Du trenger komplett Fk maskin med begge hjernen, dysemotstander(ikkje gløm denne!), eksos, den gamle motoren og sandwitch til oljekjøleren.
Hjernen er plug and play, du trenger chip i bensin hjernen for ditt ønske om hk. Viking eco max eller lginende gjør jobben.
Dysemotstanderen må loddes inn på ledningene som går til dysene, kjapt og enkelt. Finner guide her på forumet.
Eksos: Du kan korte inn org downpipen, den må kortes et par cm for ikkje å treffe torpedoveggen. Resten av eksosen kan du kjøpe et komplett 2,5", eller 3" om det er å få tak. Min erfaring er at det er trangt over mellomakslingen visst du handler deler på biltema. Eg lagde sidepipe på min for å sleppe det
Sandwitch til oljekjøler: mange kjøper sandwitch kobling på pedersen racing for at det ikkje skal bli for varmt på oljefilteret(flytter det lengre fram og vekk fra eksosen), eg brukte eksosbandasje på min, har ikkje hatt problem med det, men må være forsiktig med oljeskift, ville ikkje ha oljesøl på bandasjen
Du treng den gamle motoren fordi du må flytte fordeleren fram. Da må flytte fordeleren og akslingen som driv fordeleren over på fk motoren. Du treng også motorfester, dynamo og servofester til 240.
Det trur eg var alt i grove trekk
Eg ville også fått tak i ei anna girkasse. M47 liker ikkje turbo trimming, mi tålte 2 dager med kjøring, den nye begynner allerede og sutre

Blir ei god gammel 4 trinns på meg neste gang.