Skjer litt lite her atmlitt dårlig råd + tyrkia neste uke såå
Men har fått skaffa meg svarte målere fra biltema som skal inn i 3-radern
Da skal jeg samtidig ta ut hele midtkonsollen for å forme 3-radern inn i sida sånn at den blir "innbygd"har tenkt å forme den inn med tec-7, og slipe den litt ned så den blir mindre, for så å lakke alt svart
har ikke sett det før, men tror det kan bli bra
Er i fagernes omdagen, som betyr at jeg har kjørt gjennom sjodalen og over valdresflya.. Så, for dere andre som har bil med lavprofil, senk og dåårlige foringer; IKKE kjør der, med mindre du har goood tid og kan kjøre 40 km/t hele vegen.. Fyyfaen for en veg, sikker på at understellet mitt rista i stykker..... Så må nok spare litt så jeg får oppgradert med litt polyforinger
Har også funnet ut at jeg skal vente med motorjusteringer til jeg har fått skifta foringer, mellomaksl.oppheng, hardykobling og clutchhåper å bli kvitt den ristinga og dunkinga da
(noe som forverra seg etter hoppsadeisi-turen til valdres)
Men panser og underleppe blir fortsatt satt til lakkering neste uke, gleder meg til å hente den etter ferien
Slenger ved et bilde av den skittne bilen med et sticker jeg mottok i posten i daghehe, just if anyone ever wondered...
Har også kjøpt owatrol og skal ta en runde med det på plasticen-fantasticen utvendig en dag![]()
Hadde jo glemt å poste om interiør arbeidet jeg gjorde før helga
Fikk endelig 3D carbon-look dekalene i posten, så da ble det en aften med mye tilpassinger. Men resultatet ble da ikke aller værstble litt uheldig med et par skjøter som må justeres litt på, men det får man ta litt siden
Beklager dårlig mobilbilde kvalitet..
vart fint med carbon![]()
Volvo 240: http://forum.vccn.no/showthread.php?...991-fyste-bil-) <-- lov til å ta en titt å kommentere
Ser ikke noe farlig rust på skivene jeg. Alt uten lakk ruster jo asap.. Ta av hjulet ditt å legg på litt hammerite.![]()
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Bremseskiver ruster fortere enn du tror![]()
Blir alltid skuffa hvis man ikke gjør noe mer med dem.
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Ikke vask de me owatrol!! Kjøp heller Swisswax Pneu og bruk en pensel
Den owatrol lukta vil du ikke ha innvendig i bilen :P
Fin denneSynd noen har vært å "lakkert" panseret ditt en gang i tiden
Er det ikke litt voldsomt med så mye carbon i interiøret? Eller bare fantaserer jeg nå?
![]()
takk for det
jaa, er langt ifra pent.. men, neste uke blir det lakkert igjen
du sier noe.. jeg har både lyst til å ha det, og ikke ha deter litt usikker på det.. nå som jeg skal støpe inn 3-radern ved siden av cd-spillern og lakke det svart, har jeg også vært inne på tanken å ta ut alt å lakke skikkelig svart igjen. for å få det cleant
![]()
takk for det
jaa, er langt ifra pent.. men, neste uke blir det lakkert igjen
du sier noe.. jeg har både lyst til å ha det, og ikke ha deter litt usikker på det.. nå som jeg skal støpe inn 3-radern ved siden av cd-spillern og lakke det svart, har jeg også vært inne på tanken å ta ut alt å lakke skikkelig svart igjen. for å få det cleant
![]()
Likte ikke helt de volvoemblemene på mattene, men ellers fin bil![]()
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Jeg brukte owatrol på mattene mine! Funket bra det, lot det ligge å lufte seg i en dag da og kjørte med åpne vinduer hele sommeren da så![]()
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Henrik Hassel
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT