Holdt faktisk på å begynne med å våtpusse taket her en kveldMen så tok latskapen overhånd så det ble date med sofaen istedet
Men jeg er fornøyd med hvordan bilen er på bildeneog bildene ljuger ikke så voldsomt heller
![]()
Holdt faktisk på å begynne med å våtpusse taket her en kveldMen så tok latskapen overhånd så det ble date med sofaen istedet
Men jeg er fornøyd med hvordan bilen er på bildeneog bildene ljuger ikke så voldsomt heller
![]()
Der lakken ikke er skader så er den egentlig veldig bra. Dumt at taket er blit som det er blitt :s
Likte IKKE lyset i grillenDet blir litt jalla for min del.
Hvor er bildene tatt egentlig? Båthavn i eidsvåg?
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Synd med klarlakken og bakluken men det får nå bare være
Jeg likte lyseneog mer lys skal på
Bildene er tatt på LaksevågPå nutec og rett ved Laksevåg senter
Med lokalene til Elixia
![]()
Imorgen skal det byttes noen deler på motorenForhåpentligvis hjelper det å bytte noe deler
Hva som skal byttes vet jeg ikke helt ennå men jeg lurer på å eliminere noen systemer også
Time will show
Sannsynligvis kommer det også bilder av podden da
![]()
Stay tuned![]()
skriker litt etter senk og noe større sommerfelger da men ellers ser det jo bra ut...
2008 v50 summum 2,0tdi (konebil)
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Bilder da?
Du får ikke lov å lage hakkemat av denne!![]()
2003 Volvo V70 D5 163hk, 1990 Volvo 740, 1994 Volvo 940
X: 2001 Volvo V70 2.5 TDI, 1995 Volvo 850 2.5 20v [SOLGT], 1995 Volvo 855 [SOLGT OG VRAKET]
Syns DENNE bilen skriker etter en delebil med turbomotor jeg!![]()
Har gjort litt men siden lærerne ikke streiker lenger så gikk fikk jeg ikke gjort det jeg ville ha gjort.
Det jeg har gjort er å bytte veivhusventilasjonen siden den som stod der var i to deler.
Bildene kommer senere... Jeg er litt irritert idag
Bilder kommer
Jeg gjør da som jeg vil med bilen minKan lage kattemat av den
Jeg vil ha turbo... Har kjørt litt for mye turbobil i det siste så fristelsen blir stor etterhvert
Inspirasjon er alltid flott så gjør gjerne det
Jeg vil ha en orginal turbobil og ta utgangspunkt i så denne kommer det ikke til å bli noe turbogreier med i mitt eie ihvertfall![]()
den er grei... bildene er noen år gamle, eneste som er gjort med bilen er eiker hjul, addon styling hele veien og greit kappet senkesett
håper det inspirerer litt selv om det er en sedan...
1993 S2 Avant 2,2 turbo
PentSå jo ikke vond ut den der
Kappes det som kappes kan
Det er sånt som får meg til å ikke angre på modell valget
![]()
God inspirasjon det der
Er det en sånn billig porsche det der eller?
Bildene kommer imorgenBle mye krøll med det elektriske til podden og litt annet så da gikk tiden og lyset fra meg gitt
![]()
![]()
takk for det, er type 1 944 så ikke helt billigste( du tenker helt sikkert på 924) er 2,5 liter porshe motor uten turbo i denne...
1993 S2 Avant 2,2 turbo
Da fikk man endelig sullet seg til å ta noen bilder![]()
Men først et spørsmål... Er det noen som vet om det er forskjell på innsugsmanifolden på de forskjellige innsprøytningsmotorene
Podden montert med masse lys og greierHar også montert noen nye lys brodern ikke ville sette på mondeoen sin
Her er podden uten noe slått på
Og med alt påslåttBle ikke de beste bildene med ting påslått men la gå
Så var det de lysene daHarrytassen kjem
Mehehehe
http://s1181.photobucket.com/albums/...t=58958d24.mp4
Kjører man traktor så kjører man traktor![]()
Er det forresten noen som vet om det er forskjell på innsugsmanifolden på de
HarryMen orange arbeidslys er ikke dumt om man står langs veien og styrer med ting
hehe
Det med innsugene tror jeg alt er likt, men forskjellige uttak for vakum og nipler og sånt.
Kanskje det er et k innsug du har? Mekanisk innsprut om jeg husker rett.
er noe små forskjeller ute å går på f,fx,fb,fk og et.. e innsuget ser helt annerledes ut og k innsuget, vel er jo et forgasser innsug...
1993 S2 Avant 2,2 turbo
OiLitt for harry!
![]()