Bare ett tips: var innom hos http://voldenracing.no/ her en dag, etter hans erfaring så anbefalte han ikke MS sprut, var bl.a en med volvo der for tredje gang å mappet om den dagen.
Skal du ha ytelse bør du spare penger sa han
Bare ett tips: var innom hos http://voldenracing.no/ her en dag, etter hans erfaring så anbefalte han ikke MS sprut, var bl.a en med volvo der for tredje gang å mappet om den dagen.
Skal du ha ytelse bør du spare penger sa han
Tror det handler mer om hva slags kvalitet det er på resten av delene som er brukt enn at MS må remappes oftere enn andre sprut.
Er det et smalt budsjett så er MS ofte valgt pga prisen + billige deler fra Kina som btr,pumper,dyser,turbo,grenrør osv... blir brukt.
Kjører ikke med MS selv men vet av mange som har hatt det i årevis uten problemer.
Men da er det montert på en skikkelig måte og resterende deler som har blitt brukt er av god kvalitet.
Bare min erfaring selvfølgelig
En som mapper sprut må vel digge MS siden det medfører ekstra kronasjer med all den ekstra mappetiden
Hva var feil med MS? Jeg og flere har vært hos Volden med MS, ikke nevnt noe om det da..
Det jeg mener er at det tukla seg pga spruten 3 ganger
Jaja, det fungerer om alt stemmer sikkert. Mente ikke å rakke ned på MS, men jeg kommer ikke til å bruke det, har hørt flere meninger..
Okai, øhm husker ikke navnet, men selve styreboksen var vel på en verdi fra 15-20
Har aldri prøvd å mappe i dyno, så jeg vet ikke. Men regnes 2 timer mapping uten tilgang til dyno, fra første oppstart til bilen skal kjøre rallycrossløp som lang tid?
Jeg har ikke engang noe godt motorøre, og er heller ikke noe veldig flinkt på mapping.
Vanlige feilene jeg har hørt med MS i dyno er kommunikkasjonfeil, som er noe som skyldes ustabile usb til com adaptre eller feil i eller dårlig kontakt i tilkoblinger og kabler.
Om ikke dynoutstyret lager støy eller noe i kommunikasjon.
Men i det tilfellet der stemmer det nok at kunden kunne spart på totalkostnaden ved å bruke det sprutet Volden foretrekker og er mest kjent med.
- 98 Mustang Cobra banebil. - 84 mod. Ford Sierra 2.0GL, med 105 ville gamper, foreløpig. - 2000 "Opel" Tahoe 5.3 LT, LPG drift, trekkbil.
x 97 mod V70 2liter turbo på 180hk. x Solgt til fordel for Mitibushen Pajero, trekkvogn. Pajero solgt.
Jeg har datasprut, først og fremst MS, som hobby. Har begynt å legge ut noen videoer på youtube oktober 2018