Sitat Opprinnelig postet av Zeeker Vis post
Jeg ville nok ha valgt 3.54 (Evt 3.15, men da begynner den kanskje å dra "tungt")
Du skal vel ha heftig mye motor under huven, så det spørs litt hvordan du skal kjøre med den.
Jeg kjører nå med 320 whp og 3.54 i akslingen og i enkelte tilfeller skulle jeg har hatt 3.15 da 3. giret blir litt for kort og 4. blir for dødt pga motoren ikke er sterk nok. Dette gjelder når hjernen er stilt inn i leke-modus
Skal du kjøre rundetider på rudskogen er det vel greit å ha såppas med utvekslinga at du kan nå 230km/t? på baksiden

Min gjør (sånn ca) 110 km/t på 7000 rpm i 3. gir.

Dette er utvekslinga på ZF'n jeg bruker
1:a växeln 5.09
2:a växeln 2.8
3:e växeln 1.76
4:e växeln 1.25
5:e växeln 1:1
Vi har nok ganske ulik utveksling i kassa, mitt 1 gir er tyngere / lengre en ditt 2!