Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  69
Side 7 av 29 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 717

Tråd: Voolvoo's 242 turbo evighetsprosjekt. Drar seg framover

  1. #151
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    hmm.. finner vel ut av det Er kun 2 kontakter på + og må ha 3 for å få den brune og de 2 blå som trengs.. hmm. skal det ikke gå konstant strøm igjennom den brune som går igjennom starteren? den skal vel egentlig gi strøm når tenninga er på hakk 2?
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  2. #152
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Har fått tak i en deleforgasser, fra Amazon riktignok, men skal vel gå ann å få gassnål osv til å
    Hvis det er en eldre Stømbergforgasser så kan du flytte hele forgasserstempelet over og det vil passe fysisk.
    Det er imidlertid slik at de eldre forgasserne justere CO underfra og de har derfor ett lett demonterbart messing eller plastlokk i bunnen av flottørkammeret. Nålen har en liten hylse som skrus fast i forgasserstempelet.
    På de nyere Strømbergforgasserene justerer man CO ovenfra og dette krever en annen nål med større og gjenget hylse. Turbomotorer trenger flottørkammer som er tett og uten lokk i bunnen.
    Nålene passer ikke om hverandre.
    Hvis du flytter hele stempelet over så må du forvente feil CO og dette blir det mer enn alminnelig vrient å korrigere.
    Sist endret av Batland; 30/03/12 kl 13:59

  3. #153
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    åssen får man da tak i de originale (eller tilsvarende) nålene og hylsene til turbo? : / skal gjøre ett forsøk, men såvidt jeg så gikk det ikke an å justere den nåla som satt der på noen måte heller : / kanskje det og var vanlig strømberg.

    Gassern som sitter på har tett bunnkar
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  4. #154
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Var tett bunnkar på delegasseren å satt over hele gass stempelet med nål og membran, fylte på atf olje og alt fungerte

    Fant ut at den blårøde ledningen går inn til en annen blå ledning, satt det på plass og fant ut at sikringa var gått :P nå fungerer tenninga

    Starter omtrent før du vrir om nøkkelen

    Målt turbotrykket til ca 0,45 bar Men bilen skyter etterhvert hvis dere skjønner hva jeg mener? alltid vært sånn... og den kan finne på å stoppe og :P starter med engang igjen.
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  5. #155
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Var tett bunnkar på delegasseren å satt over hele gass stempelet med nål og membran, fylte på atf olje og alt fungerte

    Fant ut at den blårøde ledningen går inn til en annen blå ledning, satt det på plass og fant ut at sikringa var gått :P nå fungerer tenninga

    Starter omtrent før du vrir om nøkkelen

    Målt turbotrykket til ca 0,45 bar Men bilen skyter etterhvert hvis dere skjønner hva jeg mener? alltid vært sånn... og den kan finne på å stoppe og :P starter med engang igjen.
    Flott, men du glemmer deg stadig bort seg jeg. Turbomotorer TRENGER som tidligere nevt Motorolje i forgasseren og IKKE atf olje.
    0,45 BAR er helt ok i begynnelsen.
    Hovedproblemet du har nå er at du ikke engang kjører AT forgassernål, men 100% original 82 hk Amazon nål som gir så ALT for mager blanding at du er ute på tynne is nå.
    Når motoren går så magert at den kubber da er det motorskader på gang så dette vil jeg fraråde.

  6. #156
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Aure i Møre og Romsdal
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Har de ikke nåler på Volvo? Jeg kjøpte jo org. gassernår og sete til min 87.240 med b230a..? Ev. kjøpe noen nåler (kostet ikke stort) og kanskje prøve å oppsøke noen som har erfaring med sliping..? Fiske litt i sverige kanskje..?
    "300hk på en td04 18T ? Inte rart norska volvor går skit

    Et peak på "300"hk före motrykket stiger til himmelen och bilen tappar effekt som fy..."

  7. #157
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av JonasS Vis post
    Har de ikke nåler på Volvo?
    Jeg kjøpte jo org. gassernår og sete til min 87.240 med b230a..? Ev. kjøpe noen nåler (kostet ikke stort) og kanskje prøve å oppsøke noen som har erfaring med sliping..? Fiske litt i sverige kanskje..?
    Jovisst.
    Hvis man lader <0,5 BAR så kan man bruke de originale Volvo AT forgassernålene. Det er først nå man passerer ca. 0,55 BAR at "chippet" nål (eller tilleggsprut) blir stadig mer nødvendig.
    Absolutt alle kan slipe forgassernål, men resultatet blir så godt som alltid deretter. De som VET hva de driver med tar rundt kr. 1000,- for å slipe en nål til KORREKT profil dette oppfattes gjerne som dyrt.

