Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 88 av 92 FørstFørst ... 38 78 86 87 88 89 90 ... SisteSiste
Viser resultater 2.176 til 2.200 av 2281

Tråd: ChrML's Worklog [Volvo 940 LT - 1995]

  1. #2176
    Registrerte brukere kjellt sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    1.305
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Kjøpt meg 960 MK2 forstilling med masse reservedeler og 960 mellomaksel Takk til Espen Title som solgte meg alt dette for 1500 kr.

    Jævlig strøkent reservehjul!!! :O
    Til salgs??

  2. #2177
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av kjellt Vis post
    Jævlig strøkent reservehjul!!! :O
    Til salgs??
    Den som laga Hitler'n på veggen

  3. Takk kjellt takket for denne posten
  4. #2178
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    21. nov. 2011
    Sted
    Høyanger
    Innlegg
    1
    Antall takk

    Standard Må fortsette og opptatere!

    Du må fortsette å oppdatere det du gjer!
    Brukte fleire tima å såg igjennom det du hadde gjort, super tråd! Beste eg har sett
    Keep up the good work
    ~Volvo 745GL 87' B230K - Bruksbil~

  5. #2179
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    Lenge siden det gar vært update her ja må få ut litt mat til oss, ikke bare sitte å ruge på bilder å info
    Men er den forstillinga fra 960 så veldig mye bedre enn den fra 940 da? :s

  6. #2180
    Registrerte brukere oar83 sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Ørsta
    Innlegg
    1.538
    Antall takk

    Standard

    Skal vel passe overens med 850 (?) coilover på den forstillinga ? Og dermed så får ein vel dette godkjent.
    Blir interessant å sjå når du begynne med oppdateringane igjen - følge med heile tida.

  7. #2181
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Lenge siden det gar vært update her ja må få ut litt mat til oss, ikke bare sitte å ruge på bilder å info
    Men er den forstillinga fra 960 så veldig mye bedre enn den fra 940 da? :s
    Mere behagelig og svikter mindre (holder geometrien bedre) og har ET43 hvilket gjør at senterlinja på hjulet blir nærmere aksen hjulet svinger rundt = sporer mindre også...
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  8. #2182
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Mere behagelig og svikter mindre (holder geometrien bedre) og har ET43 hvilket gjør at senterlinja på hjulet blir nærmere aksen hjulet svinger rundt = sporer mindre også...
    Med andre ord, har man 960 forstilling liggans, så er det bare å få satt på asap !!? :P Har jo hel 960 stående sånn sett.

  9. #2183
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Den er mye bedre ja, men det krever sveising av ramme. Kan nesten garantere at hverken 850coilovers eller endret sporvidde er noe man får i vognkortet.
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  10. Takk Njål Nilssen, Iversen takket for denne posten
  11. #2184
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Med andre ord, har man 960 forstilling liggans, så er det bare å få satt på asap !!? :P Har jo hel 960 stående sånn sett.
    For å få den på må du utenom selve fjærbeina og bærearmene ha: Braketter (erstatter de nagla brakettene som holder kasterstaga), "amublansestaget" som alle 960II/S/V90 har std. og endeleddene som tilhører 960II/S/V90.

    Skulla gjerne gitt deg delenr. på de delene , men vadisen min har streika (tror det er nyeste java-update)...

    OBS: Det er viktig at det er 960II bil du har da (eller S/V90)... førstegen 960 (opp til 1994) har samme rælet som std. 7 og 900
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  12. #2185
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    sen 96 modell det jeg har, så er 960II
    Så alt er der

  13. Takk Njål Nilssen takket for denne posten
  14. #2186
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Bare å bygge om da
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  15. #2187
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Emo, nå har jeg lest igjennom hele tråden din! Ja, hjemme fra jobb og kjeder meg..

    Kanke du flytte hjem igjen å byne med bil igjen :P ?
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  16. Takk SirKim takket for denne posten
  17. #2188
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    ja? skjer det no mere her?

  18. #2189
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Denna ser nok en (T)6yer tid i møte...
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  19. Takk Njål Nilssen takket for denne posten
  20. #2190
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Kort oppsummering

    Har vært relativt stille her siste tiden, men det kommer til å komme masse bilder iløpet av neste uke med smakebiter på hva som kommer til å skje! ;D
    Stikkord: T6, KKK27, 960 forstilling

  21. Takk oar83, mik4oj takket for denne posten
  22. #2191
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Romedal
    Innlegg
    480
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Kort oppsummering

    Har vært relativt stille her siste tiden, men det kommer til å komme masse bilder iløpet av neste uke med smakebiter på hva som kommer til å skje! ;D
    Stikkord: T6, KKK27, 960 forstilling
    dette høres bra ut! trodde nesten denne tråden hadde død ut nå:( men da blir det heldigvis liv i denne tråden igjen :-)
    Volvo 240 Turbo prosjekt sommer bil. selges
    volvo 740 Turbo Prosjekt sommer bil
    volvo 850 2,0 turbo 180hk+- selges i deler evt hele bilen

  23. Takk ChrML takket for denne posten
  24. #2192
    Registrerte brukere kermitt sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Stjørdal
    Innlegg
    2.722
    Antall takk

    Standard

    Husker jeg fulte med her vær jævla dag ei stund, allerede ganske feit bil dette etter min mening. Ser ikke ut som at standarden synker med det første
    -90 VOLVO 745
    -84 TOYOTA Hilux

    Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!

  25. Takk ChrML takket for denne posten
  26. #2193
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    Gleder meg til og følge med her igjen! Bra du er tilbake, liker detta prosjektet
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

  27. Takk ChrML takket for denne posten
  28. #2194
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Kort oppsummering

    Har vært relativt stille her siste tiden, men det kommer til å komme masse bilder iløpet av neste uke med smakebiter på hva som kommer til å skje! ;D
    Stikkord: T6, KKK27, 960 forstilling
    Skal ikke peise på med en Quaife i samma slengen når du er igang? Kommet fram til løsning vøtt
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  29. #2195
    SirKim sin avatar
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Telemark
    Innlegg
    1.933
    Antall takk

    Standard

    Godt at denne bilen blir bygget videre på men hva er planen angående sekser egentlig? Ta en sugesekser å turbokonvertere den?
    Å blir du bare å godkjenne den med sugesekser da å så ha et turbokit du kan ta av å på lett? Eller blir det ren banebil nå å kjøp av ny a-b bil?

    Liker denne bilen din utrolig godt! Bladd gjennom tråden maange ganger!
    Så blir godt å få deg tilbake i siget her masse bilder takk!

  30. Takk ChrML takket for denne posten
  31. #2196
    Registrerte brukere mik4oj sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Fauske
    Innlegg
    262
    Antall takk

    Standard

    Stikkordene hørtes iallefall veldig spennende ut
    2000 Volvo V70 Turbo

    X: 1996 Volvo 940 Turbo - x90 front ++ Worklog
    X: 1989 Volvo 740

  32. Takk ChrML takket for denne posten
  33. #2197
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Godt at denne bilen blir bygget videre på men hva er planen angående sekser egentlig? Ta en sugesekser å turbokonvertere den?
    Å blir du bare å godkjenne den med sugesekser da å så ha et turbokit du kan ta av å på lett? Eller blir det ren banebil nå å kjøp av ny a-b bil?

    Liker denne bilen din utrolig godt! Bladd gjennom tråden maange ganger!
    Så blir godt å få deg tilbake i siget her masse bilder takk!
    Skal gå på veien denna :P
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  34. #2198
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av SirKim Vis post
    Godt at denne bilen blir bygget videre på men hva er planen angående sekser egentlig? Ta en sugesekser å turbokonvertere den?
    Å blir du bare å godkjenne den med sugesekser da å så ha et turbokit du kan ta av å på lett? Eller blir det ren banebil nå å kjøp av ny a-b bil?

    Liker denne bilen din utrolig godt! Bladd gjennom tråden maange ganger!
    Så blir godt å få deg tilbake i siget her masse bilder takk!
    Takk . Planen er å ta en 2.5 liter blokk, 3 liter veiv også T5 råder og stempler (eller muligens annen innmat). Også kjøre turbo på denne, som da blir 2.8 liter. Det blir fortsatt vei bil, men kun godkjent som sugemotor. Bygger sannsynligvis turboen nedover så det blir mindre synlig.


    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Skal ikke peise på med en Quaife i samma slengen når du er igang? Kommet fram til løsning vøtt
    Jo, leiker med tanken! Hva er prislappen på noe sånt med alt man trenger?

  35. #2199
    Registrerte brukere Njål Nilssen sin avatar
    Medlem siden
    27. jan. 2010
    Sted
    Andøy
    Innlegg
    4.097
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Takk . Planen er å ta en 2.5 liter blokk, 3 liter veiv også T5 råder og stempler (eller muligens annen innmat). Også kjøre turbo på denne, som da blir 2.8 liter. Det blir fortsatt vei bil, men kun godkjent som sugemotor. Bygger sannsynligvis turboen nedover så det blir mindre synlig.



    Jo, leiker med tanken! Hva er prislappen på noe sånt med alt man trenger?
    Brukte BMW drivflenser = nesten gratis Quaife ala 8k totalt... nye indre drivknuter vil tippe noe over lappen hver. så total i duren 11k maks, med truetrac blir det vel fort 3000 billigere iaffal...
    Tidligere brukernavn: flyfaen
    Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
    Pellementmaker hos NK Engineering AS
    A-til-B-traktor: 90' 740GL
    Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt

  36. #2200
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av flyfaen Vis post
    Brukte BMW drivflenser = nesten gratis Quaife ala 8k totalt... nye indre drivknuter vil tippe noe over lappen hver. så total i duren 11k maks, med truetrac blir det vel fort 3000 billigere iaffal...
    Passer flensene i Truetrack og evt? Må vurdere om jeg skal selge Truetracken også bruke Quaife isteden.

Side 88 av 92 FørstFørst ... 38 78 86 87 88 89 90 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •