Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  298
Side 49 av 65 FørstFørst ... 39 47 48 49 50 51 59 ... SisteSiste
Viser resultater 1.201 til 1.225 av 1612

Tråd: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 87 245 jubileumsmodell

  1. #1201
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Driftsikkerhet og forsikring er jo og viktig ja, men so dyrt som drivstoffet er no, kan ein spara ganske mykje på å ha ein bil som ikkje brukar alt for mykje.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  2. #1202
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Har funne eit fint ratt som eg vurderer å kjøpa til 242en:
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=40176536
    Kva trur folket?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  3. #1203
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Passer sikkert rett på
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  4. #1204
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Trur det. Men det er berre ein meter i diameter, det er kanskje litt lite sidan det ikkje er servo?
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  5. #1205
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Jamen du mangler jo noko vesentlig...Nemlig dette: http://baatplassen.no/img/6/6695/rattkule_2.jpg --> Rattkule!!
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  6. #1206
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, og so parkeringsbrems:
    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...rchQuery=anker Ein dregg!
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  7. #1207
    Registrerte brukere The Bear sin avatar
    Medlem siden
    02. mars 2011
    Sted
    Husnes, Kvinnherad
    Innlegg
    2.250
    Antall takk

    Standard

    Og kanskje eit nytt speedometer? http://www.sleipner.no/img/586cx.jpg

    Hehe, neida, no ska eg ikkje øydelegga tråden din meir
    - 1990 Volvo 740 GL -
    - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler -

  8. Takk Øygard takket for denne posten
  9. #1208
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Jau, det går heilt fint
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  10. #1209
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. nov. 2011
    Sted
    bagn
    Innlegg
    461
    Antall takk

    Standard

    si ifrå om du treng delar te denna v40,n. du må vel vara den ein tå dei siste som brukar detta skrotet.
    pass deg for girkassa å vær forsiktig med han, bytta 4 sleke på v40 :P

  11. #1210
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sopass ja? Denne girkassen e gått 339000 og virka fint enno. Er girkassen frå Mitsubishi? Dei hadde jo ein dal utruleg dårlege girkassar på den tida
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  12. #1211
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    20. nov. 2011
    Sted
    bagn
    Innlegg
    461
    Antall takk

    Standard

    eg veita faan koslags kasse og slek det er i desse bilane, men noko e veit så er det at dei lika å sette seg fast i 5 gir :O ?? skjedde på alle 5 kassane e bytta.
    synes vi ikkje nevnar denna grusomme renault/mishubishi,n meir på denna tråden med fint bruk skal den nok gå lenge te

  13. #1212
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Driftsikkerhet og forsikring er jo og viktig ja, men so dyrt som drivstoffet er no, kan ein spara ganske mykje på å ha ein bil som ikkje brukar alt for mykje.
    En liten betraktning rundt det der: Jeg skal ikke si at bensinen er billig, for det er den kanskje ikke, og det bør den nok heller ikke være. Men selv om den koster mer i kroner pr liter nå enn før, er den gunstig i forhold til vanlige inntekter i Norge, og du kommer deg dit etter hvert. Har man en gjennomsnittlig kjørelengde, vil forskjellen på et normalt lavt og et høyt forbruk utgjøre grovt sagt noen hundrelapper i måneden, kanskje rundt kr 1.000. Jeg skal ikke avfeie det som fullstendig ubetydelig, men min oppfatning er at det ikke bør være noe stort problem for en normalt god og kontrollert privatøkonomi. Har man en langt over gjennomsnittlig høy kjørelengde, vil det ha større betydning. Men i hvert fall hvis man ikke kjører særlig mer enn gjennomsnittet, kan slike beløp som jeg antyder her like gjerne "spises opp" i andre utgifter relatert til bil. Og da er det et poeng at en tradisjonell bakhjulsdreven Volvo i god stand fint kan gi et økonomisk bilhold, selv om bensinforbruket kan være en god del over gjennomsnittet.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  14. #1213
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    En liten betraktning rundt det der: Jeg skal ikke si at bensinen er billig, for det er den kanskje ikke, og det bør den nok heller ikke være. Men selv om den koster mer i kroner pr liter nå enn før, er den gunstig i forhold til vanlige inntekter i Norge, og du kommer deg dit etter hvert. Har man en gjennomsnittlig kjørelengde, vil forskjellen på et normalt lavt og et høyt forbruk utgjøre grovt sagt noen hundrelapper i måneden, kanskje rundt kr 1.000. Jeg skal ikke avfeie det som fullstendig ubetydelig, men min oppfatning er at det ikke bør være noe stort problem for en normalt god og kontrollert privatøkonomi. Har man en langt over gjennomsnittlig høy kjørelengde, vil det ha større betydning. Men i hvert fall hvis man ikke kjører særlig mer enn gjennomsnittet, kan slike beløp som jeg antyder her like gjerne "spises opp" i andre utgifter relatert til bil. Og da er det et poeng at en tradisjonell bakhjulsdreven Volvo i god stand fint kan gi et økonomisk bilhold, selv om bensinforbruket kan være en god del over gjennomsnittet.
    Det er eg enig i. Eg har ein onkel som tidlegare hadde ein Ford Escort TD som brukte 0,45 liter diesel på mila, so kjøpte han ein Honda Accord med 2,0 og automat som brukar ein liter bensin på mila, likavel seier han at han har eit lika økonomisk bilhold no som då han hadde Escorten for Escorten var det alltid nåke tull med, og det er det ikkje med Hondaen. Men so kostar det meg 10000 i året med ansvarsforsikring på 940en (samme som på V40en), derfor vil eg prøva å klara meg med 242en, i alle fall fram til eg får ein fast jobb, då blir det sannsynlegvis litt long vei, og då blir det kanskje ein bil som er litt billigare i drift, men det blir vel eigentleg mest for å spara 242en
    edit: Men han tok nesten alle reparasjonane på verkstad i motsetning til meg.
    Sist endret av Øygard; 05/03/13 kl 00:03
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  15. #1214
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    kjøreglede per mil, ikke liter per mil
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  16. #1215
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Men det blir begrensa kjøreglede viss du veit at det ruinerar deg.
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  17. #1216
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. jan. 2010
    Sted
    Nordland/Bodø
    Innlegg
    4.259
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
    Men det blir begrensa kjøreglede viss du veit at det ruinerar deg.
    da blir det dobbelt opp med glede hværgang man tar seg råd
    Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)



    nåværende kjøretøy:
    94 volvo 945 godkjent med t5
    86 chverolet van

  18. #1217
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Ja, men då er det bere å kunna ta seg råd litt oftare syns eg
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  19. #1218
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Man får ha visse grenser oppad for hva som er rimelig nok forbruk av drivstoff, jeg vil ikke si noe annet. Poenget, som jeg tror er greit nok, var først og fremst at dette bare er en del av bildet.
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  20. #1219
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Javisst
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  21. #1220
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    No har det stått stilt her alt for lenge. 242en har ikkje vore starta sidan februar, og det er for dårleg. Men den har jo sloppe unna ein del salt då Men no vil eg prøva å få 242en på veien igjen, no har me jo hatt ein del fint ver sånn at det har vore lettare å få gjort litt med han. Har ikkje gjort so mykje, men har demontert bremsane bak og fått på litt kalipperlakk, so dei blir montert med nye klossar ein av dei nermaste dagane
    Ser og at det er litt rust i understellet bak der som skulle vore tatt. Tenkte å prøva å få tatt det, men ville då prøva det stoffet som V20T anbefalte, det er visst det samme som blir brukt på store skip og oljeplattformer. Begynte å jobbba på Jæger i Bergen på torsdag, og kjørte til Os etterpå for å kjøpa det, men då var jo den butikken stengt. Og det er etter det eg har funne ut den einaste butikken i Hordaland som har detta, og den var stengt pga ombygging. So då er det berre til å venta til den opnar igjen. Då skal hengarfestet og bakerste delen av eksosen av for å få tatt rusten skikkeleg. Og so er det litt små rustflekkar andre plassar og som eg må ta etter kvart, men det hastar ikkje so veldig. Frambremsane pleier å henga når bilen har stått ei stund, so der blir det sikkert montert kaliprar frå den kvite 245en, for eg trur ikkje dei er so veldig gamle, og so blir det jo ventilerte skjever og då. So må eg nok bruka 242en litt nåken dagar for å få fiksa det som skal fiksast på 940en, so blir nok den lagt ut for salg for eg må ha ein bil som er billigare i drift, det er til sammen 15 mil til og frå jobben, og viss me seier at den brukar 1 liter / mil (har ikkje målt) og bensinen kostar 15,- /liter, blir det 225,- kroner i bensin kvar dag, og det vil sei at eg brukar nesten halve lønna mi på bensin til og frå jobb med 940en So då kan det nok lønna seg å få tak i ein bil som er litt billigare å kjøra med enn 940en, men må jo ha 242en og
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  22. #1221
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor ikke bare leie deg hybel nærmere jobben? Du får borteboer stipend som lærling
    -90 VOLVO 745
    -84 TOYOTA Hilux

    Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!

  23. #1222
    Registrerte brukere larsverm sin avatar
    Medlem siden
    19. sep. 2010
    Sted
    Hammerfest
    Innlegg
    6.852
    Antall takk

    Standard

    Oi. Uten å gå inn på drivstoffkostnadene spesielt, får jeg nok si at jeg oppfatter 15 mil t/r om dagen som litt for mye...
    93/94 245SE
    93 244SE (45.000 km)
    75 164E (fra California)
    03/04 S80 2.0T
    15/16 S80 D4

  24. #1223
    Registrerte brukere ovlov86 sin avatar
    Medlem siden
    01. feb. 2010
    Sted
    Kristiansand
    Innlegg
    3.655
    Antall takk

    Standard Re: Øygard sin Volvo 242 L 77-mod. og 86 240 Diesel varebil.

    Og jeg synes mine 4 mil til dagen var i overkant langt. :-p

    Sent from my GT-N7100
    <-- Link
    Pompel & Pilt

  25. #1224
    Øygard sin avatar
    Medlem siden
    20. april 2011
    Sted
    Holmefjord, Fusa
    Innlegg
    4.870
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kermitt Vis post
    Hvorfor ikke bare leie deg hybel nærmere jobben? Du får borteboer stipend som lærling
    Trur kanskje det blir det etter kvart ja Må berre finna ein billig ein først, det er jo so dyrt i Bergen, so det må bli ein litt utanfor byen i so fall, og med god plass til bilane

    Sitat Opprinnelig postet av larsverm Vis post
    Oi. Uten å gå inn på drivstoffkostnadene spesielt, får jeg nok si at jeg oppfatter 15 mil t/r om dagen som litt for mye...
    Det er kanskje ikkje 15, men trur det er ca 7 mil kvar vei. Går på ein time og 10 minutt ca når det ikkje er glatt, so sånn sett er det ikkje nåke problem, men det er jo litt dyrt å kjøra so longt kvar dag, so då må eg ha ein bil som er litt billigare å kjøra med.

    Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
    Og jeg synes mine 4 mil til dagen var i overkant langt. :-p

    Sent from my GT-N7100
    4 mil er ikkje longt
    77 Volvo 242L
    93 Volvo 940se
    79 Volvo 244 DL
    89 Volvo 245
    03 Volvo S60
    90 Toyota CarinaII
    85 Volvo 245 GL
    95 Volvo 855
    87 Toyota Hiace
    71 Massey Ferguson 135

  26. #1225
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    Putt dieseln i 242 så har du verdens billigste pendler bil! 0.5 på mila og 1000kr i året i avgifter.
    -90 VOLVO 745
    -84 TOYOTA Hilux

    Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!

Side 49 av 65 FørstFørst ... 39 47 48 49 50 51 59 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Svar: 107
    Siste post: 20/12/17, 00:00

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •