Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  69
Side 12 av 29 FørstFørst ... 2 10 11 12 13 14 22 ... SisteSiste
Viser resultater 276 til 300 av 717

Tråd: Voolvoo's 242 turbo evighetsprosjekt. Drar seg framover

  1. #276
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    men det holder med en b21a blokk? alt passer vel inn i den ? :P

    har ikke fått noe mail om forsendelse eller noe. men skjer nok snart:P

    Blir sur om tollerne skal holde igjen jævelskapen i 2-3 uker :P
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  2. #277
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    men det holder med en b21a blokk? alt passer vel inn i den ? :P

    har ikke fått noe mail om forsendelse eller noe. men skjer nok snart:P

    Blir sur om tollerne skal holde igjen jævelskapen i 2-3 uker :P
    Alle B21 blokker er betydelig sterkere enn alt som har med 2,3 L å gjøre så det går fint.

    Du får bare krysse fingre og håpe på flaks.

  3. #278
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Godt!

    Samme hvor jeg setter hvem stempel hen i den ''nye'' blokka når den blir skaffet?
    Skal bytte alle tetninger, lager og pakninger.. og stramme til med riktig moment på alt.. Da bør det bli en god motor vel?

    Hehe, jeg har ikke noen motor klar for den akkurat nå, så den kommer sikkert snart :P sånn det bruker å være

    får sikkert momskrav som ikke ligner grisen :P
    Sist endret av Voolvoo; 07/08/12 kl 21:44
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  4. #279
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    har vært å sett på motor i dag.. det er enten b19 eller b21.. ser ingen b21 eller b19 merker i blokka på den..

    bilen den står i er en 1975-1978 volvo 245 tenkte å sjekke opp mot ramme nr åssen motor det skal være :P

    Toppen på den heter 1000 160

    Motoren går rundt selvom den har stått noen år. skal uansett ta av topp for å måle dim og se etter rust og slitasje.
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  5. #280
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    det var b19.. var og så på en til i dag.. SELVFØLGELIG b19 det og -_- b19 er noe mer skjelden enn b21, så det er vel bare typisk meg at det er sånn helt til jeg får tak i en b21, da blomstrer det nok med folk som har b21 alikevel :P
    Sist endret av Voolvoo; 09/08/12 kl 15:37
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  6. #281
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Før du gir opp en undervurdert 2,0L motor i god stand så bør du vite dette:
    Ladetrykket fra turboen øker det praktiske motorvolummet. Man kompenserer lett for manglende motorvolum ved å øke ladetrykket.
    Det vil si at med 1,0 BAR ladetrykk så har det praktiske motorvolumet på en B21 økt fra 2127 ccm til 4254 ccm, ok?
    En B19 er på 1986 ccm. Den trenger ikke mer enn 1,14 BAR ladetrykk før også den får ett praktisk motorvolum på 4254 ccm og vil gå akkurat like godt, (eller litt bedre pga bedre "tall").
    En B23(0) oppnår 4254 praktisk motorvolum med 0,85 BAR ladetrykk.

    En frisk motor i god stand med fine sylindre, nye stempelfjærer og stempler dreide til korrekt kompresjonsforhold er mye viktigere enn ccm når man bygger lavbudsjett turbomotor.

  7. #282
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Ser hva du mener

    så jeg kunne kanskje skaffa b19 og fått dreid ned stempla mener du? :P
    Vil da veiv og råder og alle lager og pakninger fra b21 passe?
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  8. #283
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Ser hva du mener

    så jeg kunne kanskje skaffa b19 og fått dreid ned stempla mener du? :P
    Vil da veiv og råder og alle lager og pakninger fra b21 passe?
    Slik jeg ser det er ikke det ett dårlig alternativ. Har hatt flere forskjellige B19 turbooppsett jeg.

    Det er i praksis samme motor så alt bortsett fra stemplene passer over.

