Fiin! men høøyhehe
Fiin! men høøyhehe
Bmw e34 520i
Volvo 760 Cruise bil.
Volvo 240 Turbo! - Solgt
Volvo amazon 70m Prosjekt!
Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt
Meget fin dennaVille muligens klint til med r-vinge med carbonflipp, det er sjukt fint på hvit bil som er litt oppstæsja i mine auge.. sia du skal lakkere litt likevel liksom
![]()
Syns det er pent med en liten kontrast bak på vinga eg.. bare det lille ekstra liksom..men smaken er som baken..
![]()
Syns det er penere å heller lakkere den lille flippen svart
Det er godt mulig, kontrasten eg synst er fin, ikkje nødvendigvis at det er carbon.. :P bare for å ha en liten fargeforskjell der![]()
Makan til lekker råne bil a gitt..![]()
Bare å iverksette!![]()
Ikke blitt smitta over på multilink du og? Klarer du å holde deg på veien med stiv aksel da?!![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
gyllenregel at hvite biler ikke skal ha multilink vettu![]()
One Ring to rule them all
Da har ChrML forhørt seg på lakkering av hjulbuer + bodyskydd, så da blir det gjort i løpet av en mnd.
Blir den hammerrite malinga litt "bløt" når den har tørka? Syns den ble det når jeg malte noen felger med det engang :P
Tror jeg har noen bilder av bilen din, når den stod parkert oppe ved 123 stasjoen for ei tid tilbake. Skal se om jeg finner dem igjen![]()
-95 Audi A6 2,5 TDI (brukis med treski)
-92 Nissan Skyline R32 3,0 Twin Turbo (Driftebil)
-89 Volvo 245 GL Orginalare (solgt)
Syns aldri den ble hard jeg, hehe. Brukte sølv hammerrite på kanten og svart "hammerlakk" fra biltema i midten. Biltema bengan ble hard med en gang![]()
Sånn, det var det jeg haddeLa dem ut her hvis det går greit jeg.
Se her ja. Detta må vel ha vært i fjor detta? La merke til at den var så jæævlig høy foran der![]()