Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 996

Tråd: Bakterius's Volvo 242-76 DRFTBRCK (21.01-2013) Bil blir byttet ut.

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Er ikke meningen å søple ned tråden her med dette, men er det ikke sånn at man bør bruke nett fra 94-95 modellen, da disse ikke har elektronisk spjeld, og man ikke kan bruke nett med TCS? Etter det jeg har funnet ut er det de første modellene som er mest egnelige.

    Bruker dere magnetventil fra T5.5 eller T7?

    Og hvordan ble plasseringen av triggeren, iforhold til 117* FØDP? Jeg så bildet på trionictuning.com, dere fjernet bare materiale mellom tre hull, og boret nye hull der det ikke er noen?

    Og til sist, er det mulig å få "låne" mappet ditt, regner med det er bedre enn et 16v map fra saab til å begynne med, siden jeg også har 8v B230. Oppsettet forøvrig er veldig likt.

    EDIT: Jeg har GT3071R og 500cc dyser da.
    Sist endret av ArneR; 21/07/12 kl 17:53
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

Lignende tråder

  1. Svar: 53
    Siste post: 15/01/15, 23:50
  2. ØK: Div 240 stash
    By Larsgunnar in forum K: 100 / 200 -serien
    Svar: 0
    Siste post: 21/07/11, 13:27
  3. Selges: 1976 Volvo 245 Transfer 7 seter (Limousine)
    By Dag Rune in forum Biler selges / kjøpes
    Svar: 1
    Siste post: 31/10/10, 11:23

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •