faen å fin 940! du er en raser på å ta bilder, dem er så jævla bra!fortsett sånn
![]()
faen å fin 940! du er en raser på å ta bilder, dem er så jævla bra!fortsett sånn
![]()
mosegrodd 240 http://forum.vccn.no/showthread.php?...vo-240-med-t-5!
volvo v70 testbil: http://forum.vccn.no/showthread.php?...vo-v70-testbil!
volvo 240 1991, go40,nhttp://forum.vccn.no/showthread.php?...gjøre-med-den
Er denne bilen strøken eller berre ser det sånn ut?![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Tror den er strøken![]()
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Hehe, er vel opp til hver og en å avgjøre detmen for meg er den ikke strøken.
Er ikke så pen i lakken som den ser ut til, har masse småriper å merker etter maskinvask og swirls etter polering. men nå har jeg kjøpt en god ladning vaske- og poleringsmidler samt maskin så skal få den pen i lakken igjen!
Innvendig er den heller ikke så bra som det ser ut til, utifra den 3-radern å dømme.. dreit meg skikkelig ut med den
setene er litt slitte også, og i stoff..
Den har øødelagte foringer og dempere.. men nye bilstein sprint dempere og komplett sett med poly er på vegog den skal få 3" eksos med vintern
men utenom det, takk for komplimenter![]()
Pene bilder! Pen bil også
Hvordan er du fornøyd med 50 fast objektiv fra stigma? Sett dem ligger på en pen pris!
Hvordan gjør du det med styring av vifte varmeapperat og slik styring nå?
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Dekker vel ikke alt tenker jeg? Men et veldig godt spekter tviler jeg ikke på!!![]()
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Hassel takket for denne posten
Ahh, endelig er forumet oppe igjen!begynte å få litt abstinenser..
Spørsmål: Kan noen forklare meg hvordan jeg tar ut "luftblåserene" midt i dashen på 940en? De som sitter rett over midtkonsollen.
Såg litt på de i dag og fant ut at de er utroolig støvete, ikke noe gøy å ha det blåsende rett ut i bilen, så tenkte å vaske de skikkelig
men finner ikke ut hvordan man tar det uten å ødelegge noe..
På 90'mod 740 som har samme dash som 940 så er de festet med noen "kroker" med mothaker på i sidene. Hvordan man tar de ut på best måte vet jeg ikke, men jeg dro bare til de kom ut selv. Fikk litt merker i åpningen men det så man ikke når ventilene var på plass igjen.
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Funker med stort flatjern, men da får du bort merker i plastikken. Lurt å bruke plast/nylon-kiler
Mener det var Espen-K som demonterte luftblåserne i sin 940, og demonterte dem til småbiter før han vasket hver og en bit. tenker å gjøre dette selv en dag
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
karoline takket for denne posten
bruk to kniver så kjøm døm ut til slutt![]()
Denne 940n din er finSiste bildene her så veldig bra ut og
![]()
Om man ikke hadde lyst på 940 før, så får man det i hvertfall av å se alle bildene i denne tråden! Strøken bil![]()
Jeg dro bare i de ja. Husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men husker at det var noe drit å få til.
har fått en merkelig lyd i det siste..
først noe voldsomt klakking og knirking ved venstre hjul, som viste seg å være downpipe som banker i forstilling. skal ha den på bukk i morgen å se om det er enten motorfestene eller opphenget til eksosen som er ødelagt.
men, har fått en ny lyd fra turbo..
etter pådrag kommer først den vanlige "psshh" lyden, men nå er den etterfulgt av en "due"-lyd.. ehm.. vanskelig å forklareetter pådrag: "psshh..puurh" litt sånn dieselturbo lyd
hva kan dette bety?
Turbo'n får tilbakeslag. Kontroller alle slange koblinger på turbo'n og dumpventilen din
Et sted har en hoppa av!
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
fikk som sagt i svaret over her funnet ut av ulyden i dag
i tillegg fant jeg ledningsbruddet i bremselyset, så når er de i orden igjen, og jeg slipper å se den varsellampa i dashen hver gang jeg bremser. har irritert meg over den lampa i over en måned
også har jeg fått tak i et ganske strøkent eksemplar av volvo r-sport setetrekkriktignok fra 240, men fikk det til å passe bortsett fra nakkestøttene
skal prøve å få tatt bilde i morgen
Et lite bilde fra da jeg var i verkstedet til en kompis for å finne ut av den dunkelyden. hadde tenkt å få sett ordentlig på hvordan den er under også, meen lyftebukken streika :(
Setetrekkene jeg fikk tak itok ut setene så jeg fikk strekt og festa alt skikkelig, så det ikke løsner igjen..
dersom noen har nakkeputetrekk til 940 av denne typen, SI IFRA
beklager dårlige mobil bilder..
og til sist et lite morsomt bilde fra en gammel Top Gear episode jeg såg heromdagen
(for de av dere som er like glad i top gear som meg, så lag dere en bruker på netflix.no! der har de en god del episoder av top gear, koster bare 79 kr i måneden, og første er gratis)