Ja er de standard Turbo felgene![]()
Ja er de standard Turbo felgene![]()
?
Det er fullt mulig det
Bor på Biri, så er ikke mer enn ca. 10-15 minutter unna![]()
takk for kometarene men er mye jobb igjen for at den bilen skal bli perfekt men er da en gammel volvo![]()
Hyggelig å høre Øyvind.G
Har bare noen dårlige mobilbilder før den blei senka ennda:
![]()
Navkapsler på de felga der,så er den amazonen sweet![]()
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''
Det er han no sånn som han er og![]()
77 Volvo 242L
93 Volvo 940se
79 Volvo 244 DL
89 Volvo 245
03 Volvo S60
90 Toyota CarinaII
85 Volvo 245 GL
95 Volvo 855
87 Toyota Hiace
71 Massey Ferguson 135
Joda,den var flottMen jeg ville helst hatt kapsler på de,ser jævla fett ut på bredda stålfelger!Men det er nå smak og behag,det ser en smule barskere ut uten de,og det er kanskje det som har vært målet
![]()
-Volvo 740 '85
-Volvo 142 '74
-Volvo 244 '81
''Children in the backseat cause accidents; accidents in the backseat cause children.Stick to a two-seater.''
Jentebila :-P hoho...
- Mazda 929 1986 Solgt
- Volvo 240 1986 Solgt
- Volvo 740 1986
- Volvo 142 1973
Her er da min.
![]()
her er da min volvo 740!!!
![]()
Sist endret av 7førtin; 01/05/12 kl 21:34
Her er min "nye" Volvo. 89 modell med D24T motor og automat. Førstegangsregga i Norge i 97, gikk i Sveits før det. Finnes ikke Rust, og rekkesekseren tikker som ei klokke og drar godt selv om den er snart runda 500k. 0 feil på EU i fjor. Fikk med 1 sett turbo felger, og et sett 10 eiks 940 felger. Fikk også et sett ståliser med vinterdekk.
Kjøpte den for 4000,-
![]()
Har igjen og henge opp leppa skikkelig, men har gått over det forbanna elektriske som forrige eiere har jalla ihop.
Så nå er alt av lys i orden og slikt samt lakkert listverk på lyktene svart og innmat i lykter svart. Mattsort, ble bra![]()
20" R-grey
2012' V70 R-design
Ja da er det vel min tur.. Var og henta meg sommerhjul til 850'n i går, var griseheldig og fant meg et fint billig sett her på forumet.![]()
Bildene er elendige tatt med mobiltlf nå rett etter at jeg kjørte bilen ut fra garasjen etter omlegging. Skulle selvsagt ha vasket bilen også, men har en traktorvei til gårdsvei, og det er ikke så mye vits i noe vasking av bil riktig ennå her så bløtt og gjørmete som det er.. Så det får bare stå til..
Her er iallfall vogna..
Og Volvo Amazon -67, B20 motor, ombygd med 140 bakaksel, skivebremser og 5x108 boltsirkel rundt om.
Planen er å senke denne, få på ny lakk og noen større felger etterhvert, så kan disse felgene bli vinterfelger om jeg skulle ha behov for det.
Takk for det Lars GunnarDen ser jo pen ut på denne avstanden iallfall. På litt nærmere hold så dukker det jo opp litt lakksår og noen småbulker på taket osv. Akkurat nå så er den kanskje mer harry enn pen, men jeg tenker å slipe ned, få den bulkfri og lakke om den i rød applecandy med gullfarge som base når jeg bare får tid. Inntil videre får den bare være litt harry..
![]()
så ikke trasig ut dissemen jeg ser dodge bak på bildet der!
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
Ja, har mange biler og prosjekter. De i bakgrunnen på bildene her er biler som skal selges i deler eller hugges. Ellers holder jeg på litt med Mercedes og amcar også.850'n er kun bruksbilen. Har hatt endel volvoer opp gjennom årene, men det er nok Mercedesen som får mest kjærlighet og omsorg pr i dag.. Dette er jo som å banne i kjerka, men men..
![]()