Tusen takk for det Dan!Prøver og gjere alt sånn at eg blir fornøgd med det
Som f.eks kanalane, kunne fint kjørt med det som det var, men kjedeleg og bruke x antall timar på ein bil også irritere seg over småting etterpå..
Har ikkje kjøpt fjører nei, prøver spare til huset akkurat no så må ta det litt med ro på delefrontenKva mål er det på fjørene dine?Og veit du hardheten på dei?
Tenker du på opp til skjermen eller at coiloverane tar meir plass med fjøra?Trur begge skal gå bra, skal jo space ut felgane framme og..Tenkte teste felgane framme litt i helga så då får vi sjå!
Jo det eg har tenkt tilSveise vertfall oppå, kansje under og..Men må bestemme meg kor langt ned eg skal presse røret først!Men heller mot at det holder med 30mm, må kunne bruke bilen og
Skal gå og få ein sveis under og viss eg sliper sånn som Kermitt nevner og sveiser med tig
Eventuell slipe litt med hylar etterpå..
Ja var klar over detMen bra du kontrollsjekkar!
Torgeir har laga nåken jaEg har nåke fra sellholm liggande, men dei kan eg ikkje bruke:(
Grunnen ser du viss du ser på det bilde Zeeker la ut der du ser myranes sine spacera..Røret har så stor diameter at det blir veldig lite gods igjen ut mot hjulet under spindelen..Vebjørn har laga til sin 242, der fekk han litt gods der sida han laga spacerane sånn at dei ligger heilt ut mot spindelen på nav sida, det gjer ikkje sellholm sine..Torgeir sine er vel like som dei trur eg?
Tenkte høyre med myranes om dei selger meg kun to spacera, det låg ikkje på nettsida men det må vel gå anEventuelt lage sjølv også kappe av så den blir lik myranes sine viss det trengs!
Får sjå kva det blir til
Takker for fine kommentara!