Bilde skal bli![]()
Men først skal eg fortelja litt om historien til bilen![]()
Det var ein mann heri bygda som kjøpte bilen ny i 1986 og har eigd han fram til i dag/går. Eg fekk veta at den skulle hivast, so eg og broren min sykla bort til han og ringte på. Men me var visst eit par dagar for seine, no hadde han bestilt transport til skraphaugen. Men då fant me ut at me kunne hiva den kvite stasjonsvogna vår i staden, for me hadde begge innsett at det var alt for mykje rust på den.
Me såg KJAPT over bilen, og eg foreslo 4-5000 kroner, han gjekk med på 5000,- og dagen etter (mandag) gjekk me i gong med å demontera den kvite. I dag vart den slept opp der som kranbilen skulle komma, og bakakslingen mm vart tatt av, so gjekk me og kjøpte den blå
Han har berre gått 125000 km, men han har fått jobba hardt. Han har frakta mykje dynamitt og andre ting i han, og brukt han til og frå sjøen. Han driv og fiskar, nåke som ikkje er særleg ideelt mtp rust. Dørstokken på førardøra er ganske rusta pga sjøvatn på støvlane osv, det samme er kanten under bakluka, men den var grei på den kvite og vart skore av denDet er eit lite hol på den bakdøra som har vore brukt, den andre har ikkje vore i bruk, so me fekk ikkje til å opna ho
Ellers er det eit hol i kvar kanal og litt rust ellers rundtom, reknar eg med. So me får sjå om det blir bil av det
Det ryk ganske svart av han med det samme me startar opp og når me gjer mykje gass, han er sikkertdaukjørt, for det har blitt mykje småkjøring, to km til og frå sjøen og ltt kjøring rundt i bygda. Og so hender det visst at han går seg varm, men han går veldig fint og er lettstarta
Etter å ha demontert den kite ein del, vile me ha det litt kjekt, so me trilla ned bakkar og slepte han opp med traktor
So fortsette demonteringa
So slepte me han opp til veien og demonterte bakaksel,bremsar og det me ville ha
Og so... var det tid for å henta dieselbilen
Bakakslingen demontert
Vel heima
Takgrinda
Og motoren.
Detta vart mykje bilde, men eg likar mykje bilde, so då gjer sikkert dåke det og![]()