen lugging ved manuell giring fra første til andre og tredje nå mer. Den gamle så ut som svidd brunsaus, men etter 12 liter olje gjennom systemet, så ble den rød og fin til slutt. Dette er jo enkelt å gjøre, tar en halvtimes tid og er ganske billig kontra ny kasse i tilfelle havari. Eneste jeg ikke fikk til, var å bruke den nye festeklipsen. Klarte ikke å tre den rundt tilkoblingen, så jeg ble nødt til å bruke den gamle med en slangeklemme over. Tipper det må noe spesialverktøy til, hvis man ikke har umenneskelig styrke i nevene.