  9. #284
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    hmm.. det er det å få dreid ned stempla det stopper litt på :P hva er vanlig pris for en så liten dreiejobb?
    bruke orginale b19 stempelringer? og er de lett å få tak i?
    og vil 530 toppen passe denne gangen og?

    fikk pris på 1900kr for alle lager, pakninger, simringer, stempelringer og toppakning til b21et på pedersens racing.
    Sist endret av Voolvoo; 09/08/12 kl 20:22
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  10. #285
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    hmm.. det er det å få dreid ned stempla det stopper litt på :P hva er vanlig pris for en så liten dreiejobb?
    bruke orginale b19 stempelringer?
    og vil 530 toppen passe denne gangen og?
    Umulig å si fordi det varierer fra en kasse øl hos en kompis til flere 1000,- hos en gribb med millionærønske.

    En stor fordel med B19 er at de har relativt lavt kompresjonsforhold originalt og pga sylindervolumet så kan det å slipe 6,5- 7,0 ccm ut av hvert av forbrenningskamrene i toppen være ett alternativ. Du måler volumet før og etter med en 60 ml sprøyte eller lignende.

    Nye originale Volvo stempelringer er gode høykvalitet greier og holder lenge.

    Du bruker 530 toppen ja.

  11. #286
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Kan forhøre meg med en bekjent om det fjerne 7,0

    de fra pedersen er vel brukbare så lenge det er til b19?
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  12. #287
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Kan forhøre meg med en bekjent om det fjerne 7,0

    de fra pedersen er vel brukbare så lenge det er til b19?
    Ser man det.
    Noen kompiser hadde kjøpt ringer fra KG/Pedersen og fikk tilfeldigvis sammenlignet dem med nye originale Volvoringer som en annen hadde kjøpt til sin motor. De ble ganske sjokkert over forskjellen og Volvo fikk raskt solgt flere nye stempelringer for å si det slik.

    Man kan spare penger på mange områder, men turbo og stempelringer er definitivt ikke det som bør nedprioriteres hvis man ønsker bra resultat.

  13. #288
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    merkelig nok sier de på volvo att orginale volvo b19a stempelringsatsen koster rundt 180kr inkl moms :S skulle få vite mer til mandagen.

    Må være noe surr i talla der... :P
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  14. #289
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Henta ny motor i dag.

    Ifølge skyvelæret er diameter på sylinderne 89mm ( B21A ? ) samme diameter som på den andre turboblokka.


    Møkkete, men det betyr vel egentlig at den ikke er skrudd i biter før :P






    Åssen blir det med veivhusventilasjonen og den slangen som går ned til oljepumpa? Satt deksel her.


    Hvor kan man ta ut Olje Tur til turboen? sveise inn Retur høyt på bunnpanna?


    Ser dere godt etter så ser dere faktisk honeriper fra fabrikk

    Sist endret av Voolvoo; 12/08/12 kl 21:23
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  15. #290
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Henta ny motor i dag.
    Ifølge skyvelæret er diameter på sylinderne 89mm ( B21A ? ) samme diameter som på den andre turboblokka.
    Møkkete, men det betyr vel egentlig at den ikke er skrudd i biter før :P
    Åssen blir det med veivhusventilasjonen og den slangen som går ned til oljepumpa? Satt deksel her.
    Hvor kan man ta ut Olje Tur til turboen? sveise inn Retur høyt på bunnpanna?
    Ser dere godt etter så ser dere faktisk honeriper fra fabrikk
    89 mm betyr i praksis B19. B21 har 92 mm.
    Det tar vi som ett godt tegn.
    Eldre motorer har veivhusventilasjonen ut gjennom toppdekselet. Sjekk i prosjekttråden til Zeeker for inspirasjon til oppgradert løsning.
    Man monterer vanligvis ett T-stykke ved den orignale oljetrykksbryteren. Du sveiser inn ett rør ett stykke oppe på bunnpannen for returolje fra turboen.
    Legg merke til at det er en svart sot-ring rundt sylindrene. Dette er pga at det ikke finnes B19 toppakninger og man er nødt til å bruke de samme som B21.
    Når en B19 motor er i deler bør man legge inn en loddrett 45 grader mellom ca. kl 11 og 1 når man ser på motoren forfra slik at man fjerner sot-ringen i dette området.
    Sist endret av Batland; 12/08/12 kl 22:58

  16. #291
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Det betyr at den andre blokka jeg har liggende er en B19 ET ? :P isåfall så kan stemplene fra den blokka kanskje brukes etter grundig rens og måling ved ringene? Skal måle dimmen og lengden på stemplene også

    tråden til zeeker skal sjekkes i kveld

    Får skaffe ett T-stykke på tess e.l

    Skal ut å ta ut innmaten og vaske godt nå, er klin full av olje avleiringer :P
    Sist endret av Voolvoo; 13/08/12 kl 15:00
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  17. #292
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Det betyr at den andre blokka jeg har liggende er en B19 ET ? :P isåfall så kan stemplene fra den blokka kanskje brukes etter grundig rens og måling ved ringene? Skal måle dimmen og lengden på stemplene også

    tråden til zeeker skal sjekkes i kveld

    Får skaffe ett T-stykke på tess e.l

    Skal ut å ta ut innmaten og vaske godt nå, er klin full av olje avleiringer :P
    Hvis du måler sylinderdiameteren til 89 mm så er det B19, ja.
    Du spurte tidligere om hva som var viktig når man jobber med motor.
    På delt førsteplass finner vi renslighet og nøyaktighet. Du må vaske alle deler til du ser mannen med ljåen og fukte dem med 5-56 eller WD40. Så må du studere hver eneste del og se etter slitasje og skader.

  18. #293
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Da har jeg faktisk ett sett med B19ET stempler som kan brukes. de er satt i diesel over natta for å få løs stempelringene

    Har høytrykkspyla blokka og brukt sterk avfetting og malt den 2 strøk i dag

    Har også fått svar fra turbonetics i dag.. De hadde ikke flere a/r.63 turbinhus igjen.. BANG 2 uker ventetid ekstra der :P

    Står foresten M og noe som likner på opel merket på rådene fra b19a motoren men ikke på b19et rådene ?
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  19. #294
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. feb. 2010
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    814
    Antall takk

    Standard

    M-råder er de sterkeste rådene..
    '78 265GL Prosjektet. V8'ern skal ut
    '89 245 - Turbosleden, skal bli sleeper *Solgt* :(
    '87 Chevrolet Van 6.2 V8 Diesel - Festvogn! *Solgt*
    '99 Chevrolet Suburban 5,7L Vortec - Bensindyret/bruksbilen

  20. #295
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Da har jeg faktisk ett sett med B19ET stempler som kan brukes. de er satt i diesel over natta for å få løs stempelringene

    Har høytrykkspyla blokka og brukt sterk avfetting og malt den 2 strøk i dag

    Har også fått svar fra turbonetics i dag.. De hadde ikke flere a/r.63 turbinhus igjen.. BANG 2 uker ventetid ekstra der :P

    Står foresten M og noe som likner på opel merket på rådene fra b19a motoren men ikke på b19et rådene ?
    Se veldig nøye over dem iallefall.

    Volvo bruker A/R0,48 på alle originale turbomotorer. Dette er hull i hodet fordi en 2,3L motor trenger A/R0,63.

    Når har imidlertid du en B19 motor og hvis det er noen som kan bruke A/R 0,48 turbinhuset så er det denne. Når du i tillegg har B19ET stempler så blir motoren såpass motstandsdyktig mot tenningsbank at A/R0,48 huset faktisk kan vurderes.

    M-merket avslører at dette er de såkalte M-rådene. Disse er sterkere og bedre enn råder som ikke har disse merkene. Bruk dem.

  21. #296
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Skal gåes godt over

    Hvis det er slik at det blir best resultat med A/R 0.63 så venter jeg gjerne, tid har jeg Men hva er anbefalt av deg batland?