  8. #158
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. mars 2010
    Sted
    Aure i Møre og Romsdal
    Innlegg
    692
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Jovisst.
    Hvis man lader <0,5 BAR så kan man bruke de originale Volvo AT forgassernålene. Det er først nå man passerer ca. 0,55 BAR at "chippet" nål (eller tilleggsprut) blir stadig mer nødvendig.
    Absolutt alle kan slipe forgassernål, men resultatet blir så godt som alltid deretter. De som VET hva de driver med tar rundt kr. 1000,- for å slipe en nål til KORREKT profil dette oppfattes gjerne som dyrt.
    Heh, jajaa.. Da kan de bare kjøre org. trykk for min del.. Hadde jeg skulle trimmet seriøst med strombergforgasser så hadde ikke 2000 vært en hindring heller.. Blir jo samme pris som et sett dyser ca..

    Jeg er sikker på at jeg har dumpet innom "chippa" forgassernåler på eBay for en tid siden.. Husker klart og tydelig at vedkommende solgte "rallynåler" og seteventil/dyse, skulle klare ca.235hp+/- med 1.2 bars wg-actuator på T3-turboen. Dette er kun hva jeg mener å huske, kan være at jeg bommer litt.. Men er nesten 100%sikker på at det var slik det sto. Skal prøve å se om jeg har lagret noe spor av denne fyren på pc`en..
    "300hk på en td04 18T ? Inte rart norska volvor går skit

    Et peak på "300"hk före motrykket stiger til himmelen och bilen tappar effekt som fy..."

  9. #159
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Vet du sier det skal være motorolje , men om jeg tør spørre: hvorfor? den går og kan fint gasse med atf? er det fordi den skal respondere litt tregere med tykkere olje?

    Leste litt i forgasserturbo tråden nå :P Bytter til Motorolje i gasseren ved første andledning

    Den gamle nåla må også ha vært ''uoriginal'' For den var helt identisk:P

    den lyse ''poff'' lyden under lading kan være fordi den får for lite bensin?

    Har litt eksos lekkasje fra syl 4 til grenrør pga skakke bolter (derfor jeg skal bytte topp) men det spiller ikke en SÅ stor rolle?
    Sist endret av Voolvoo; 02/04/12 kl 19:55
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  10. #160
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Vet du sier det skal være motorolje , men om jeg tør spørre: hvorfor? den går og kan fint gasse med atf? er det fordi den skal respondere litt tregere med tykkere olje?

    Den gamle nåla må også ha vært ''uoriginal'' For den var helt identisk:P

    den lyse ''poff'' lyden under lading kan være fordi den får for lite bensin?

    Har litt eksos lekkasje fra syl 4 til grenrør pga skakke bolter (derfor jeg skal bytte topp) men det spiller ikke en SÅ stor rolle?
    I motsetning til "vanlige" forgassere så har ikke Strømberg forgassere en akselerasjonspumpe som pøser på med ekstra bensin når du flytter gasspedalen. I stedet har de ett demperstempel og demperolje som sørger for at blandingen blir fetere ved behov. Når man har komprimert luft i trykkboksen slik man får med turbo, da trenger man en større mengde drivstoff for å klare samme AFR. I tillegg er det slik at turbomotorer foretrekker enda litt fetere blanding under akselerasjon enn det sugemotorer foretrekker.
    Bare se hvordan det såg ut når touring car var turboladet og interessant. http://www.youtube.com/watch?v=5vRDo...eature=related
    Tykkere olje gir dette resultatet.
    Når det "poffer" i dumpvalve, innsugsmanifold, forgasser og trykkboks så er det nesten alltid ett tydelig tegn på motorfusk forårsaket av alt for mager blanding.

