Ser ikke bort ifra at jeg hadde gjort det samme hvis man fikk tilgang til fakta informasjon, men det avhenger selvsagt av hva som avsløres.
Det går ikke for det er ingenting å sammenligne. SWR driver jo med dette som levebrød og har utstyr deretter. Det simuleres og high-teches over en lav sko. Nå er det ikke noe galt med det, tvert imot, men jeg er i beste tilfellet amatør og finner helt andre områder utfordrene og interessante.
Eks. "Hele verden" slenger dritt om AT satsene. De går så dårlig, de bruker så mye bensin osv osv. Det samme gjelder K-jet. Folk syter og klager og får det bare ikke til.
Da skal det klages på
delene for, alle vet at siden "Det er typisk Norsk å være GOD", så det kan UMULIG være noe galt med egen kompetanse eller mangel på teknisk innsikt og erfaring, ikke sant?
Jeg finner det derfor utfordrende og interessant og se hvor godt man klarer å få en AT motor eller K-jet motor til å fungere i forhold til effekt, forbruk, lettstartethet, holdbarhet, kjøreglede og eierglede - og uten å måtte kjøpe en masse med ettermakeds dritt.
Hvem andre gidder dette?
Hvem som helst kan gå i gang da det ikke koster allverden slik at man ikke begrenses av det økonomiske. Det blir da helt opp til den enkelte å tenke ut hvordan, hva, må gjøres for å få det resultatet man søker.
En hel haug med flinke svensker med gode resultater å vise til var så lei, frustret og forbannet på K- jet at de samlet sammen alt de hadde av K-jet deler i bygden og hadde feiring rundt bålet.
Slikt gjør at man tar utfordringen på alvor.