Var da ikke ment som en badass-komentarSikkert noen som vil ha det, for og omformulere seg, så er det enkelte her som har alt av deler liggende, gjerne 20-30 av hvert liksom..
Badass![]()
Var da ikke ment som en badass-komentarSikkert noen som vil ha det, for og omformulere seg, så er det enkelte her som har alt av deler liggende, gjerne 20-30 av hvert liksom..
Badass![]()
har hatt fri uke fra jobb gitt, kjerringa brakk foten :P så har vært hjem me unga, men graver fortsatt, lurer på og få planert innsuget får match porting, d hadde slått seg bra under sveising
kommer bilder sånn ca til jul som tore topplokk sier![]()
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
Råeste 242 prosjekt som er her inne ! følger med :P
Hvor fikk du tak i tørrsumppumpa? hadde vert kjekt og fått tak i ei med drev på veiva samtidig
det hadde vert digg, us of a er som regel noen hakk billigere![]()
Lest igjennom hele tråden din idag!2 timer med rein volvo porno! Gleder meg SJUKT til å se denna ferdig! Grommeste 242 prosjektet noensinne
Keep up the good work
![]()
5*108 OG 5*114,3 på samme stikkaksling :P må vel få borra opp noen flere så jeg har i bakhånda, ikke umulig at de kan ryke i ny og ne :P
Siden mye av motoren oppholder seg andre steder for tia (Cylmo f.eks) så driver jeg med litt småtteri hær å dær.. Mye som ikke er ferdig, men jeg har så mange ideer som jeg bare må begynne på slik at jeg vet om de skal brukes eller ikke!
Har nå gjort litt mere på frontfanger, har en plan men det gjenstår en del tilpassing hær :P
Kan avsløre det at det blir frontfanger og motorplate i et, og ikke i plast / tre!
![]()
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
åsn går det med portinga da mr mats?
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
sånn passefant et "hull" i den, mer som ei boble i støpen i ene innsugs kanalen, rimelig sikker på at d ikke er hull til vann, men jeg blei litt paff, så skal trykk teste den på onsdag for sikkerhets skyld, og er d hull, får jeg starte på nytt med en ny topp fra hylla :P
starta foring av blokk i dag å![]()
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
lett og komme til med tig'en ja, men d er nok ikke hull, i så fall første av sitt slag, og da skulle d også vært hull i de 7 andre kanalene og, siden dem er lik hehe. men dobbel sjekker i trykk testern i mårra
blokk ferdi i dag, har noen bilder![]()
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
topp tett, var bare en boble i støpen ja, portingen fortsetter, ferdi planet innsug og merket opp for match porting, men reiser til göteborg i helga på firma besøk til NLR Christer og henter meg en custom borgwarner S300 spesial med 65mm billet hjul, tilpasset t6'ern mind blir gøy, seff en tur innom volvo museuemt også
![]()
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no
good good! hiv ut bildene av opperasjon blokk da!
Har stortrua på BW jeg ivertfall, virker som driftsikre varer!hvilket eksoshus går du får da?
Sist endret av volvo242; 22/11/12 kl 01:42
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Tok alt for lite bilder av blokka, har et bilde av honing bare, da jeg kom på å ta bilder :-P
Ar 0.98 på eksos, pulse splitt seff
fikk dreid av dobbelkon på BW`n i dag så jeg kan bruke ei vanlig V-bandsklemme!
Klemma er 3,5", så er det en overgang fra 3,5 til 4".. downpipen blir da 4" :P burde holde
kappa av først forsøk på Ic tank da jeg langt ifra var fornøyd med hvordan det så ut! så jeg begynte på en ny tank
![]()
-Volvo 242 1979 prosjekt.. lett modifisert ;P
-Audi a8 W12 Q
-Audi v8 4,2 Q turbo
-Honda cbr 900rr (++)
og div skrot hær og dær..
Liker at du ikkje er kvien på og gjere om igjen ting!Ein skal være fornøgd med arbeidet!
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Åssen kammer har du tenkt til å bruke? Virker som det blir en sprengladning av en motor![]()
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
Kamlyft 11,4mm
Dur på körspel 275 grader
TDC lyft 2mm
Mekaniske løftere
Prøver disse i første omgang, blir jeg ikke fornøyd så må jeg bestille noe fra catcams tenker jeg! Vil ikke ha får ekstreme kammer, funker ikke så bra på gata da![]()
Jeg mekker sammen en 16v topp til Teigen nå og de har 11.65 løft og 282 grader durasjon. De er mer enn nok til 900hk!! Eksoskammen kan gjerne være enda snillere for eksosporten fløder ekstremt bra på de toppene.
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
mere porte bilder
Taket løftet 3mm, inngangen på porten kunne vært litt bredere, men er matchet med innsug, å holder i massevis til 700hk+
kommer flere bilder etter styringer og seter er kjørt
/Mats
MG Performance
Motormekaniker hos www.cylmo.no