Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
Kan ikke anbefale K-kam til en B21 motor med turbo i innledningsfasen. Med rødmotoren ser jeg det slik:" If in doubdt, A-cam." A-kammen har gitt gode resultater på alt fra B17, via alt mulig og opp til B230. Hvis ikke A-kammen gir godt resultat, så let etter feil andre steder. Når alt er på stell og fungerer godt, da kan du gjøre en test med K-kammen.
Du skal ikke bry deg med bagateller som hva andre måtte mene, men la resultatene snakke for seg når så langt kommer.
Vel da satser jeg på en A i første omgang..
Skjemmes var feil ordbruk, for 4-5 år siden huska jeg alt om rødmotorene, hvilke kammer, topper, osv som var bra til det og det bruksområdet, byggde bilcross motorer, friskere bruks-motorer, og noen turbo maskiner, sånn ca hele tia.. så dabba bilintressen av, så nå er det ommentrent blanke ark igjen. Husker at 531 toppen er den "heftigste" men det er det..