Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  0
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 26 til 29 av 29

Tråd: Formotstander på lh 2,4

  1. #26
    Registrerte brukere PVT sin avatar
    Medlem siden
    06. aug. 2010
    Sted
    Fredrikstad
    Innlegg
    861
    Antall takk

    Standard

    har hatt formotstanden på begge sidene jeg nå først fulgte jeg A til Ft guiden deretter ble de flytta over på + sia var ingen forskjell. ikke noe jeg merka hvertfall.
    kan vel da konkludere med at det funker begge veier men i volvo sine papirer skal de stå på + sia . så egentlig kan du gjøre det du finner lettest å gjøre.
    setter du den på - sia så trenger du ikke styre med 2 ekstra kabler som går til kladstart dysa og tomgangs regulatoren.
    Sist endret av PVT; 07/03/11 kl 16:23

  2. #27
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    11. feb. 2011
    Innlegg
    39
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av R.G Vis post
    totoogførr: Kan hende at det er fordi jeg tar feil? hvis jeg tar så jævlig feil, hvorfor viser org skjema det samme som jeg har prøvd å forklart innpå her over tid da?? er skjema feil da liksom? sitter her med en bunke med volvo sin litteratur fra 1985 til 1998 på 7 og 9 serie som er orginal verksted literatur og tror neppe det er feil.


    tror du skal lese igjennnom engang til før du kommentere. og tar en titt på skjema PVT fant fram så ser du att jeg har hadd rett mens denna tragiske guiden som ligger på forumet er feil.ikke noe vits å argumentere opp i mente når det som er riktig har kommi fram.


    edit: men er ikke noe mere å si om denna saken nå. nå må vel folk skjønne hva som er rett. skjema over er VOLVO sitt og det er ikke feil, og si det er feil da er bare for å lage en kverulering. så nå har jeg sagt mitt og fått folk til å finne ut om di har motstander på rett side og koble detta rett. så nå har folk fått sett skjema her så nå er jeg ferdig med formotstander
    Så så så, ikke ta det ille opp. Jeg har alle volvobøkene for 2, 3, 7 og 9 serie jeg også, så hvordan det skal kobles er det ikke noen tvil om. Motstandene SKAL stå mellom pluss (rele) og dysene, men forklaringa de på hvorfor det motsatte er feil er full av villedene feilinformasjon.
    '82 242DL B22ET Televerksracer (bruksbil) '74 242L B20A(langtidsprosjekt)
    '66 Amazon B18A (evighetsprosjekt) '87 240GL B23E (solgt, jordebil)
    '85 240DL B200K (spiker) '76 242L B22ET (vrak)
    '83 240GL B23A (spiker) '76 242L B21A (spiker)

  3. #28
    Registrerte brukere R.G sin avatar
    Medlem siden
    08. sep. 2010
    Sted
    alvdal
    Innlegg
    4.040
    Antall takk

    Standard

    neida tar ikke ille opp
    1988 760 B6284T
    1988 765 D24TIC
    1985 740 B230ET

  4. #29
    Registrerte brukere Arne94 sin avatar
    Medlem siden
    05. okt. 2011
    Sted
    Inderøy
    Innlegg
    916
    Antall takk

    Standard

    Jeg gjorde som "how to A-F" manualen og der sto d at man skulle klippe de ledninga som gikk fra EN stor til FIRE mindre og lodde inn der, MEN jeg hadde bare en grå ledning som gikk fra EN til FIRE i ledningsnettet.

    Har jeg loddet på jording? :/ motstanden blir veldig varm og bilen går laangt i fra som den skal!
    ¤ 1998 Grønn Volvo V70 2,3 Turbo
    ¤ 1991 Sølv Volvo 945 D24TIC * Solgt
    ¤ 1991 Rød Volvo 245 B230F GL * Solgt
    ¤ 1995 Blå Volvo 945 Turbo Ombygg * Solgt | ¤ 1991 Hvit Volvo 745 230F
    ¤ 1989 Rød Volvo 245 230F GLE * Solgt | ¤ 1987 Hvit Volvo 744 230K GL *Solgt

Side 2 av 2 FørstFørst 1 2

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •