Jeg solgte den for 75 uten de felga på bildet og var egentlig fornøyd med det. Han jeg solgte den til solgte den for 100 til han som selger den nå..![]()
Jeg solgte den for 75 uten de felga på bildet og var egentlig fornøyd med det. Han jeg solgte den til solgte den for 100 til han som selger den nå..![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''
Kjent med godset?
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Var ikke EU godkjent når jeg solgte den da (dvs den skulle inn i høst), div greier som måtte gjøres, montere kat og bytte fjærer blant annet (som han tydeligvis har gjort) etcMen den var lettsolgt for 75k og ble fort solgt når den lå ute for 99 eller 100k som den gjorde sist også, så det er nok noe i det volvoRsport sier..
Jeg tviler på at den går for 90 nå på høsten, men det trenger ikke bli så langt ifra heller om han er tålmodig
![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Han virker litt utålmodig egentlig, så hvis ingen melder interesse setter han den nok ned litt til.
I mine øyne er det en super pen bil, rett farge, luke osv. Nesten så jeg vurderer den selv.
Klart det, er nesten bare dårlige 940ier ute. Denne skiller seg ut.
Forresten, angående "Ved hjelp av elektronisk justering kan man velge mellom orginaleffekt og et velfungerende 300+ oppsett" er dette med bare et trykk på en bryter så øker man ladetrykket?
Tja er en sånn 2-trinns turboXS boost controller. det er nok ikke helt 135 eller 300+ hk, men kanskje 170 eller 240-250 (kanskje litt mer, avhengig av hvor mye ladetrykk du tør kjøre på original bunndel)Sto på kjedelige 1,2 ca da jeg solgte den.
Hadde forøvrig vært arti om den havna i klubben igjen så man kunne fått sett den igjen på gardermoen og rudskogen![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Sku gjerne kjøpt den der om jeg hadde såpass penger å bruke på en 240,men har akkurat handla meg en 244 fra 81 for 8 lapper,den får funke som brukis nå![]()
Angående bryterne ville jeg nok fjernet den ''konsollen'',og montert bryterne sammen med de andre,slik ekstrabrytere SKAL være montert.For hadde nok beholdt trykknapshåndbrekket og setejusteringa![]()
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''
Nå begynner det å likne noe![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Sikker hvert her før men denne burde man vel kjøpe og sette i stand og gjemme på låven. Er ikke ofte og se 242GT og iallefall til denne prisen
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=38445369
Kjøp den da.
Ja sku nok fått plass med de,jeg liker når hele raden er fylt opp med brytere(originale sådan).
Her er en nydelig 242 med den helt riktige fronten,men er denne fronten rett på en 1980 DL? Leppe er vel ettermontert det og,men alt var bare helt riktig med denne
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=38547868
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Dette er jeg ikke helt fan av,men bilen ser bra ut,og er nok ett bra utgangspunkt for en som vil ha en veteran med 86+ utseende og innsprøytningsmotor
http://www.finn.no/finn/car/used/obj...nkode=38547208
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Å bygge om en 70-talls 240 til 86+ var nok kjekt for 20 år siden, men virker meningsløst i dag.
Når det gjelder 242en lengre opp, er det feil front til en DL, altså uoriginalt. Men fint kan det jo være med brede frontlykter og smal grill.
93/94 245SE
93 244SE (45.000 km)
75 164E (fra California)
03/04 S80 2.0T
15/16 S80 D4
Om det ikke er originalt til en DL bryr meg lite,så lenge kombinasjonen av alle delene ser riktig ut,og det bare er orignale deler.Må si at den 242'en hadde et meget vellykket utseende![]()
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''