    Da blir de gode rådene vasket med diesel og montert
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  22. #297
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Skal gåes godt over

    Hvis det er slik at det blir best resultat med A/R 0.63 så venter jeg gjerne, tid har jeg Men hva er anbefalt av deg batland?

    Da blir de gode rådene vasket med diesel og montert
    Flott.
    Anbefaler på det sterkeste at du VURDERER å slipe toppen av sylindrene som nevnt. Husk også å tørke av sylidrene ved å bruke
    ATF
    olje på hvit lofri fille. Ikke gi deg før fillen ikke blir gråsvart at gammelt skitt.

    Volvo valgte selv A/R0,63 på ALLE sine egne AT/R-sport satser og jeg er 100% enig i den vurderingen.
    Jeg har selv kjørt med begge deler og foretrekker A/R0,63, 3,91:1 diff og lett svinghjul.

    På generelt grunnlag:
    Hvis man har 3,31 eller 3,54:1 diff., 17 - 18 hjul og tungt svinghjul så kan A/R0,48 være ett bedre valg enn A/R0,63 på en B19 motor.

  23. #298
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Skal gjøres :-)

    Kan si jeg sliter med å få ut ringene fra et stemplene.
    De ligger i diesel å godgjør seg :-P

    Vurderer å bruke b19 svinghjulet om clutchen fra
    K svinghjulet passer, noe jeg ikke trur:-\

    Utveksling er jeg usikker på.. bilen er orginalt varebil
    Med diffbrems og m47 kasse.
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  24. #299
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Har funnet ut at jeg må bruke de orginale stemplene fra b19a motoren fordi jeg har klart å fucke opp sporet til ene stempelringen på turbostemplene.. :-/ (jævlig å de ringene sitter, selvom de har ligget i diesel i 5dager )
    Så da blir det å frese ut toppen.. har det noen negativ innvirkning?
    Har sveist inn ett rør i bunnpanna i dag, så det er i orden ihvertfall :P


    ang. veivhusventilasjon.. er det noen idè å sette en nippel i det lokket der hvor boksen normalt sett sitter og en slange under bilen? evt blende det ene hullet i boksen fra b21 motoren og bruke den? Den som zeeker har laget blir litt for komplisert for meg :P
    Sist endret av Voolvoo; 19/08/12 kl 21:15
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  25. #300
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Har funnet ut at jeg må bruke de orginale stemplene fra b19a motoren fordi jeg har klart å fucke opp sporet til ene stempelringen på turbostemplene.. :-/ (jævlig å de ringene sitter, selvom de har ligget i diesel i 5dager )
    Så da blir det å frese ut toppen.. har det noen negativ innvirkning?
    Har sveist inn ett rør i bunnpanna i dag, så det er i orden ihvertfall :P
    ang. veivhusventilasjon.. er det noen idè å sette en nippel i det lokket der hvor boksen normalt sett sitter og en slange under bilen? evt blende det ene hullet i boksen fra b21 motoren og bruke den? Den som zeeker har laget blir litt for komplisert for meg :P
    Da må du i tilfellet slipe hakk eller spor i røret som holder akslingen til oljepumpen på plass. I tillegg må du ha en oljeutskiller.
    Det er derfor B230 motorene har en slange som leder utskilt olje tilbake til bunnpannen.
    Det er derfor ingen dårlig idé å sveise inn en "turboolje-returstuss" på denne siden av bunnpannen også.

Side 12 av 29 FørstFørst ... 2 10 11 12 13 14 22 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. thomasskavnes: Volvo 242 UR 30000 (Evighetsprosjekt)
    By thomasskavnes in forum 200 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 24/04/12, 12:29
  2. V70 går ikke framover
    By JIMBO in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 5
    Siste post: 11/09/11, 20:10
  3. 940 turbo : Bensin kutt når den drar tungt ?
    By gasgasboy in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 10
    Siste post: 18/10/10, 17:29

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •