Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 252

Tråd: flyfaen's 740 A-t-B-Traktor Mid Life Update. Bremset!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    VCCN medlemsnummer
    223
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Nei heldigvis. Det er det som gjør det interessant.
    Å se hvor stor innvirkning alt dette arbeidet har på resultatet? Står det i stil til innsatsen mon tro?
    Quickie-prosjekter har en hyggelig tendens til å bli ferdig slik at man har ett praktisk resultat å forholde seg til.
    Godt jobbet så langt.
    Tja en noe ala 25hk mer og betydelig mer bunndrag (iht simulering) bør jo merkes greit da... dog en bråte av de hestene kommer nok fra korrekt tenning og suppe osv noe som LH'n og EZK'n IKKE klarte finne ut av Fantes ikke noe chipper osv som passet til oppsettet så har kjørt rundt med LH og EZK fra FB... dog drit lei av fjusk, spjeldsatt tomgang (da IAC funksjonen døde fint av seg selv...23 år gammel elektronikk er ikke helt stabil) Samt en K-kam svelger unna litt mer luft enn det som sto i FB'n, og noen ganger med limt pedal på lavt turtall så fikk ikke LH'n dette til å stemme og den "døde" 5 sek før den fikk summa seg...DRITT. Heldigvis blir jeg kvitt det problemet i det minste

    BTW blir da ferdig med 24v'n også om ikke alt for lenge skulle jeg tro...når jeg er ferdig med denne så er det stortsett å mekke siste lyddemper på 960'n montere litt understell også er det avgårde til lakk. Etter det er det interiør og motor igjen...sparer sammensetting av motor til sist som en liten motivasjons-gullerot

    Takk forresten
    Sist endret av Njål Nilssen; 31/12/12 kl 22:09
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

Lignende tråder

  1. Rød kjølevæske ( Long life G30 )
    By Morgis in forum Motor og gir
    Svar: 13
    Siste post: 28/12/10, 13:30

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •