Alle trykksystem har høyere trykkfall enn det eierene er klar over. Forskjellen i ditt tilfelle er at du har målt hvor stort trykkfallet er.
Du skal ikke bekymre deg for dette. Vi rundt her har kjørt både 1,5 og 1,6 BAR i innsugsmanifolden med suksess. Grunnen er enkel; Lavkomp.!!!
Som du skjønner har de som anbefaler høykomp. på AT satser INGEN idé om hva det hele dreier seg om.
Sjekk evt. denne fra post #139 for inspirasjon. http://forum.vccn.no/showthread.php?...04-09-12/page6
Du bør justere actuatorstaget slik at du må dra det ut 6 - 8 mm for å tre det ned på WG armen.
Da har du sannsynligvis montert Pysventilen bak-frem. Det minste hullet skal mot turboen og det største mot actuator.
Hvis hullene er like store, da setter du inn en 100 - 120 forgasser dyse der hvor slangen fra turboen kobles til.