    Hvis du forsiktig drag i nålen og leser oppe ved messinghylsen, så ser du bokstaver. Turbonålene, og KUN turbonålene er merket FJ og FN.
    Sist endret av Batland; 02/04/12 kl 20:09

  11. #161
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av JonasS Vis post
    Heh, jajaa.. Da kan de bare kjøre org. trykk for min del.. Hadde jeg skulle trimmet seriøst med strombergforgasser så hadde ikke 2000 vært en hindring heller.. Blir jo samme pris som et sett dyser ca..

    Jeg er sikker på at jeg har dumpet innom "chippa" forgassernåler på eBay for en tid siden.. Husker klart og tydelig at vedkommende solgte "rallynåler" og seteventil/dyse, skulle klare ca.235hp+/- med 1.2 bars wg-actuator på T3-turboen. Dette er kun hva jeg mener å huske, kan være at jeg bommer litt.. Men er nesten 100%sikker på at det var slik det sto. Skal prøve å se om jeg har lagret noe spor av denne fyren på pc`en..
    Jeg er enig med du, men det er flere som har fått tilbudet uten å takke ja så jeg antar at det er for dyrt.
    Ja takk, se hva du finner..

  12. #162
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Det skal sjekkes på begge nålene i morgen

    Takk

    Har seg jo sånn at 1000,- høres brutalt ut for en liten nål :P
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  13. #163
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Det skal sjekkes på begge nålene i morgen

    Takk

    Har seg jo sånn at 1000,- høres brutalt ut for en liten nål :P
    Det kan du si, men hvis motoren forøvrig er korrekt spec. så tilfører en slik nål ca. 100 hk. Billigere hk finnes bare ikke.

  14. #164
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    sant så sant
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  15. #165
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Lurer litt på den spindelen inne i fordeleren..

    Som nevnt tidliger så er den ene tappen litt feil, trolig fordi den har slått borti noe. så den er jo ikke helt rett, jeg har retta den ut med tang og slipt den så rett som jeg klarte.. motorn går veldig pent før ladetrykk.
    Kan den ha noe som helst betydning? du som har greisusen på det batland?

    Skal fixe litt på fredagen.. blir mye fram og tilbake som vanlig:P
    har lakkert gulvet innvendig og skal begynne å monter litt forhåpentligvis flytte bensinpumpe osv.
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  16. #166
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Lurer litt på den spindelen inne i fordeleren..

    Som nevnt tidliger så er den ene tappen litt feil, trolig fordi den har slått borti noe. så den er jo ikke helt rett, jeg har retta den ut med tang og slipt den så rett som jeg klarte.. motorn går veldig pent før ladetrykk.
    Kan den ha noe som helst betydning? du som har greisusen på det batland?

    Skal fixe litt på fredagen.. blir mye fram og tilbake som vanlig:P
    har lakkert gulvet innvendig og skal begynne å monter litt forhåpentligvis flytte bensinpumpe osv.
    Det er ikke uvanlig at "stjernen" er skadet etter å ha hektet i klipset som holder fordelerlokket på plass. Vi har ikke hatt noen problemer etter å ha rettet den skadete armen og justert klaringen til det samme som de andre.

    At du får problemer ved ladetrykk er nøyaktig som forventet pga Amazon nål og
    ATF
    olje.

  17. #167
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Batland Vis post
    Det er ikke uvanlig at "stjernen" er skadet etter å ha hektet i klipset som holder fordelerlokket på plass. Vi har ikke hatt noen problemer etter å ha rettet den skadete armen og justert klaringen til det samme som de andre.

    At du får problemer ved ladetrykk er nøyaktig som forventet pga Amazon nål og
    ATF
    olje.


    Skal opp der i morra, da skal det skje ting. med mindre det regner bortover da :P
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  18. #168
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Ser ut som det står ''BICC'' på gassnåla.

    Flytta bensinpumpa til der den skal stå, kobla den på sikring nr 11. lagt i gulvteppe og satt inn stoler, bytta til motorolje(hadde bare 10w40 om det går greit?) osv idag :P

    Tok en liten prøvetur, da datt det lille jeg har av eksosanlegg av.. :P skal slipe litt nål på Mandag om ikke før
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  19. #169
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    Ser ut som det står ''BICC'' på gassnåla.

    Flytta bensinpumpa til der den skal stå, kobla den på sikring nr 11. lagt i gulvteppe og satt inn stoler, bytta til motorolje(hadde bare 10w40 om det går greit?) osv idag :P

    Tok en liten prøvetur, da datt det lille jeg har av eksosanlegg av.. :P skal slipe litt nål på Mandag om ikke før
    B1CC stemmer godt på en original sugemotornål ja, og som du ser, er den langt fra identisk til B1FJ nålen som står i AT forgasserene.
    Sliping er MUST så stå på og lykke til.

  20. #170
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    bør jeg egentlig slipe ganske mye da? :P kjekt å vite
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  21. #171
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    03. feb. 2010
    Sted
    Harstad, Troms
    Innlegg
    814
    Antall takk
    '78 265GL Prosjektet. V8'ern skal ut
    '89 245 - Turbosleden, skal bli sleeper *Solgt* :(
    '87 Chevrolet Van 6.2 V8 Diesel - Festvogn! *Solgt*
    '99 Chevrolet Suburban 5,7L Vortec - Bensindyret/bruksbilen

  22. #172
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Voolvoo Vis post
    bør jeg egentlig slipe ganske mye da? :P kjekt å vite
    Med det samme du har slipt for mye er nålen ødelagt. Du MÅ derfor begynne med å slipe lite og forsiktig, så prøvekjøre. Gjenta dusinvis av ganger og helt til bilen går perfekt.
    Hvis du ikke klarer det og gir opp, da kan du lage en slik "Hvordan trykksette Strømberg" guide som andre har gjort.

  23. #173
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.637
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av HarryVolvo Vis post
    Legg merke til at de fjerner choken. Har du forsøkt å starte en kald motor uten choke? Eneste løsningen er å justere CO så høyt at en kald motor starter uten choke. Dette sender forbruket til himmels. En revva løsning.
    Til høyre ser man hvordan gutta som fjerner chocken sliper nåler:
    Sist endret av Batland; 07/04/12 kl 12:34

  24. #174
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Bør ta ''LITT'' Midre enn det med andre ord?

    Slipe den litt kortere?

    Ser ikke mange av bildene på den ''savar turbo'' siden.. skal se litt mer etterpå er det skummelt at trykket flyr ut ett par steder? vil den skyte pga det?
    begynner å bli litt usikker på om den egentlig er trykktett.

    Klarer du å nevne ett par hull som MÅ være tette for at det ikke skal bli kål?
    Sist endret av Voolvoo; 07/04/12 kl 19:30
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

  25. #175
    Registrerte brukere Voolvoo sin avatar
    Medlem siden
    19. juli 2010
    Sted
    Skiptvet,Østfold
    Innlegg
    1.129
    Antall takk

    Standard

    Sliper å sliper.. holdt på i flere timer.. slipe, prøvekjøre, slipe og prøvekjøre.. Poffinga forsvinner ikke, men lukter at den er nødt til å få altfor mye bensin.. Hva F... kan den poffinga komme av nå? :S Bruker motorolje i gassern. ladetrykk er ca 0,5-0-55
    Virker som den ikke poffer før jeg kommer over 0.4bar.

    Sjekka gasseren mot Amazon gassern.. er betydelig forskjell på Nålventil og bensin inn.. Gamle nålen sto det R*FN ellernoe.. Må ihvertfall være en Turbogasser.

    Foresten.. Bruker biltema tennplugger og 95oktan... Har det noe innvirkning?
    isåfall, åssen Plugger er MUST? og burde kanskje helle på 98oktan
    Sist endret av Voolvoo; 09/04/12 kl 19:47
    Mercedes Vito 119 4x4 2021'' Arbeidsbil
    Chevrolet Tahoe 6,5TD 1996'' Bruksbil
    BMW Xe 225 2017'' Konebil
    Volvo 242DL 1982 Prosjektbil (Ny gjennomgang på karosseri påbegynt 2021)
    Alfa Romeo GTV2.0 1985'' (fremtidig prosjekt)

Side 7 av 29 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. thomasskavnes: Volvo 242 UR 30000 (Evighetsprosjekt)
    By thomasskavnes in forum 200 -serien
    Svar: 8
    Siste post: 24/04/12, 12:29
  2. V70 går ikke framover
    By JIMBO in forum S60 / V70N / S80 / XC70 / XC90
    Svar: 5
    Siste post: 11/09/11, 20:10
  3. 940 turbo : Bensin kutt når den drar tungt ?
    By gasgasboy in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 10
    Siste post: 18/10/10, 17:29

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •