Glad for at du tok deg tid til å svare Njål, jeg hadde håpet på et slikt svar egentlig, med mer input vedr. for- og bakdeler.
Nå skal jeg jo ikke ha noe variable ventiltider, ala vanos osv. da, jeg skal ha det på en litt oppjazza rødblokk, så om prosessoren kanskje ikke er av den kjappeste sorten, tror jeg ikke at jeg personlig ville ha merket noe til det.
Har jo som nevnt LC-1, så der blir det jo i prinsippet ingen forskjell i forhold til hvordan jeg har det pr. idag, men apropos det med egt, finnes det muligheter for å logge egt via en inngang på ecuen via f.eks. en slik: http://shop.vems.hu/catalog/amplifier-dsub9-p-129.html ?
Altså, jeg tror det skal gå, men kan du evt. bekrefte om jeg har rett?
Tolker jeg dette riktig skal det jo ikke bare gå an å logge det, men handle utifra de verdiene som blir avlest, f.eks. fete opp blandingen om eksostempen overstiger xxx grader C.Opprinnelig postet av DTA
Å blende mellom alpha-n og SD er sikkert ikke dumt nei, men hvordan gjøre dette på beste og enkleste måte?
Har lest at mange bruker tps/rpm under f.eks. 110kpa, deretter SD.
Nå heller det plutselig i favør for DTA igjen, selv om jeg må lage ledningsnettet selv..![]()