Syns det lukter white spirit jeg ^^
Syns det lukter white spirit jeg ^^
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Så har jeg også begynt på prosjekt-3rader!
Her har jeg tatt ut plata som 3radern skal sitte på:
slipte den litt ned for passform, skrudde den fast og forma den til med noe fugemasse.
skal forme enda mer for clean finish
Så nå skal dette ligge å godgjøre seg til fredag, før jeg skal lakke det(skal til tr.heim på kurs, så får ikke gjort noe..)
MEN, kan noen fortelle meg hva dette er? den lå gjemt ved siden av sikringene.. ser ikke hvor ledningene går heller :s
det står microwawe detector på den..?
![]()
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
vart fint pansere![]()
Volvo 240: http://forum.vccn.no/showthread.php?...991-fyste-bil-) <-- lov til å ta en titt å kommentere
Er nok glassknusesensor til alarmen ja.
2stk meget oppegående 940'er![]()
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Siden jeg er i Tr.heim om dagen, så tok jeg turen opp til Verdal for å hilse på en gammel kjenning av meg.
Der oppe, i en garasje ved havna, der stod den.
Min aller første Volvo. En 1992 240 som jeg bygde om til turbo i 2009/2010
Kjøpte bilen da jeg var 15 år og hadde den til jeg var 19. Et stort savn!
Det var vertfall veldig hyggelig å kunne se på den igjenhar blitt gjort mye med den siden jeg eide den, men kunne fortsatt se mye av hvordan den var og det jeg hadde gjort
Bilder av min nåværende volvo, og min første:
![]()
Morro å se den igjen å!![]()
Volvo 940 TIC
vart fin med felgene![]()
Volvo 240: http://forum.vccn.no/showthread.php?...991-fyste-bil-) <-- lov til å ta en titt å kommentere
Takk for det Øyvind Andre
Nå har jeg (desverre) igjen kjørt over den helv@&!%$ valdresflya.. Litt bedre veg nå, men bilen skriiiker etter nye foringer og dempere... Da er det jo flott at pedersens akkurat har fått en bestilling
Uansett veldig glad for at jeg satte på vinterdekka, trengte de over der!
Stemningsbilde fra hjemme hos svigers
Ellers så vurderer jeg å parkere den i pappas garasje om en stund, for å ta ut motoren å gå over den samt lakke både blokk og motorrom.. Men dette skjer bare om jeg får kjøpt meg en arbeidsbil til vintern![]()
Sitter å tenker for meg selv her nå, og trenger tips og innsyn!
Lurer på om bilen kunne blitt pen med gulfilm over lyktene? Tror det kanskje kunne blitt fint sammen med de knall oransje usa-blinkersene og hvite felger.. Og da også sprita opp litt med gule steilende-elg over sideblinkersen
Er sånn 85% sikker på at det kunne vært no, men hva mener folket?
Edit: dersom noen her har tid, mulighet og godvilje, å kunne fiksa det i photoshop for meg hadde jeg blitt veldig glad!^^
gulfilm på lyktene kunne blitt no ja.
Men ifølge min mening bør du droppe gult elg-emblem....
Gul film kan du bare drite i... Ser jo ikke pent ut uansett.. Ikke sett noen som har fått ett bra resultat med det.
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Vi diskuterer smak og behag ..igjen? dette fører ingen vei, og det vet vi veldig godt. Lars: du gjør som du vil![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
SirKim takket for denne posten