Får legge ut litt flere bilder av morroa jeg da, som jeg ikke har tatt selv![]()
Dette er tatt av Frode740R:
Resten har vel VolvoForsell tatt![]()
Rakk ikke bli ferdig med autosolen på varmeskjoldet før jeg dro dessverre![]()
![]()
Får legge ut litt flere bilder av morroa jeg da, som jeg ikke har tatt selv![]()
Dette er tatt av Frode740R:
Resten har vel VolvoForsell tatt![]()
Rakk ikke bli ferdig med autosolen på varmeskjoldet før jeg dro dessverre![]()
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Må si du har fått til en flott 850 T5Missunner deg den virkelig. Hvordan er det å kjøre med 19" på 850 egentlig?
Bilen din har blitt utrolig sprek ! Stor respekt !
http://forum.vccn.no/showthread.php?p=174768#post174768 -89 rød 240
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=17261 -88 blå 240 jeg hadde (skrotet)
http://forum.vccn.no/showthread.php?t=27695 -90 grå 245
Misunner deg den bilen altså!![]()
mangler en liten motordeltalj, dekslet som skal over gasshjulet![]()
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
Tusen takk for det!![]()
Det dekselet ligger i garasjen, men hadde ikke tid til å finne skruen da jeg allerede var en time på overtid til Rudskogen!
Nå er også ny bruksveteran kjøpt! Det er en Volvo 343 DLS 1981 mod med B19 og M45Godt utstyrt og i en vill tilstand. Denne bilen er det ikke mye rust på. En eier og kun gått i Løten kommune. Worklog kommer i morgen
Men denne er så flott at den ikke skal gjøres stort med.
![]()
Den som lå på finn som hadde gått 84.000?
Nei, den så råtten ut!! Denne er televerksblå![]()
Rått!![]()
Kjøpte meg også ny bruksbil her om dagenEn Volkswagen Polo 98 mod uten servo
Hehe :P
?
Ja vet. Var helt latterlig :P Men er ikke så tung på rattet da :P Caddyen jeg akkurat solgt var en 96 mod. Den var det servo på :P
?
Bilen din har blitt veldig flott nå Daniel. Hvor mye måtte du ut med for lakkeringa?
Hva er det egentlig du driver med her?!
![]()
Fuckin poser!![]()
Hehe, tenker mer på berøring av lakk tenker jeg.
Satans fin bil!
Og med den tykkelsen det er på lakken på denne er ikke berøring noe fare så lenge det er rent![]()
Felgen, Reodor Felgen...
2X FEM sylindere i rekke!
1987 Volvo 240
2018 Volvo S60 Polestar 383/1500
Hehe, nei, tror ikke han gnur gjennom med det første.Er bare vi vestfold-apekattene som har noia for berøring av lakk utenom vask eller polering/voksing.
Jeg er helt enig, så støtter den! Men, det er et men - det er ikke krise![]()
Felgen, Reodor Felgen...
2X FEM sylindere i rekke!
1987 Volvo 240
2018 Volvo S60 Polestar 383/1500
Fin vane det. Men ting kan rettes opp i hvis uhellet er ute og man får et felt med litt riper. Få deg mikrofibergenser Daniel.![]()
Ser det er voldsomme spekulasjoner herJa, armen er borti lakken i annledning bildetagning
Men, det er vel så å si den eneste gangen jeg er borti noe lakk bortsett fra når jeg tar i de lakkerte V70håndtakene når jeg skal åpne døren
Pris på lakkering snakker vi ikke så mye om, men det var ikke galt for å si det sånn. Fikk hjem de nye taklukemotoren i dag, så skal få summet meg til å bestille opp stoff til taket nå en dag
Da blir det saker!
![]()
Får slenge ut et bilde av den nye bruksbilen:
![]()
3-serie er skikkelig kule biler. Denne ser bra ut, har trua på at du klarer å holde den sånn.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
ser meget bra ut den der nye saken din2 nye dempere til bakluka kansje?
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Det er originalvingen som er for tung, så gamlefar som hadde den før meg tok en pinne og kappet den til og tredde en sokk på enden for at den skulle holde seg. En kuriositet som aldri kan fjernes.
Jeg tviler på den plutselig er blitt for tung, to nye dempere hadde nok gjort susen ja.![]()
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig