Problemet er at jeg ikke er tøff nok i trynet til sånt. Hadde jeg vært det, hadde jeg vel hatt penga mine allerede.
Problemet er at jeg ikke er tøff nok i trynet til sånt. Hadde jeg vært det, hadde jeg vel hatt penga mine allerede.
Er jo ikke verre enn å ta med seg et par kompiser og bare møte opp på døra hans. Ingen som trenger å bli voldelige.. Bare spør "Hvor er penga mine?!"
Noen som har erfaringer med brukeren Bambo her inne?
Kjøpte en "classic-vinge" til 240 av ham, og etter mye om og men skrev han at vingen ble sendt på fredag 01.06, og enda har den ikke dukket opp.
Og så har han sluttet å svare på pm også..
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Var det ikkje nåken andre som nevnte eit liknande problem med han? Eg fant tlf-nommeret hans på ei annonsa han har på AutoDB: 414 08 822
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Hehe det stemmer det nummeret, det står faktisk i signaturen hans, og han svarer (som oftest) når jeg sender sms og etterlyser vingen. "Men han er borte på jobb, og kjerringa skulle se om hun fant pakkelappen med sporingsnr." Denne uteblir dessverre, så jeg sitter her mest og venter i spenning. Kan ikke fatte at det skal ta så lang tid å sende noe fra Valdres til Overhalla, N-Trøndelag.
Om noen kan linke meg til den andre annonsen eller hva det var for noe der det hadde oppstått et problem, så setter jeg pris på det. Er jo mulig vi må slå oss sammen og evt. anmelde mannen for svindel om det han selger ikke dukker opp.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Jeg har vært med på å løse flere slike saker og hjalp blant annet en her inne på forumet. Du skal for all del ikke la de 4000 bare gå for du har ganske sterke rettigheter, men du desverre legge litt jobb i det hvis han er vrang. Det slike "svindlere" ikke skjønner er at selv om ikke politiet bryr seg med slike småting så gjør rettsappartet det og han risikerer bare å måtte betale det dobbelte av hva han skylder deg. Namsmannen tar pengekravet rett fra vedkkommendes formue eller arbiedsgiver. Kontakt meg så kan jeg hjelpe deg. Og et jævla godt råd: SKRIV KONTRAKT!!! der skal alt dere har blitt enige om rundt et salg stå med underskrifter.
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
Når det gjelder saken min med Bambo aka Håvard, så er den avsluttet for min del, vingen kom nå på lørdag 09.06, nøyaktig to dager etter at den ble sendt. Det som var irriterende var at mannen hardnakket påsto at den ble sendt på fredag 01.06. og kom med bløff etter bløff, "lappen med sporingsnr. lå i skapet på jobb" bl.a., da tenker jeg nå: hvordan kunne den ligge der når han ikke hadde sendt pakken, og den ble sendt påfølgende torsdag av dama mens han var på jobb?
Når pakken kom, var det jo veldig lett å bruke sporingsnummeret på hentelappen, å se om posten eller selger hadde driti seg ut.
Jeg mener denne karen ikke er brukbar å handle med, altså vingen var helt grei og prisen likeså, men det er så forbanna anstrengende å sitte å vente og lure på om du har blitt svindlet eller om posten har gjort en feil, men dette var helt og holdent for dårlig av selger.
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Handla et par skjermer av Tinnsoldaten. Godt pakka inn og null problemer. Anbefales på det varmeste
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Helt sikkert og det Jan Einar, greit at man reiser på jobb og skal få dama til å sende pakkene for seg, men da lærer du dama hvordan man skal gjøre det, med å ta vare på og merke kvitteringene og få sendt sporingsnr til alle kjøpere som er involvert. Ellers er jeg ikke så veldig bekymret for å handle med folk her, de fleste er skikkelige og ordentlige aktører, men det finnes da dessverre noen råtne epler som ødelegger..
'83 242
'92 BMW 325i coupe
'92 BMW 325td coupe
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Kjøpte noen deler av gunnargt her en dag, fikk de i posten idag, meget god innpakking i bobleplast slik at posten ikke skulle kunne skade varene
Later til å ha god tilstand også, så jeg kan anbefale han!![]()
Noen erfaringer med divad her inne?
Overførte penger for et lh2.4 nett, men etter det ble det stille, ikke noe sporingenummer og ingen svar på pm..
Dette er ikke negativ kritikk, men jeg blir bare litt paranoid
EDIT: !! Fikk pakken igår, ingenting å klage på. Kan trygt anbefale divad her inne! Rask og greit![]()
Sist endret av crazyclomp; 13/06/12 kl 08:47
er merklig at det liksom skal være noe galt med noe som er nytt og UBRUKT elephant !! å rør stuss skal du få å det grill feste ditt. er en grunn til at ting har vært som det har å det har jeg prøvd å forklare deg uten at det nytter.
VOLVO 945 SM4 LANGTIDSPROSJEKT
-----------------------------------------------------
Jasså, jaaa. Kanskje du burde oppdatere med da? Gi meg noe info, så jeg veit hvordan det ligger ann. Hjelper ikke å si du er sjuk en gang, og så aldri høre noe mer fra deg.
Hvis du har en sjukdom eller noe sånt, si det da. Eller ihvertfall send en pm med at saker blir forsinket... Jeg aner ikke, jeg kjente ikke på turboen. Det var Moslet på forumet her som kjøpte den av meg, og da sa han at det var masse slark. Det kan ikke jeg bekrefte, fordi jeg kjente ikke etter. For jeg tenkte at den var jo helt ny, så hvorfor skulle det være slark der. Neste gang da vettu, så får du oppdatere litt mer så folk veit hvordan det ligger an, og ikke komme med den at det ikke nytter å forklare noe, når du så vidt har sendt en pm. Nei takk, hopp og drit i det du. Behold det.
Kina = slark x skit. Hjelper lite om det er nytt. Den formelen gjelder for det...
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
Syntes virkelig at slike krangler kan holdes privat........
Ensom V70 Turbo
Handla av Emilhetty for ei stund siden. Veldig grei å serriøs kar som jeg har 0 problemer med å stole på. Gir deg hele veien beskjed om hvordan det ligger ann og er veldig enkel å få tak i. Varene kom i posten som avtalt og var veldig proft innpakka. Mye bedre enn noe jeg har sett før i allefall!
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
Handle med Blå1978 igår
Veldig ålreit kar! Fine deler og snasen pris![]()
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
XX antall Volvo'er
www.mosletbil.no (VOLVO DELER)
Ojsann.. Hørtes ut som den turbo'n har vært utfor ett eller annet!![]()
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT