Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1606

Tråd: Sugemotortråden!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #9
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. okt. 2010
    Sted
    Bergen
    Innlegg
    170
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SWR Vis post
    Ville vært veldig fint om dere sier hva som var bøygen som holdt igjen... alltid fint å legge erfaringer til minnebanken.
    Eneste som er konstantert er att motoren står bom fast, og kan kun tørnes rundt med lang skaft med rør på etter bremsing.
    Toppen, grenrøret og forgasserene kommer fra bilen som ble kjørt i årets siste klubbløp. Der denne komboen vant junior klassen suverent med 3 heat seiere og 1plass totalt. Denne komboen ble løftet av "klubbløp bilen" og satt i enn annen bil\bunndel for bremsing. Det antas det har skjedd noe med denne bunndelen som har gått x antall løp.
    Kam og ventiler fjærer, er levert av Grinden som ett kit til toppen. Alle ventil klaringer\trykk er gitt av Grinden disse fulgt til pungt og prikke.
    Eier skal i benken en gang till, etter gjennomgang av motoren.
    Toppen fløder nok plenty , siden jeg kjører en identisk topp (uten om forbrenningskammert) på min turbo motor.
    Sist endret av howdini; 29/01/13 kl 18:29
    Racing makes heroin addiction look like
    a vague wish for something salty
    Proud member of BAILEYS TUNING

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •