Å faen! Vinkelslipern løp løpsk?![]()
Å faen! Vinkelslipern løp løpsk?![]()
Panorama-tak lexan-edition?
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Karbontak????![]()
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Karbon tak håper jeg? Rått
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja den løp løpsk kan man si. Skulle kappe et rør, så var pluttselig taket borte..
Nå er dere storforlangte her syntes jeg![]()
Taket fjærnes til fordel for nytt tak uten takluke som jeg skal sveise inn.
Eller ikke..... Ble nok en smule revet med av svensken inne hercarbontaket blir ikke kjøpt enda, men skjærte det ut til fordel for lakkering av bur, så jeg kommer til lettere.
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Stura litt på verste i dag. Har fått på det ene coilover røret
Skrudde oppunder bakstillingsramma bare for å se littMulig foringene må dreies ned litt mer (faen)
![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Bur og karosseri 98% ferdig. mangler stolfester, brekkfeste og rattfeste.
Hovedbøyla klistra til kaross.
![]()
Jo takk for det.
Har så vidt begynnt med tilpassing av brekket og rattaksling. Låner stolene til E.Winjum
![]()
Lagde hull til den magiske bryteren i dagLagde det så tight at jeg ikke fikk den opp igjenn uten å voldta hele ramma rundt........... Men har heldigvis en ekstra!
Skjært ut puslespillet til brekket.
Så har E.Winjum glassblåst braketten som hører til vacumboksen til sperra for meg
Før.
Etter. Glassblåst og lakkert.
![]()
Ser kanonbra ut dette.
Er sperra vacumstyrt?
Takker, begynner å nærme seg inni nåEr vacumsperre ja, 100%
![]()
Må vel stå i ro for at den skal koble da?? Hvordan går det med dashbord da?
Enten stå i ro eller kjøre rett framAng dashen er jeg enda litt usikker på hva jeg skal gjøre... Aner egentlig ikke
![]()
jævla rått prosjekt! men er du sikker på det med girkassen og sveise mellomgiret, holder det?
()Volvo 740 gl 1987 b230, prosjekt, banebil?
()Volvo 740 TIC 1986, B230ET, fineværsbil
()Mercedes E-klasse 2003,220cdi, bruksbil
()Mercedes E-klasse 1990,250d 10v, vinterslede
(X)Volvo 240 GLE 1983, B23E, delebil
(X)Opel omega B 1995, 2.0l 16v, herjebil
(X)Mercedes E300-24v, 1990, 3.0 24v, prosjekt
NAUSTE RACING
Kommer vel en fin løsning på det etterhvert![]()
Blir bra
Sperra der funker fint ja, hadde samme på min Audi for lenge sia :-)
Takker, veit at det der funker bra ja![]()
følger med i stillhetenutrolig prosjekt! masse fler bildet takk
![]()
Hehe godt å høre. Pøser på med det jeg har ettersom ting blir gjortForhåpentligvis får jeg sveisa litt i helga
![]()
Ikke skjedd så mye spennende i dag heller, har fuga litt å begynnt å slipe reint bagasjen for drit og overflaterust. Gleder meg som en unge til å få lagt på fyller!![]()
Lette litt volvoflesk vell
![]()
Moro
Sent from my iPhone using Tapatalk